Infinity Motorcycles Reviews

4.7 Rating 5,457 Reviews
94 %
of reviewers recommend Infinity Motorcycles
4.7
Based on 5,457 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Infinity Motorcycles Reviews

About Infinity Motorcycles:

Infinity Motorcycles was established in 1999 by Rob Puttick and Dave Holloway, both veterans of the UK motorcycle trade. From humble beginnings in a former bank on the North Circular in London, Infinity Motorcycles now has 14 branches, from Glasgow to Southampton, and an online department, employing a total of around 150 people.

Everyone likes a bargain, but we try and make sure we offer a bit more too. Our staff turnover is low and we invest more in staff training than anyone else we know of in the bike trade - we don't think these two facts are mutually exclusive! Infinity Motorcycles takes Customer Service seriously. So Dave and Rob still want to hear from you about your experience of shopping with us, good or bad.

Visit Website

Phone:

0800 130 3377

Write Your review

Tell us how Infinity Motorcycles made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
I bought a few things on the 8th of may to the total of £230 among them I got a per of Oxford gloves at £49.99 I whore them yesterday the 16th for a run up to Newcastle from killyleagh, the right glove started digging in to my knuckle, I ended up riding home with just the left glove on cause it was so uncomfortable, I went back to infinity on the Boucher road Belfast this morning told be told by the woman with blonde hair behind the counter that I could not get a refund or exchange them for a different per Really disappointed in this I would of been better going and buying them for eBay, after today I wouldn’t recommend this shop
Helpful Report
Posted 20 hours ago
Staff using very bad words in the shop and don’t have any experience or knowledge. Fools and I will never buy from these people again
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hello, I'm sorry you were unhappy with your recent experience visiting one of our stores. I have messaged you privately to investigate this further and to assist you with anything that you need. Cheers, Jonah
Posted 3 weeks ago
Tried to buy this item: /alpinestars-missile-v2-leather-jeans/black It says - price from 289, but as soon as you selecting any size, price becoming 379 😅 I was trying to buy from iPhone and iPad using Safari and Chrome and… When trying on iPad - price changing straight away, with both browsers When trying with iPhone with Chrome - same When trying with iPhone Safari - price doesn’t change when selecting size, but you are not able to add the item to the basket or click and collect - these options are not working 😅😅😅 So 1 star for you guys, people need to know your tricks
Helpful Report
Posted 1 month ago
Helmet was ordered for a track day I had coming up. After 3 days (when should have been delivered) I got a mail stating the item was out of stock and not available till May. This left no time to sort a replacement for the following Monday.
Helpful Report
Posted 1 month ago
I was sent the wrong item. Refunded upon return but not refunded the postage charge. I accept that mistakes can be made but its disappointing to charge the customer for errors made at dispatch. Good lesson learned.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Ordered jacket on line, took payment then emailed to tell me not in stock would i like an alternative. Got a refund then ordered from sportsbike shop arrived next day.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Colin, I'm sorry we did not have the product available. This was a stocking error on our website; we try to maintain total accuracy of our stock levels, but in the case of your order, the item was not in stock with us and was discontinued by our supplier. We extend our fullest apologies for the mistake. If you were to order with us again, we will endeavour to do whatever we can to assist you. Kind regards, Jonah
Posted 2 months ago
Ordered item over phone told it would be with me in a couple of days, phoned after waiting a week for the item to be delivered was told that they would check and phone me back. I received no call back after 3 days phoned them again to fund out were my item was, was then told it has to be orded from tucano in ltaly and they didn't know how long it would take to be delivered. It arrived 3 weeks after i originally ordered it, terrible customer service.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Richard, I'm sorry your item took longer than expected to be delivered. There was a stocking error for your item, which looked like we had one available in our warehouse to dispatch, however, this was inaccurate and we needed to order the item from our supplier in Italy. We try to maintain total accuracy of our stock levels, but in the case of your order, the item took longer than expected to arrive, and for this, we extend our fullest apologies for the mistake and for not communicating this to you. We will undertake measures to improve and minimise issues such as this, and we will do everything we can to please you if you were to order from us again. Kind regards, Jonah
Posted 2 months ago
