Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Infinity Motorcycles Reviews

4.8 Rating 9,454 Reviews
94 %
of reviewers recommend Infinity Motorcycles
Read Infinity Motorcycles Reviews

About Infinity Motorcycles:

Infinity Motorcycles was established in 1999 by Rob Puttick and Dave Holloway, both veterans of the UK motorcycle trade. From humble beginnings in a former bank on the North Circular in London, Infinity Motorcycles now has 14 branches, from Glasgow to Southampton, and an online department, employing a total of around 150 people.

Everyone likes a bargain, but we try and make sure we offer a bit more too. Our staff turnover is low and we invest more in staff training than anyone else we know of in the bike trade - we don't think these two facts are mutually exclusive! Infinity Motorcycles takes Customer Service seriously. So Dave and Rob still want to hear from you about your experience of shopping with us, good or bad.

Visit Website

Phone:

0800 130 3377

Email:

Katie Kingham

Location:

153 Lynchford Rd,
Farnborough
Hampshire
GU14 6HG

Write Your review

Infinity Motorcycles 5 star review on 3rd October 2026
Anonymous
Infinity Motorcycles 5 star review on 3rd October 2026
Mel White
Infinity Motorcycles 5 star review on 3rd June 2026
P HUGHES
Infinity Motorcycles 5 star review on 2nd June 2026
Philip
Infinity Motorcycles 5 star review on 29th May 2026
Paul Hughes
Infinity Motorcycles 5 star review on 19th April 2026
Kevin
Infinity Motorcycles 5 star review on 19th April 2026
Kevin
79
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Package is marked as delivered but never arrived.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“they cancel the orders and they don't let you know the reason you write to them and they don't respond you go back and write to them and they don't respond lousy customer service”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Lenny, our sincere apologies to hear this. We sent you three emails regarding the export from the UK and import into Spain, The Duties for this would of been around 20% of the price of the order and we would not want to dispatch these goods without informing you first. As we did not hear back we cancelled the order and processed you a full refund. We try our best to keep all our customers informed about their orders throughout this process. However, sometimes our emails can get caught up in junk mail, which might have caused the confusion here. Our deepest apologies your order had to be cancelled and that you also did not receive our emails. Kindest regards, Infinity Team
Posted 4 years ago
“Ordered Sena 50R. I have received a used device. Had to go to central London to exchange that.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hello Obrey, Our deepest apologies for our mistake with your order. When we realised the problem, we made sure to find a solution by organising a new order of the product to be sent to one of our stores near you, for you to be able to exchange it as discussed and agreed. We do our upmost to make sure we get every customer's orders correct and package them with care. However, sometimes mistakes can happen and we do fully apologise again for our mistake and for any inconvenience caused by this. Our kindest regards, Holly
Posted 5 years ago
“very bad service, I don't recommend it to anyone, I bought a helmet intercom, it was not working normally, I tried to refund the money, I didn't have this option, according to Mr mike who treated me very badly and rudely said I could only receive another microphone, as the country's consumer and customer laws say different, so he sent me another microphone and the defect remains, I paid £116 I want my money back and I can't, but I'll settle it in court, horrible post service sale, change soon this rudo guy named Mike”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hello Neto, I'm sorry you were unhappy with the service we provided. I have spoken with our customer service team, and I understand that you have spoken to them regarding your order. We were unable to provide you a refund for your order as you had used the item in question. Your consumer rights are not affected but this only applies if your order was unused. We had offered to accept your item back to investigate a potential fault, but you chose to accept a replacement microphone instead. If this product is still defective, we can also replace this for you. If you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us again. Kind regards, Jonah
Posted 5 years ago
“Not impressed. They're selling goods they don't have in stock, they take your money then email to say, "oh sorry, you items is available, here's an alternative". Bait and switch.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hello, I'm sorry we were unable to provide you with your recent order. We try to maintain the total accuracy of our stock levels, but in the case of your order, we were unable to supply your specific size due to an anomaly in our system, and for this, we extend our fullest apologies for the mistake. Our first port of call for our customer service team is to offer an alternative product, otherwise, a full refund is provided. Please do not hesitate to contact us on 0800 130 3377 if you have any further questions or concerns, and we would be more than happy to assist you with anything in future. Kind regards, Jonah
Posted 5 years ago
“Cancelled my order claiming my (used daily) credit card was detected for fraudulent use. Absolute load of tosh. Needed the item urgently so ordered from SBS with same card delivered the next day no issues. Won’t bother with infinity in future.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hello, I'm sorry we were unable to fulfil your order. We have security checks in place in order to prevent fraudulent use of customer details and bank funds, which are carried out by 3D Secure authentication. Authentication might fail if you provide the wrong 3D Secure details or the information you provided was incorrect. Due to one of these reasons, you failed our security check and we accordingly cancelled your order without charging you. This is not something we have control over but we apologise for this inconvenience. If there is anything else we can help you with, please do not hesitate to contact us again. Kind regards, Jonah
Posted 5 years ago
