Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

The Panel Company Reviews

4.6 Rating 6,572 Reviews
90 %
of reviewers recommend The Panel Company
4.6
Based on 6,572 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver, Courier
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 93%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read The Panel Company Reviews
Visit Website

Phone:

01709828339

Email:

info@panelcompany.co.uk

Location:

Amen Corner,
College Road,
Rotherham
Huddersfield
S60 1EY

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Extremely pleased with the panels supplied by the Panel Company. Delivery was on time and the panels were well packaged. Anyone with a reasonable amount of DIY skills and the right tools would be able to install them.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi David, Thank you for your great review! We're delighted you're so pleased with your panels and that they arrived on time and well packaged. It's great to hear you found them straightforward to install. Enjoy your new space! Kind Regards, The Panel Company
Posted 2 weeks ago
“what a great company to use, the staff were so helpful, the price was very good the delivery price was fantastic compared to other quotes we had had arrived on time quality product and the driver was very good”
Helpful Report
Posted 5 days ago
Hi Terence, Thank you for your wonderful review! We're delighted you found our staff so helpful and that you were happy with our prices and delivery charges. It's great to hear your panels arrived on time, and we'll be sure to pass your kind words on to our driver. We look forward to serving you again! Kind Regards, The Panel Company
Posted 5 days ago
“Truly appalling customer service. I ordered some panels and they were delivered fine, took a little while longer than I hoped, but good. Then my builder pointed out that I had underordered and I needed 4 more urgently. This is where the wheels fell off. I tried ordering online, but despite the website offering express delivery, this wasn't an option at checkout. So I called them......wow felt like a lifetime passed before they answered. Then they confirmed they didn't do express, suggested that if I needed in a hurry call my nearest retailer, rent a van and go pick up em up. OK so my nearest one (Dartford) was just over an hour away. Called them, each time phone rang for over 20 mins. Eventually on third wait of 20 answered. "yes computer says we have them in stock, but computer doesn't always match reality so call the showroom" she then gave me a mobile number for the showroom. No one answered that......ever. I called back another 20 mins wait. "no one answered the mobile" "oh I know he's super busy and there's only one person there". Aiieeeee. So what to do, maybe I'll take a gamble, enter an online order with pickup in Dartford. Order confirmed "we'll email you when your order is ready for collection". A week later, still nothing. I've emailed them several times and the Customer Service agent (who I've now guessed is AI) apoogises profusely, says they will escalate to management and promises a call back the same day. Same thing three days running, nothing!!!! The AI writing cheques the lazy humans can't cash. So all my trades are backed up, builder has walked off, plumber delayed and annoyed. NEVER EVER BUY FROM THE PANEL COMPANY.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Michael, We're truly sorry for the experience you've described. Long phone waits, unclear stock information, no update on your collection order and promised call-backs that never happened fall far below the standard we expect, and we understand the knock-on effect this has had on your trades and your project. A member of our management team will contact you directly to get your order sorted as a priority. Please provide your Name and Order number. Kind Regards, The Panel Company
Posted 1 week ago
“Really, really awful customer service, long delivery times and impossible to call and get a straight answer on availability.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi, Thank you for your feedback, and we're very sorry for your experience. We understand how frustrating long delivery times and unclear stock information can be, and this isn't the service we aim to provide. Please contact our customer service team with your order number so that we can investigate and correctly resolve this issue. Kind Regards, The Panel Company
Posted 1 week ago
“The product is ok - when you can get hold of it. We had an order for 7 panels, 1 turned up damaged. Ordered another 3. The replacement couldn’t be sent with the new order. Then the replacement arrived and it was the wrong one. Waited in today for reshipment of the replacement (again) and it’s still not arrived and the additional order for the 3 still hasn’t even been dispatched. So my bathroom has now been waiting for these panels since 29 Sept. everything comes from china obviously and it just means slow progress and constant ‘holding statements’ on shipping. Shame as I fell for the AI customer service bot. And it’s ludicrous that things take this long when you’re told 4-7 days”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Claire, Thank you for your feedback. We can see your original order placed on 29th September was delivered on 12th October, and your additional order placed on 13th October is on standard delivery and still within its delivery timeframe. However, we're very sorry that one panel arrived damaged and that there has been a mix-up with your replacement. We understand how frustrating this is with your bathroom on hold. Please contact our customer service team with your order numbers so that we can resolve this as a priority. Kind Regards, The Panel Company
Posted 1 week ago
“Good quality”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi, Thank you for your review! We're delighted you're happy with the quality of your panels. We look forward to serving you again! Kind Regards, The Panel Company
