Six Star Cruises Reviews

4.8 Rating 3,913 Reviews
95 %
of reviewers recommend Six Star Cruises
4.8
Based on 3,913 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
On-time Delivery
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read Six Star Cruises Reviews
Visit Website

Email:

feedback@sixstarcruises.co.uk

Write Your review

Tell us how Six Star Cruises made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Extremely disappointed! Paying six star prices for six star cruises but got less than one star service from this company. Not proactive, long gaps with no communication, queries not answered promptly, telephone calls not answered or returned promptly, general lack of information regarding progress. Just absolutely not a Six Star service. Something with your approach to customer service is very broken and needs fixing! Will not be using again in future.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for your review, Rest assured your comments are very important to us, we are very sorry that aspects of your booking experience have given cause for dissatisfaction and we appreciate you taking the time to write your review. Can I kindly ask that you contact our customer relations team to discuss the matter further in hope of resolving the issues raised, we look forward to hearing from you: Customer.Relations@worldtravelholdings.co.uk. Once again thank you kindly for your review it is very much appreciated. Kind regards Sharon Briney Senior Customer Relations Executive.
Posted 2 weeks ago
perthetic unable to contact any one
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Thank you for your review, Rest assured your comments are very important to us, we are very sorry that aspects of your booking experience have given cause for dissatisfaction and we appreciate you taking the time to write your review. Can I kindly ask that you contact our customer relations team to discuss the matter further in hope of resolving the issues raised, we look forward to hearing from you: Customer.Relations@worldtravelholdings.co.uk. Once again thank you kindly for your review it is very much appreciated. Kind regards Sharon Briney Senior Customer Relations Executive.
Posted 2 weeks ago
Poor communication and customer service plus no response to complaints. This company had a very good reputation among cruisers. My recent experience has been very very poor. I found it difficult to complete payment, there has been no reply to emails or calls to the concierge. Phoning the company means a long long wait and sometimes being cut off. Something has gone badly wrong. I have another future cruise already booked via Six Star, but would not risk using this company again.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Thank you for your review, Rest assured your comments are very important to us, we are very sorry that aspects of your booking experience have given cause for dissatisfaction and we appreciate you taking the time to write your review. Can I kindly ask that you contact our customer relations team to discuss the matter further in hope of resolving the issues raised, we look forward to hearing from you: Customer.Relations@worldtravelholdings.co.uk. Once again thank you kindly for your review it is very much appreciated. Kind regards Sharon Briney Senior Customer Relations Executive.
Posted 2 weeks ago
I won’t book another cruise with this company unless they do some apologising and explaining. They’ve been great in the past. The dedicated concierge system appears to have broken down. I spent 6 hours trying to pay the balance of my cruise. No one emailed or phoned when asked, I was cut off while phoning after waiting half an hour. Our flights for next years cruise plus stopovers have not been booked 2 months after they were supposed to be. A shambles this time. I don’t trust this company any more.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Dear Suz, Thank you for your review, Rest assured your comments are very important to us, we are very sorry that aspects of your booking experience have given cause for dissatisfaction and we appreciate you taking the time to write your review. Can I kindly ask that you contact our customer relations team to discuss the matter further in hope of resolving the issues raised, we look forward to hearing from you: Customer.Relations@worldtravelholdings.co.uk. Once again thank you kindly for your review it is very much appreciated. Kind regards Sharon Briney Senior Customer Relations Executive.
Posted 2 weeks ago
Wanted to book a cruise was told i would get call back it never happened . Did get a call after 8pm and was promised a call by 9.30 on wednesday i am still waiting
Helpful Report
Posted 1 month ago
cruise booked, you then cancelled the cruise the day after we paid the money it has now been 65 days and you have not sent the money back even though i have contacted Azamara and they confirmed they have sent all the money in full back too you, you keep promising to sen the money back and yet you don't
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review, Rest assured your comments are very important to us, we are very sorry that aspects of your booking experience have given cause for dissatisfaction and we appreciate you taking the time to write your review. Can I kindly ask that you contact our customer relations team to discuss the matter further in hope of resolving the issues raised, we look forward to hearing from you: Customer.Relations@worldtravelholdings.co.uk. Once again thank you kindly for your review it is very much appreciated. Kind regards Sharon Briney Senior Customer Relations Executive.
Posted 2 weeks ago
To the extent that my booking experience was conducted by email it was entirely satisfactory. To the extent that it was conducted by telephone it was a disaster. I indicated to Sandie Collier that I abhor business dealings by telephone and asked that we continue to deal by email. No, Sandie indicated, it was necessary to speak by telephone in order for her to get credit/debit card details (agreed) and in order that she could run through matters generally (strongly disagreed). To what end I do not know our conversation dealt with the following topics. The merits of a room in the bow of the ship or midship. The need for flights at the beginning and/or end of the cruise. Special events for my wife or me during the cruise. All of these I generally understood, though I did not understand why they could not have been dealt with by email. And then began a lengthy exposition on the subject of alcoholic beverages generally, champagne and premium beverages and the presence of alcoholic beverages in the room which I did not understand at all. All this absorbed fifteen minutes of my time, took place one hour later than I had expected and caused my wife to have to hold our dinner, there being a two hour time difference between the UK and South Africa. Please can the customer's wishes be respected. Thank you. Wilson McLeod
