Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

The Panel Company Reviews

4.6 Rating 4,888 Reviews
90 %
of reviewers recommend The Panel Company
4.6
Based on 4,888 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.7 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Very Easy
Returns Process
Easy
Read The Panel Company Reviews
Visit Website

Phone:

01709828339

Email:

info@panelcompany.co.uk

Location:

Amen Corner,
College Road,
Rotherham
Huddersfield
S60 1EY

Write Your review

The panels were damaged when they arrived but I have to say that the customer service was excellent. They were very quick to respond and tried to resolve the problem immediately.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry that the panels arrived damaged, this is something that should not happen and I will pass on this experience to the logistics manager to ensure it does not happen again. I'm happy our customer service team were able to resolve the issue. The Panel Company
Posted 11 months ago
Waited in for 4 hours for them to tell me when i rang to see where they were that they wasnt coming due to weather
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Rachel, We sincerely apologise you did not receive any communication to explain that bad weather conditions had caused us to cancel your delivery. We completely understand your frustration and will communicate this to our Logistics department to prevent this type of incident happening in the future. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Ordered samples never arrived , gutted as want to start my bathroom improvements
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Jade, Thank you for bringing this to our attention. Royal Mail attempted to deliver your samples on 05/11/24 and should have contacted you to arrange a re-delivery. We apologise if you did not receive this notification and emailed you to assist in resolving the issue. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Good customer service and products. However delivery service let's them down. My panels were left hanging over the wall so when the gates opened they wedged them against the fence.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good afternoon, Thank you for your kind feedback and for bringing your delivery experience to our attention. Our drivers occasionally leave parcels in a safe location if they believe it to be appropriate, in order to avoid any delays or the need to rearrange the delivery. We sincerely apologise for the oversight on this occasion and for the condition in which you received your panels. If your panels have been damaged in any way, please do not hesitate to contact us directly so that we can resolve the issue promptly - 01709 828339. We will share your experience to our Logistics Department for further review. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Nice panel - but no packaging. Panel was delivered from the Lodon office bare. Thankfully not damaged or scratched
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Ian, Thank you for the kind words and taking the time to share your experience. The reason your order arrived without packaging is that panels often come in packs of two. We understand your concerns, as this could potentially cause damage, and will make sure your feedback is shared with our Dispatch Department. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Panels were ok quality for the price. Small damage on every panel but not enough to ask for return and didn’t stop the job in hand.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Gavin, Thank you for taking the time to review your experience. We sincerely apologise that your panels were damaged and for any inconvenience this may have caused. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Thought items V/Good. But delivery time a bit absurd. As warehouse only 3 hrs away but had to wait over three wks. ????
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi David, We sincerely apologise for any inconvenience caused by the delay with your order. While we aim to dispatch orders within 4-7 days, this can sometimes be affected by stock levels. We appreciate your patience in this matter and will ensure your feedback is communicated to our Logistics Department. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Nice panels but the trims are not that good quality Price was ok but delivery costs seemed high and waiting time is too long for delivery There was slight damaged on two of the panels
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Darren, Thank you for taking the time to share your experience with us. We strive to dispatch orders within 4-7 working days, and sincerely apologise if we did not meet that timeframe. We will make sure to share your product feedback to the appropriate departments. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
The panels were fine, but for some reason the delivery was outside of you stated delivery days so we had to drive to your warehouse to collect the panels ourselves at our own expense. If you deliver within your stated days then this would have been 5 stars. Instead it cost us time and money.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Andrew, Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologise for the inconvenience caused by the delay in your delivery date. We understand how important timely deliveries are, and we are committed to addressing this issue to improve our service. We will ensure your feedback is shared with our Logistics Department. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Still waiting for delivery ☹️
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Brian, We sincerely apologise for the early review email you received. Please rest assured that we strive to dispatch all orders within 4-7 working days. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
