Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

The Panel Company Reviews

4.6 Rating 4,287 Reviews
90 %
of reviewers recommend The Panel Company
4.6
Based on 4,287 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.7 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Very Easy
Returns Process
Easy
Read The Panel Company Reviews
Visit Website

Phone:

01709828339

Email:

info@panelcompany.co.uk

Location:

Amen Corner,
College Road,
Rotherham
Huddersfield
S60 1EY

Write Your review

Excellent service from start to finish.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Melvin, Thank you for taking the time to share your experience. We appreciate your feedback and kind words! Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
The goods I ordered arrived in excellent condition and within the estimated time frame. I am very happy with the service provided and would recommend The Panel Company.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi, Thank you for giving your experience 5 stars! We appreciate the kind words and feedback. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Answered the phone quickly and pressionally, advice given was appropriate. The orders for both samples and finished panel were completed quickly and accurately, and cost effectiveley. The product was excellent and the delivery was punctual and as inidcated. A quick comment on the delivery driver - had driven from Rotherham for over an hour to drop off at 7.10 am, as indicated in the text. He was professional, helpful and cheerful, and his attitude was credit to his delivery company and the value chain as a whole. He represented The Panel Company to its customers, and he was excellent. Thank you.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi, Thank you for taking the time to share your experience. Thank you for the kind words about our panels and delivery driver! Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Delivery was very prompt but I only received 3 of the 4 samples which was not what I ordered either, none of the colours I requested arrived.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Steve, We sincerely apologise for the mix-up with your order and will be resending the items via First Class postage. Our system shows that you ordered Grey Oak, Black Oak, Charcoal, and Black Oak Curve. If this is not correct, please contact us directly at info@panelcompany.co.uk. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Fast efficient delivery of both samples and panels. Have yet to fit them but very confident they'll be ideal.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi, Thank you for the 5 star review! We're grateful for the kind words and feedback. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Very impressed with this company. I ordered 4 free samples which arrived within 2 days, then I ordered 3 panels, various trims and lots of sticky, all arrived within 3 day and were delivered by an absolutely delightful young man from the Bristol depot. He insisted on me not carrying anything and said if there were any problems to contact the depot and they would immeadiately send replacements, Delighted with the panels, the price and the service.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Reg, Thank you for sharing your experience! We're grateful for the kind words and feedback about our customer service. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Excellent quality and fast delivery
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Fiona, Thank you for the 5 star review! We're grateful for the feedback! Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Love them , transformed our living room, some of the panel when cuts not the best quality, but for the price , can’t complain.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Zeinab, Thank you for your valuable feedback and kind words. We appreciate your time and insight! Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Really impressed with the company and product I messed up my order with my old address, contacted them and was sorted within 5 mins 5 star
The Panel Company 5 star review on 3rd July 2025
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Mike, Thank you for the feedback! We appreciate the kind words about our customer service. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Ordered from the Rotherham depot and collected same day from Thurcroft. Absolutely fantastic acoustic panelling and so good to work with. Looks amazing..
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Paul, Thank you for the 5 star review! We're delighted that you're happy with your new slat panels and appreciate the feedback. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Quick and professional service.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Ray, Thank you for the kind words about our customer service. We appreciate the feedback! Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Great product, great price, great service
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Lisa, Thank you for the kind words about our panels and customer service. We appreciate the feedback! Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Excellent service iv recommended you to so many friends & family
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Sally, Thank you for the kind words about our customer service and recommending us to others! Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Great service! Took a little longer to arrive as they where out of stock! But great quality when arrived!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Sarah, Thank you for the kind words about our customer service and panels! We appreciate your patience and feedback. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
The order turned up on time the driver was very helpful and I helped him with my order haven’t used the panels yet as the bathroom has become a can of worms lol. But they seem ok
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi David, Thank you for sharing your experience. We appreciate the kind words about our driver and panels! Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Really helpful and friendly staff who knew their stuff!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi, Thank you for the 5 star review! We appreciate the kind words about our customer service. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Lovely panels easy to fit you have to be careful of the edges that slot in as can be easily damaged. Delivery not very quick but overall very pleased
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Terry, Thank you for the kind words about our panels and customer service. We appreciate the feedback about the tongue and groove feature. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Email. To company regarding two
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Ieuan, We’re sorry to hear that your experience wasn’t completely satisfactory. Please feel free to contact us directly at info@panelcompany.co.uk so we can assist you further. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Excellent product and delivery at no cost. Only negative comment was attitude of driver on delivering. Parked up and when asked to deliver to apartment on first floor with access to a lift. We were requested to come down to the van and collect the item ourselves. Appreciate no charge for delivery but end service lacking. However, i would say automated communication was good in informing timescale for delivery due to need for stock to be moved from base to base, advising time slot on the day, keeping you informed and also delivering in the time scale given. Overall Good but that final star not quite achieved.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Crofton, Thank you so much for your kind words about our products. For health and safety reasons, our delivery policy requires that drivers leave orders in the foyer or entrance area on the ground floor when delivering to apartments. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
Great products and value for money, slight mix up with delivery times but when speaking to the Huddersfield team they rectified the issue in no time.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Dan, Thank you for taking the time to share your experience. We appreciate the kind words about our panels and customer service. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 month ago
The Panel Company is rated 4.6 based on 4,287 reviews