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Mr McLeod Thank you for your recent review. We are a customer focused company and feedback whether good or bad is extremely important to us, as it is only on the receipt of information such as this we can assess and improve the services that we offer. I am very glad to hear that Sandie dealt with your booking and that you were happy to converse with her over email, as we are an online agency, we can communicate with our customers via this method however some aspects of the booking process must be completed verbally to agree to the contract between us as a business and the customer. Rest assured your comments have been noted in full on your review as well as the history of your booking. May I thank you once again for taking the time to contact us, can I assure you that all customer service matters are taken very seriously and that we do value all the feedback we receive. Kind regards Customer Relations Executive
Posted 1 month ago
you nerd to check the surname iof the customer before sending 😡
Helpful Report
Posted 3 months ago
Dear Chris Rest assured your comments are very important to us, we are very sorry that aspects of your booking experience have given cause for dissatisfaction and we appreciate you taking the time to contact us. Can I kindly ask that you contact our customer relations team to discuss the matter further in hope of resolving the issues raised, we look forward to hearing from you: Customer.Relations@worldtravelholdings.co.uk. Once again thank you kindly for your comments they are very much appreciated.
Posted 2 months ago
We booked a cruise and paid a deposit in January 2021. The cruise itinerary was completely changed. The embarkation port was changed and the length of cruise changed. The whole holiday was not what we had booked. We asked for our money back which was eventually agreed by telephone in December 2021. But we have still not received our money back despite emails and telephone calls. Six star cruises are a cheating company who will keep your money at any cost. I am now looking into having to go to the courts to reclaim our deposit which was £1200 Alot of money which we could have received interest on if it was in our savings.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Rest assured your comments are very important to us, we are very sorry that aspects of your booking experience have given cause for dissatisfaction and we appreciate you taking the time to contact us. Can I kindly ask that you contact our customer relations team to discuss the matter further in hope of resolving the issues raised, we look forward to hearing from you: Customer.Relations@worldtravelholdings.co.uk. Once again thank you kindly for your comments they are very much appreciated.
Posted 3 months ago
Having waited several times for call backs, one that happened just before closing despite waiting from 1.00pm! The next I called at around 3.00pm 2 hours after expected call. Only discover the next day that I had been wrongly advised, I would lose around £700 worth of cruise line extras! I am still waiting a resolution to this that may result in me cancelling the cruise. Not at all happy!
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you for your review and for speaking with Emma your concierge on 11th November. We are a customer-focused company feedback whether good or bad is extremely important to us, as it is only on the receipt of information such as this we can assess and improve the services that we offer. I hope that Emma explained in full and that you were happy with what was discussed and our resolution to your review. May I thank you once again for taking the time to contact us. Kind regards Customer relations
Posted 6 months ago
Still awaiting refund for a cruise booked 2020 for September 2021. The cruise was cancelled in May and still awaiting refund. We have now been told that we will receive the refund on 25th September 2021, after being given other refund dates. This is actually, not only after the original departure date but also after expected arrival home! Thank you Six Star Cruises for having the use of our money for over 12months. Be assured, we will never book or recommend yourselves. We have had other cruises cancelled and have been refunded within 14 days. Sandie Collier has constantly passed the complaint from one department to another. Thank you Sandie you have been absolutely useless.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Guest, Rest assured your comments are very important to us, we are very sorry that aspects of your booking experience have given cause for dissatisfaction and we appreciate you taking the time to contact us. Can I kindly ask that you contact our customer relations team to discuss the matter further in hope of resolving the issues raised, we look forward to hearing from you: Customer.Relations@worldtravelholdings.co.uk. Once again thank you kindly for your comments they are very much appreciated. Kind Regards, Customer Relations
Posted 8 months ago
Dirty and floor in shower room has broken floor very dangerous . Windows so dirty that we couldn’t see through them . The off shore tours are extremely expensive.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Guest Rest assured your comments are very important to us, we are very sorry that aspects of your cruise have given cause for dissatisfaction and we appreciate you taking the time to contact us. Can I kindly ask that you contact our customer relations team to discuss the matter further in hope of resolving the issues raised, we look forward to hearing from you: Customer.Relations@worldtravelholdings.co.uk. Once again thank you kindly for your comments they are very much appreciated. Customer relations Cruise118
Posted 8 months ago