Love the product, but you use the worst delivery service ever.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Lilia, I am sorry to hear you feel this way about our delivery service. I can see you placed your order before our 3pm next day delivery deadline and later that day received your tracking number. Delivery was attempted on multiple occasions but if there is no one to accept the parcel, unfortunately, it has to be sent back to the depot to be rescheduled. We are aware sometimes misdeliveries happen which causes delivery to be delayed, but this is a matter we have looked into and take seriously. When there is a delay with your order or delivery, we do try our best to keep every customer updated on any of these changes. Our apologies again, that your order was delayed. Kindest regards, Infinity Team
Posted 3 months ago
I purchased a headset around March 2021 We are in jan 2022 I have been contacting Infinity ever since and always promised a call back which never happening, since the purchase my head set has been faulty and Iv only used it 2 times I sent it back recorded delivery at first which was denied by infinity they received it ,, finally they found the box empty once it was sent to the repair centre ?? They have lossed or misplaced the headset which I paid over £220 for , they are now trying to sell me another headset with a small discount which I think is bizz ar, they have totally not trustworthy be careful when you purchase something from these guys I have now contacted trading standards
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Asaf, I'm sorry you were unsatisfied with our services. I have spoken with our customer service manager, with whom you have previously spoken on the phone and over email. From my understanding, you affixed the returns label we gave you to the original Cardo box, with no additional packaging used to secure your return. At some point during transit, the item was lost and only an empty box was delivered to our warehouse. When we discovered this, we raised a claim with the courier, and they stated that because the returning parcel was not packaged securely or packaged in such a way as to prevent damage or part loss during the normal rigours of transit through the post, they would be unable to offer compensation for the lost product. Due to this reason, we cannot accept responsibility for its loss as you did not securely package the item before returning it to us. As a gesture of goodwill, we offered you a discount for a replacement unit, but to say that we have lost or misplaced your headset is incorrect. In future, we would recommend properly packaging your return with an outside box to ensure its safe arrival during transit. Best regards, Jonah
Posted 4 months ago
I am still waiting for the product that should be delivered on the 6th and no information is given
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Levent, Our sincere apologies your order has been delayed. Our customer service team have been in contact with you via email, regarding your order. We do try to get all orders out on time and delivered within the time frame provided. However, sometimes items have to be ordered in or various other implications arise which can cause delays. But we do our best to keep every customer informed of any changes/ updates to their order. Kindest regards, Infinity Team
Posted 4 months ago
You cancelled my order with fraud check on visa it was not delivered I ordered it from new Zealand I checked here with visa there was no problem. No xmas present for my son in London very disappointing. I am Mrs Longley.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Greg, Apologies you feel this way about our service. If an order fails our fraud check, we have to cancel it for caution. Every customer who fails fraud receives a refund for the purchase. This gets processed as soon as possible, along with a message or phone call to inform you of the matter. Our sincere apologies your order was cancelled. Kindest regards, Infinity Team
Posted 4 months ago
Price was not the best but there was a small saving with the Xmas Promotional Code (xmas10). Tried to purchase 2nd Jan and receved message stating code had expired - T&Cs state code expires on 3rd Jan. Previous experiences with Infinty have been good so very disapointed this time.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hello, I'm sorry you were not able to use the promotional code on our website. This was due to a technical error that caused the promo code to end earlier than expected. We sincerely apologise for this, and this has now been resolved to ensure this error doesn't happen again. If you would still like to make your purchase, you can give us a call on 0800 130 3377 or email info@infinitymotorcycles.com and we can provide you with a new code to apply the discount to your order. If there is anything else I can help you with, please do not hesitate to contact us again. Kind regards, Jonah
Posted 4 months ago
Bought motorbike boots for£180.00 Zip went on them after little use due to vovid but were out of warenty by 5 months. Offered a reduction on new boots, but whos to say they wouldnt break as well. Very dissapointed with the overal service, after all bike boots are meant for hard wear not a few months use. Dont buy buy expensive stuff that appears to be seconds.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Package is marked as delivered but never arrived.
Helpful Report
Posted 6 months ago
they cancel the orders and they don't let you know the reason you write to them and they don't respond you go back and write to them and they don't respond lousy customer service
