Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

sinks-taps.com Reviews

4.7 Rating 5,355 Reviews
100 %
of reviewers recommend sinks-taps.com
4.7
Based on 5,355 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read sinks-taps.com Reviews
Visit Website

Phone:

01759 307262

Email:

enquiries@sinks-taps.com

Location:

Blenheim Park,
Pocklington Ind.Estate,
York
East Riding of Yorkshire
YO42 1NR

Write Your review

sinks-taps.com 5 star review on 28th September 2025
Stuart Tagg
sinks-taps.com 5 star review on 1st May 2025
Simon Hurst
sinks-taps.com 5 star review on 26th March 2025
Paula Sahota
sinks-taps.com 5 star review on 26th March 2025
Paula Sahota
sinks-taps.com 5 star review on 1st March 2025
Sarah Annable
sinks-taps.com 5 star review on 16th November 2024
Michelle Russell
sinks-taps.com 5 star review on 10th October 2024
Helen Mansfield
149
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Very good customer service. I was able to establish the estimated time of delivery which meant I could organise my day. Lovely helpful staff and courier. It was good to b able to check product before courier left. I love sink and tap and looks lovely in my new kitchen. Only thing I have to watch is scratches to sink.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Prompt service, good product”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Delivered exactly, website east to use and informative, prices very favorable and would certainly use again”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Tap came in very fast and it was just as described. Lovely tap and affordable price. Thks”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“goods delivered as stated with no problems.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good quick service”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“excellent service..delivery exactly as scheduled ..thank you”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Fast delivery and very well packed. /Jesper from Sweden”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“most helpful staff, order processed and delivered in very quick time. very well packaged and the best price, will definitely use again.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent response to my order, delivered promptly and carefully packaged.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent technical help, good products with delivery as promised.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The company provided good efficient service. The product was generally very good quality but unfortunately the shower hose had been slightly flattened in a couple of places. We couldn't tell if this had happened in transit. It is not very noticeable and doesn't affect performance so we stuck with it.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good advice over telephone. Very knowledgeable assistant. Quick delivery. Good tap.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“You offered to price match - no quibble - quick check and immediate agreement. My wife loves the sink - that 's worth ten Brownie points. What more can a man ask for? Seriously, a very satisfying transaction by price and service. Have told my plumber about your site.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very happy with the service. Sink came on time. The Tap was on back order but we were kept in formed of the progress so we could keep our customer informed. All Good.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The customer service is the worst I have ever experienced from an online store. After not sending me the complete order they then accused me of damaging the goods myself and of not returning all the parts. The courier service is very expensive. I am still in dispute over my order and will continue to seek proper compensation. Do not buy from this company.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hi Miranda. We are sorry to receive negative feedback from you and apologise for not meeting your expectations on this occasion. I have looked into the order and found the following. As usual, we open and inspect every single product before dispatch, The tap you ordered was inspected and sent out to you as normal. After receiving the item you then decided to send the item back, On return of any item we open and inspect again to ensure the product is fit for resale. On this occasion the tap came back with some of the internal protection missing. This resulted in the parts within the box damaging the main body of the tap. The pull out handspray was also missing. We immediately informed you of the situation. We do try and help customers wherever possible and if we could have accepted the damaged tap, we would have. However, due to the scratches and the missing handspray section, we were unable on this occasion.
Posted 10 years ago
“Very user friendly, efficient, and most importantly able to talk to a well imformed sales person. Swift delivery. All good!!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very helpful.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Price matched with no quibble. Quick response and I collected my order but it was available within 2 days. Spot on would recommend anytime.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“When first being in contact with Sinks-Taps, I was very happy with the service and they appeared to be very helpful. So I ordered a sink unit. Three weeks later I get a call saying that the factory the sink unit was coming from closed down for the summer holidays, so we could not have sink unit delivered until the beginning of September. Which we ended up agreeing to . When we did finally get the sink unit we had a plumber out asap. But we had a problem with trying to fit the sink unit into the existing unit. So we had to ask Sinks-taps to exchange the unit. But NO they could not possibily change it, it was far too much trouble. They would not be able to sell it again, it had to come back in the original packaging and be exactly as it was delivered. The problem was the delivery driver had taken the pallet and we did not keep all of the rest of the packaging. So to this day I have not had an exchange and I have therefore lost the money that I paid to the company. I am left with the sink unit and having to purchase another. Disgusting company.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Mrs Taylor. I'm sorry you were not happy with our service surrounding the supply of your order. We have thousands of happy customers and take customers service very seriously. In relation to your order, you ordered a sink we don't normally carry in stock, you then requested we cut a hole out of the sink for you, which we did. A number of weeks after delivery you called to say the base unit you had was not big enough for the sink to fit. We initially offered to take the sink back (even though we don't hold this item in stock, it had had a hole cut into it and it was outside our standard 14 day return period) with a restocking charge. However, you then advised us you had thrown all the packaging away and also were not happy that you would have to pay for the sink to be sent back to us using a specialist pallet service. There is a limited as to what we can offer and I'm afraid that in this case, I feel we were more than accomodating with our offer and I'm sorry you didn't feel it was good enough.
Posted 10 years ago
sinks-taps.com is rated 4.7 based on 5,355 reviews