long delays answering the phone. commission charges higher than other agents. charges for changing bookings which other agents do not make.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Guest Rest assured your comments are very important to us, we are very sorry that aspects of your booking experience have given cause for dissatisfaction and we appreciate you taking the time to contact us. Can I kindly ask that you contact our customer relations team to discuss the matter further in hope of resolving the issues raised, we look forward to hearing from you: Customer.Relations@worldtravelholdings.co.uk. Once again thank you kindly for your comments they are very much appreciated.
Posted 8 months ago
Booked for Jan SA Cruise got email on 3 rd Oct to say it had been cancelled it is now 3 Rd of April 2021 have still not had refund no do not blame pandemic have had monies from BA ,hotels across America ,Virgin and no problem what next do I have to go legal Staff on phone changes 4 times since trying to get refund
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dan was friendly helpful and efficient. We have always been very happy with the staff of six star cruises .
Helpful Report
Posted 1 year ago
In the past we always worked with the same cruise concierge, who knew our preferences, and was always able to do something a bit extra for us. She was always available for a chat to clear up any problems. Now I cannot contact her and just get passed to your sales team who quite frankly are not terribly helpful. I wanted to change our Cunard cruise from July 2021 to a sailing in June 2022 and was told another team would contact me to do this. I emailed my request, phoned twice more and was eventually able to make the switch. This level of service is not acceptable when you are spending 15K on a cruise. Maybe you have become too big now for any kind of personal service ! I would welcome a response. Stephen Jerome
Helpful Report
Posted 1 year ago
There was a flight time changed in our booking and we were failed to be advised by Six Star, courtesy email would have sufficed. Les to us missing our flight from China to Vietnam and no help given by them to sort. Poor service and not the first time we have been let down by them. Will not be using them again
Helpful Report
Posted 1 year ago
We’re so sorry to hear of the difficulties you have experienced. So we can look into your case in more details and contact you directly, please can you email us at customerrelations@worldtravelholdings.co.uk so we can escalate your concerns to our Customer Service Management team. Many thanks.
Posted 1 year ago
We’re so sorry to hear of the difficulties you have experienced. So we can look into your case in more details and contact you directly, please can you email us at customerrelations@worldtravelholdings.co.uk so we can escalate your concerns to our Customer Service Management team. Many thanks.
Posted 1 year ago
My Crystal Cruise, booked through Sixstar last summer for a cruise in June of this year, was cancelled by Sixstar/Crystal in May due to Covid. After 133 days I have still not received a refund. This is despite the fact that I was initially told by Sixstar that I would be refunded in 90 days. I was then assured I would be refunded in 120 days. Sixstar have three times promised to investigate with Crystal and ring me back. None of those calls have materialised and Sixstar have also blatantly failed to respond to any E-mails or letters, including E-Mails to their Customer Services address, which in previous negative reviews they recommend people write to! Sixstar may provide a good service when booking a cruise but it is a very different story if you are trying to secure a refund. It is clearly a difficult time for cruise companies, and their agents, but if they want to have a post covid future they need to treat their customers with much more respect than they are currently doing. Sixstar sell expensive cruises but, from my experience, their service is one star.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Kim, We’re so sorry to hear of the difficulties you have experienced. We are currently dealing with unprecedented volume refunds and are doing our best to help our customers as quickly as we can. We have not yet received your refund from the cruise line as of yet and are chasing them on a regular basis, as soon as we receive the refund we will process this back to yourself as soon as possible. Please be assured you will receive a call today from our Customer Relations Team today with an update. Many thanks for your patience in the meantime.
Posted 1 year ago
My Crystal Cruise, booked through Sixstar last summer for a cruise in June of this year, was cancelled by Sixstar/Crystal in May due to Covid. After 133 days I have still not received a refund. This is despite the fact that I was initially told by Sixstar that I would be refunded in 90 days. I was then assured I would be refunded in 120 days. Sixstar have three times promised to investigate with Crystal and ring me back. None of those calls have materialised and Sixstar have also blatantly failed to respond to any E-mails or letters, including E-Mails to their Customer Services address, which in previous negative reviews they recommend people write to! Sixstar may provide a good service when booking a cruise but it is a very different story if you are trying to secure a refund. It is clearly a difficult time for cruise companies, and their agents, but if they want to have a post covid future they need to treat their customers with much more respect than they are currently doing. Sixstar sell expensive cruises but, from my experience, their service is one star.
Helpful Report
Posted 1 year ago
A very distressing and disappointing experience. Despite being regular travellers we booked a cruise in January for departure in June through Seabourn which due to COVID-19 did not happen. Despite many mails sent have been ignored and out of pocket due to refund not being returned. I’m at a loss what to do, anyone in the same situation perhaps Legal Action required?
Helpful Report
Posted 1 year ago
We’re so sorry to hear of the difficulties you have experienced. So we can look into your case in more details and contact you directly, please can you email us at customerrelations@worldtravelholdings.co.uk so we can escalate your concerns to our Customer Service Management team. Many thanks.
Posted 1 year ago
Six Star Cruises is rated 4.79 based on 3,913 reviews