Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

sinks-taps.com Reviews

4.7 Rating 5,353 Reviews
100 %
of reviewers recommend sinks-taps.com
4.7
Based on 5,353 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read sinks-taps.com Reviews
Visit Website

Phone:

01759 307262

Email:

enquiries@sinks-taps.com

Location:

Blenheim Park,
Pocklington Ind.Estate,
York
East Riding of Yorkshire
YO42 1NR

Write Your review

sinks-taps.com 5 star review on 28th September 2025
Stuart Tagg
sinks-taps.com 5 star review on 1st May 2025
Simon Hurst
sinks-taps.com 5 star review on 26th March 2025
Paula Sahota
sinks-taps.com 5 star review on 26th March 2025
Paula Sahota
sinks-taps.com 5 star review on 1st March 2025
Sarah Annable
sinks-taps.com 5 star review on 16th November 2024
Michelle Russell
sinks-taps.com 5 star review on 10th October 2024
Helen Mansfield
149
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Excellent quality, dispatched quickly”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“excellent service from sinks-taps.com”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“From ordering my tap to speaking to a helpful member of staff to change my order and then receiving it, the whole experience was without fault and very reassuring.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Excellent customer service. Friendly and efficient - actually guiding me not to order accessories that I did not need, for the items I was buying. Thank you Richard, I will definitely use your company in the future. Highly recommended.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Prompt delivery and very polite”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Quick with efficient service”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“I bought a Caple Novato tap which looks excellent quality (although not yet installed). Sink-Taps.com offered the best price for this item. Delivery was to schedule and the item was well packaged. Given this experience I'd use Sink-Taps.com again”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Very good service and good quality for the money.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Good price. Securely packaged. Delivered on time.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“very helpful and quick delivery”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Good price, prompt delivery.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Saved the day following a kitchen redesign (last minute) needed the sink on next day delivery and they DELIVERED”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“From ordering the tap to delivery it was first class. The packaging of the tap etc. Was also first class. Would have no hesitation in recommending your company.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Richard friendly efficient and knowledgeable. I hope the tap is ad good.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Great service, ease to use and informative website, delivered within a few days and very competitive prices.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“great products as described and prompt delivery on the day as promised.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Nice product - one minor point - the delivery slot was from 8 am to 6 pm which means a whole day stuck in the house. I am sure in this modern world of mass electronic communication this could be better organised. We are pleased with the sink though!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hi Susan. Many thanks for the positive review and glad you are happy with the sink you ordered. The ceramic sink you ordered is a fragile and heavy item and so we deliver using a specialist pallet delivery service to ensure the items arrives safely and in perfect condition. The FREE service you selected is an 'all day serice' although we give you 2 days notice and also the driver calls you, in most cases, around one hour before delivery. We also send you an email prior to delivery with the option of upgrading to a specific delivery service where you can select a 1-2 hour window.
Posted 7 years ago
“Good communication re delivery excellent product”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Your customer service team is brilliant and delivery was quick. Adding to that prices are competitive.Very happy with the quality of the tap(Althea brand) we bought.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“I ordered from this company recently and there was a mix up with the delivery address. I found the customer service assistant very rude and unhelpful and will not be ordering from here again.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Dear Mrs Gerrard Thank you for your feedback. We are very surprised to see that you feel it fair to leave a negative review when you put your address on your order incorrectly. You live in Nottingham and yet filled in part of your address as Glasgow. We paid for DPD to take the parcel to Nottingham only to find they couldn't locate your address. They then transferred your parcel to the Glasgow depot as they managed to locate the company from the 1st two lines of the address you completed. DPD then issued a notice to redeliver to the correct address at a cost of £12. You refused to pay this charge and told a member of our staff that we should pay it. When we politely advised we had already paid for the parcel to be sent to Nottingham and then again to Glasgow and couldn't now cover a third charge back to Nottingham, you decided to cancel the order and demanded a refund. Whilst we do everything we can to be fair and reasonable, it is the customers responsibility to complete an order online with their actual correct address. Paying for two wasted trips and making a loss on the order, we thought was fair. I'm sorry you don't agree and can only apologise if you think this it was an unreasonable request for you to complete your address correctly.
Posted 7 years ago
sinks-taps.com is rated 4.7 based on 5,353 reviews