Posted 1 week ago
“Have to say this Company was excellent to deal with . Breda was amazing always responded very quickly to the few queries etc. Got emails re delivery times etc and the drivers were great too. Will be definitely recommending THE PANEL COMPANY to friends. Panels were good value and great range of options. The Panels were wrapped very well absolutely no damage.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi Martha, Thank you for your wonderful review and recommendation! We're delighted Breda was so quick to help with your queries, and that our drivers delivered your panels safely and well wrapped. We'll be sure to pass your kind words on to Breda and the team. We look forward to serving you again! Kind Regards, The Panel Company
Posted 2 weeks ago
“High quality latted panel boards a third of the price of the big DIY stores. Quick delivery.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi Colin, Thank you for your review! We're delighted you're happy with the quality and value of your slatted panels, and that your delivery arrived quickly. We look forward to serving you again! Kind Regards, The Panel Company
Posted 2 weeks ago
“Ordered and arrived earlier than anticipated excellent product even replaced a damaged item without any fuss . Great product and excellent customer service from start to finish .”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi Kevin, Thank you for your great review! We're delighted your order arrived early and that you're happy with your panels. We're sorry one item arrived damaged, but we're pleased our team could replace it quickly and easily. We look forward to serving you again! Kind Regards, The Panel Company
Posted 2 weeks ago
“Brilliant quality, brilliant price.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi Joe, Thank you for your brilliant review! We're delighted you're so happy with the quality and price of your panels. We look forward to serving you again! Kind Regards, The Panel Company
Posted 3 weeks ago
“Good quality and felt backing decent thickness Ordered more for the bedroo.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi Leigh, Thank you for your review! We're delighted you're happy with the quality of your panels and their felt backing, and that you've ordered more for your bedroom. Enjoy your new spaces! Kind Regards, The Panel Company
Posted 3 weeks ago
“Great company does what it says in the tin!! Staff very helpful . No need to go any where else”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi Andrew, Thank you for your great review! We're delighted we lived up to our promise and that you found our staff so helpful. We look forward to serving you again! Kind Regards, The Panel Company
Posted 3 weeks ago
“Good price and good quality”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi Anna, Thank you for your review! We're delighted you're happy with the price and quality of your panels. We look forward to serving you again! Kind Regards, The Panel Company
Posted 3 weeks ago
“Great service, quick delivery and great quality product.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi, Thank you for your review! We're delighted you're happy with our service, the quick delivery and the quality of your panels. We look forward to serving you again! Kind Regards, The Panel Company
Posted 3 weeks ago
“Ordered on a Monday delivered on a Saturday as planned. Driver very cheerful and very helpful. The acoustic panels quality are very good for the price paid.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi, Thank you for your review! We're delighted your acoustic panels arrived as planned and that you're happy with their quality and value. We'll be sure to pass your kind words on to our driver. Enjoy your new space! Kind Regards, The Panel Company
Posted 3 weeks ago
“I cannot praise this company enough they are amazing great communication and so polite and helpful would highly recommend”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi Marie, Thank you so much for your wonderful review and recommendation! We're delighted you found our team so polite and helpful, and we'll be sure to pass your kind words on. We look forward to serving you again! Kind Regards, The Panel Company
Posted 3 weeks ago
“Good Quality Wall Panels”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi, Thank you for your review! We're delighted you're happy with the quality of your wall panels. Enjoy your new space! Kind Regards, The Panel Company
Posted 3 weeks ago
“i was very impressed from the staff in the store at Rotherham which were very helpfull ,to the staff on the phones regarding our delivery . On the day of the delivery the driver was on time and was very careful with our panels and was very coutious”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi Ian, Thank you for your wonderful review! We're delighted you found our Rotherham store team, phone team and driver so helpful and courteous. We'll be sure to pass your kind words on to everyone involved. Enjoy your new panels! Kind Regards, The Panel Company
Posted 3 weeks ago
“Bought the wall panelling and it’s a lovely product. Very easily to fit, brilliant delivery and just a great purchase. Thanks”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi Mr A Harrison, Thank you for your lovely review! We're delighted you're so happy with your wall panelling, and that it was easy to fit and delivered smoothly. Enjoy your new space! Kind Regards, The Panel Company
Posted 3 weeks ago
“Great as usual. Product good. Service Very good”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi David, Thank you for your review and for continuing to choose us! We're delighted you're happy with our products and service as always. We look forward to serving you again! Kind Regards, The Panel Company
Posted 3 weeks ago
The Panel Company is rated 4.6 based on 6,572 reviews