Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

LampShopOnline Reviews

4.6 Rating 14,810 Reviews
92 %
of reviewers recommend LampShopOnline
4.6
Based on 14,810 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 93%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read LampShopOnline Reviews
Visit Website

Phone:

0113 8876270

Email:

help@lampshoponline.com

Location:

Carrwood Park,
Selby Road, Garforth,
Leeds
Leeds
LS15 4LG

Write Your review

LampShopOnline 5 star review on 7th March 2026
Jane
LampShopOnline 5 star review on 1st March 2026
Andy
LampShopOnline 5 star review on 1st March 2026
Andy
LampShopOnline 5 star review on 24th February 2026
Chris Loney
LampShopOnline 5 star review on 24th February 2026
Graham
LampShopOnline 5 star review on 21st February 2026
Mel
LampShopOnline 5 star review on 29th January 2026
Thomas Nolan
107
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I was impressed with the service following my quote request, and also the staff had good product knowledge when I needed advice on dimming compatibility of some products. Delivery was very fast as well!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Great light free delivery great price
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Perfect thankyou
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Afternoon, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Never bought from this shop before but they supplied exactly what i needed. One of the boxes they used for a light bulb was not original but the bulb was the right one and works well. Would buy from this site again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Ive had two tubes delivered broken now been told getting refund which i havent got i would not recomend this company at all
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, We are very sorry to hear about your order, I am afraid due to the nature of the goods we send damages sadly do occur. We do work with the courier to make these as limited as possible. We had processed your refund, Due to the bank this can take between 12-48hrs to process. Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Great service and advice
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Very good service thanks
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Great products, quick dispatch and delivery. Will definitely use again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Excellent customer service and quality of product.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Good quality fluorescent light tubes at a reasonable price and good delivery at a sensible price. I would use this company again and I would definitely recommend them 👍
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
This purchase was for my disabled neighbour for her bathroom. I replaced the old one for her, she is very happy with it.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
These T5 lamps would not fit in my T5 caps so not used them. But they came well packed and on time
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, We are sorry to hear this, If you could please get in contact with us so that we can rectify your experience Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
very helpful with placing order over the phone prompt delivery well packaged
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
great support in buying compatable tube from Greg , overall very pleased with product and service
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Great product @ very competitive price.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Exactly as promised. Quick delivery.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Excellent service. Will definitely order more.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Well packaged item which arrived on time. No complaints.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
I ordered next day delivery, and called to enquire about the delivery, the next day. I was advised I missed the order cut off time, which is on their website. Today, technically two days later, the parcel has still not arrived and it’s almost 17:00.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, I am sorry to hear about your experience, I am afraid due to the time of day the order was placed a delay to dispatch did occur Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
Wonderfully
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you so much for your review, If you require any assistance please don’t hesitate to get in contact, Kind Regards, Customer services, Mon-Friday (8:30AM- 5:00PM)
Posted 1 year ago
LampShopOnline is rated 4.6 based on 14,810 reviews