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Lenny, our sincere apologies to hear this. We sent you three emails regarding the export from the UK and import into Spain, The Duties for this would of been around 20% of the price of the order and we would not want to dispatch these goods without informing you first. As we did not hear back we cancelled the order and processed you a full refund. We try our best to keep all our customers informed about their orders throughout this process. However, sometimes our emails can get caught up in junk mail, which might have caused the confusion here. Our deepest apologies your order had to be cancelled and that you also did not receive our emails. Kindest regards, Infinity Team
Posted 6 months ago
Ordered Sena 50R. I have received a used device. Had to go to central London to exchange that.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hello Obrey, Our deepest apologies for our mistake with your order. When we realised the problem, we made sure to find a solution by organising a new order of the product to be sent to one of our stores near you, for you to be able to exchange it as discussed and agreed. We do our upmost to make sure we get every customer's orders correct and package them with care. However, sometimes mistakes can happen and we do fully apologise again for our mistake and for any inconvenience caused by this. Our kindest regards, Holly
Posted 7 months ago
very bad service, I don't recommend it to anyone, I bought a helmet intercom, it was not working normally, I tried to refund the money, I didn't have this option, according to Mr mike who treated me very badly and rudely said I could only receive another microphone, as the country's consumer and customer laws say different, so he sent me another microphone and the defect remains, I paid £116 I want my money back and I can't, but I'll settle it in court, horrible post service sale, change soon this rudo guy named Mike
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hello Neto, I'm sorry you were unhappy with the service we provided. I have spoken with our customer service team, and I understand that you have spoken to them regarding your order. We were unable to provide you a refund for your order as you had used the item in question. Your consumer rights are not affected but this only applies if your order was unused. We had offered to accept your item back to investigate a potential fault, but you chose to accept a replacement microphone instead. If this product is still defective, we can also replace this for you. If you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us again. Kind regards, Jonah
Posted 7 months ago
Not impressed. They're selling goods they don't have in stock, they take your money then email to say, "oh sorry, you items is available, here's an alternative". Bait and switch.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hello, I'm sorry we were unable to provide you with your recent order. We try to maintain the total accuracy of our stock levels, but in the case of your order, we were unable to supply your specific size due to an anomaly in our system, and for this, we extend our fullest apologies for the mistake. Our first port of call for our customer service team is to offer an alternative product, otherwise, a full refund is provided. Please do not hesitate to contact us on 0800 130 3377 if you have any further questions or concerns, and we would be more than happy to assist you with anything in future. Kind regards, Jonah
Posted 7 months ago
Cancelled my order claiming my (used daily) credit card was detected for fraudulent use. Absolute load of tosh. Needed the item urgently so ordered from SBS with same card delivered the next day no issues. Won’t bother with infinity in future.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Hello, I'm sorry we were unable to fulfil your order. We have security checks in place in order to prevent fraudulent use of customer details and bank funds, which are carried out by 3D Secure authentication. Authentication might fail if you provide the wrong 3D Secure details or the information you provided was incorrect. Due to one of these reasons, you failed our security check and we accordingly cancelled your order without charging you. This is not something we have control over but we apologise for this inconvenience. If there is anything else we can help you with, please do not hesitate to contact us again. Kind regards, Jonah
Posted 7 months ago
I received my helmet which was missing the Pinlock max vision insert. I was the told i would have this sent to me which i recived a Skipfog insert rather than a Pinlock branded version as advertised on the website. After discussions with a represenative trying to inform me that the website quoted the wrong brand therefore mis-selling the product, i was told that no Pinlock product existed. I Provided evidence that not only does it exist but they stock it. Since then there has been no reply.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Rhys, I'm sorry for the issues with your recent purchase. I believe one of my colleagues has since contacted you regarding the insert you have received. If there is anything else we can help you with, please do not hesitate to contact us again. Kind regards, Jonah
Posted 7 months ago
Infinity Motorcycles is rated 4.73 based on 5,457 reviews