“Very poor service, ordered a part 2 weeks ago and it still hasnt arrived. Chased it up the middle of last week to be told the order hadnt even been processed yet with no appology, just a "you'll see the part when you see it".”
Hi
Thank you for your recent review. We are sorry to hear you are experiencing problems with this supplier. We have raised an issue with our Customer Service team who will contact you shortly in order to help resolve this for you as quickly as possible.
All the best
Customer Care - 1st Choice.
Thanks for your recent feedback.
We are a Parts Location site. Not sure what the reference to glue is. Our records show that three breaker's quotes were issued for this car parts request. Please log in to your account to view the details: https://www.1stchoice.co.uk/login
All the best
Customer Care - 1st Choice.
“Time wasters, wrong part supplied, no acknowledgement of the error, took eight phone calls to get a refund and they still haven’t given me the £12 back it cost to post the part back. Rip off.”
Thanks for your recent feedback.
We’re sorry to hear you have experienced problems with this supplier. We do provide star ratings for all suppliers, based on feedback from thousands of customers.
We do try to ensure a certain level of service from the suppliers and if you would like us to look into this matter for you, visit the page below and we'll endeavour to sort things for you as quickly as possible.
https://www.1stchoice.co.uk/contact
All the best
Customer Care - 1st Choice.
“Excellent service. Received a number of quotes very quickly which all had the right part. After confirming with a supplier 1st Choice took payment and arranged prompt delivery. Communication was great throughout. 1st class service.”
Hi
Thank you for your recent review. We are sorry to hear you are experiencing problems with this supplier. We have raised an issue with our Customer Service team who will contact you shortly in order to help resolve this for you as quickly as possible.
All the best
Customer Care - 1st Choice.
“very fast with getting providers offer parts, some at very resonable and others at very unrealistic prices. overall it was fast dealt. I am happy with the choices I was provided with.”
“Foarte prost. aștept motorul de 3 săptămîni
Și încă nu a fost livrat .eu sun la două trei zile tot îmi promit ca rezolvă și mă sună înapoi a trecut trei săptămîni și nimeni nu m-a sună vreau ca să-mi returnați banii”
Hi
Thank you for your recent review. We are sorry to hear you are experiencing problems with this supplier. We have raised an issue with our Customer Service team who will contact you shortly in order to help resolve this for you as quickly as possible.
All the best
Customer Care - 1st Choice.
“Not happy bought complete aerial very expensive only received the base unit complained to breaker who said they would send the rest of it and never did and now don’t answer emails”
Hi
Thank you for your recent review. We are sorry to hear you are experiencing problems with this supplier. We have raised an issue with our Customer Service team who will contact you shortly in order to help resolve this for you as quickly as possible.
All the best
Customer Care - 1st Choice.
“Fuming...
Ordered a part, witch entailed a full suspension/strut assembly, only to receive the suspension unit. Absolutely useless. Not only that, from purchasing I had to chase up as to when it was being delivered, this took more than 10 days. Only to find that I haven't got what I purchased. Absolutely ridiculous. Fuming. Not happy at all.”
Hi
Thank you for your recent review. We were sorry to hear you are experiencing problems with this supplier. We have added this to the complaint log and our Customer Service team who will contact you shortly in order to help resolve this for you as quickly as possible.
All the best
Customer Care - 1st Choice.