The Panel Company website is excellent, especially their installation videos. For me delivery went just over 7 working days. Unfortunately each panel was slightly chipped, normally just the tongue but in one case the panel itself. I was considering sending them back but the three wall installation allowed me to cut out the chips. It’s frustrating as some simple protection along the edges would solve the issue. Hence 3 star review. Outside of this the product is good and I prefer the finish to tiles.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi James, Thank you for the kind words and for sharing your experience with us. We sincerely apologise for the damage to your panels and completely understand your frustration. We will make sure to relay your feedback about the packaging to our Warehouse Manager. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Panel's I've ordered didn't arrive on time. When called the order wasn't even prepared. Panels collected from two manufacturing batches.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Piotr, We sincerely apologise for any inconvenience caused by the stock transfer and understand your frustration. This is not the level of service we aim to provide to our customers and we will ensure to communicate your experience to our Logistics Department for further review. Thank you for bringing this to our attention. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Very good accepting orders not so quick on deliveries
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Anthony, Thank you for taking the time to share your experience. We aim to deliver all orders within 4-7 working days and apologise if this time frame was not met. We will ensure your feedback is communicated to our Logistics Department. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Delivery was very long. And the after a 4 week wait the wrong panels were delivered. However staff were friendly and helpful. The product is very good and as described.
The Panel Company 3 star review on 19th October 2024
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Henry, Thank you for sharing a photo of your new panels with us! We sincerely apologise for the delay and appreciate your patience as we worked to correct your order. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Not sure still waiting for my order
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Gerard, We sincerely apologise for the premature review email you received. Please be assured that your order is scheduled for delivery today, as we aim to deliver all orders within 4-7 working days. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Good product But when I ordered it took over a week to deliver and charged £15
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Melanie, Thank you for the kind words about our product and taking the time to share your experience. We appreciate your feedback regarding delivery and sincerely apologise for any delay, as we strive to deliver all orders within 4-7 working days. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Dissapointed that the price of my order dropped so much only a couple of weeks after order.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Paul, Thank you for taking the time to share your experience with us. We frequently offer promotions, and understand it can cause dissapointment when purchases are made outside of promotional periods. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Product good, Price good, Delivery driver very friendly and helpful, Dispach and delivery Very poor. The time it takes to dispach and deliver is the only let down.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Ricky, Thank you for the kind words and for sharing your experience. We strive to dispatch and deliver orders within 4-7 working days, and apologise if this was not your experience. We appreciate you bringing this to our attention so we can share it with our logistics team. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
I did a price match and they came in just under my quote. I then noticed they had omitted an item. I asked about the item which they then added it to the price making it more expensive. I couldn't be bothered to quibble so i paid and awaited delivery. 2 of the 4 panels ordered were damaged, one had a hole right through it. It then took 5 days for them to replace them. It's an anytime all day delivery system too.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Michael, Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologise for the level of customer service you received and understand how frustrating it can be when parcels arrive damaged. Please know that we appreciate your patience while waiting for replacement panels. Your feedback is invaluable in helping us improve, as we're committed to ensuring customers have a positive experience when ordering from us. Kind regards, The Panel Company
Posted 1 year ago
Good product but a few panels came through slightly damaged. My daughter noticed this after fitting them. Reported the panels and was told "bring them back and we will replace them!" No other consolation offer was made. I couldn't take them off the wall without a lot of damage so left them Was disappointed by this one off offer!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for taking the time to leave your review. In the unlikely event that any of our panels arrive damaged, we do request that this is reported to us as soon as possible and we will replace the panels or offer a full refund. Unfortunately, as the panels have already been installed before any damages were reported - this has made it difficult for us establish if the panels were damaged in transit and to exchange. We would like to address your specific concerns and make things right. Please feel free to contact us directly us on 01709 828339 so we can discuss your experience further. Kind regards, The Panel Company.
Posted 1 year ago
The Panel Company is rated 4.6 based on 4,888 reviews