“I received my helmet which was missing the Pinlock max vision insert. I was the told i would have this sent to me which i recived a Skipfog insert rather than a Pinlock branded version as advertised on the website. After discussions with a represenative trying to inform me that the website quoted the wrong brand therefore mis-selling the product, i was told that no Pinlock product existed. I Provided evidence that not only does it exist but they stock it. Since then there has been no reply.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Rhys, I'm sorry for the issues with your recent purchase. I believe one of my colleagues has since contacted you regarding the insert you have received. If there is anything else we can help you with, please do not hesitate to contact us again. Kind regards, Jonah
Posted 5 years ago
“No stock of item ordered & witheld refund for 4 days.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hello Steve, I'm sorry we could not provide you with your recent order. We try to maintain total accuracy of our stock levels, but in the case of your order, we were unable to supply your specific size due to an anomaly in our system, and for this, we extend our fullest apologies for the mistake. Please do not hesitate to contact us on 0800 130 3377 if you have any further questions or concerns. Kind regards, Jonah
Posted 5 years ago
“I’m still waiting my leg cover !!!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Stoyan, I'm sorry you were unhappy with your recent purchase. I've spoken with our returns department for more information on your order and can see you made a few exchanges for different leg covers. For your last return, however, there was no paperwork provided in the parcel instructing us to exchange your order, so our team cancelled your order and processed you a full refund. I would recommend ordering a new leg cover from our website. If there is anything else we can help with, please do not hesitate to contact us again. Kind regards, Jonah
Posted 5 years ago
“Rejected my order as shipping address did not match billing address despite two factor authentication. No way around this despite calling.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Bought a helmet in Belfast, Neotec2 in May 21 , already I needed a new Visor ( Clear ) , can’t get one in Belfast, Was told by the Manager that they don’t have any, can’t get any and no point in placing a order as the wait would be to long , gutted ! Settled for a darker tint , which is late , 9 days now . The Post is very very late now a days ???”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Ian, I'm sorry you were unhappy with our services. Our Belfast store recently contacted you via phone but did not get an answer. We'd like to inform you the visor has been delivered into store. If you just pop back in, you can collect your new visor. Kind regards, Jonah
Posted 5 years ago
“Ordered trousers which were too big so filled in return and clearly asked for exchange to smaller size and sent back via courier, got no confirmation or any contact to say exchange done etc. so emailed to complain and then got reply saying its on its way, arrived today and found they had sent same size back so now have to return AGAIN ! really bad communication and very bas service. will never use again”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Boot purchase went horribly wrong Didn’t come next day or day after wrong boots eventually sent shambles!! There’s better companies out there”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very bad company . My group london biker now will go to only J&S . They are quick to take your monney but never help you . They know only to say wait 6 days . I advice to all bikers to not buy here . All biker are welcome to have a ride with us . London biker group”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hello, I'm sorry you were unhappy with your recent experience with Infinity Motorcycles. The product you purchased on our website was out of stock, we were unable to provide you with a suitable replacement, and you have since been provided with a full refund. We apologise for the stocking error; 99% of the time our website stock is correct, however between the thousands of products we stock in our warehouse, 15 UK stores and at our suppliers, there are occasional anomalies. We perform regular stock checks to minimise these errors, but in this instance, we did not have the product in stock. We do hope you shop with us again, so we can prove to you your experience is not reflective of our everyday services. If there is anything else we can help you with in future, please do not hesitate to contact us. Kind regards, Jonah
Posted 5 years ago
“Scammers. Stay away”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hello, I apologise for the issues surrounding your recent order. You were sent the incorrect item due to a packing error, and we sincerely apologise for this. We try to ensure all orders that leave our warehouse are correct, but due to the sheer number of parcels we dispatch every day, there are occasions where mistakes occur. We do hope you shop with us again, so we can prove to you your experience is not reflective of our everyday services. If there is anything else we can help you with in future, please do not hesitate to contact us. Kind regards, Jonah
Posted 5 years ago
“It’s not your fault, it’s brexit, but I won’t be buying from Infinity any more”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“I haven't ordered anything ?”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Motolegends not only match but beat the price by 10%. I have one of your stores in Watford 3 miles away but i use Motolegends 40 miles away.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Such slooooow delivery and no response to order update requests. What is the point of order tracking if the quoted delivery date is missed and you are just left in limbo wondering if the order will ever turn up? Poor service! Won’t be using again I’m afraid”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Shop won’t honour the online price. Bought gloves on Monday for £99.99 in the shop ( Belfast ) , wasn’t what I went in for , so I had no chance to compare them with anyone else , but to my surprise the same gloves in the same shop are online £20 cheaper, when I went back today ( Friday ) and mentioned it , I was told , nothing could be done . So what’s the best thing to do here , seems very unreasonable...”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Infinity Motorcycles is rated 4.8 based on 9,454 reviews