Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Gazeboshop Reviews

4.6 Rating 1,092 Reviews
90 %
of reviewers recommend Gazeboshop
4.6
Based on 1,092 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Gazeboshop Reviews

Write Your review

Gazeboshop 5 star review on 23rd September 2026
Phil
Gazeboshop 5 star review on 23rd September 2026
Phil
Gazeboshop 5 star review on 17th August 2026
Jackie Saunders
Gazeboshop 5 star review on 15th August 2026
Jonathan
Gazeboshop 5 star review on 15th August 2026
Jonathan
Gazeboshop 5 star review on 18th June 2026
Ray Abbott
Gazeboshop 5 star review on 16th June 2026
Fiona Evans
108
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“This is my 2nd one I have purchased and both have been exelaint”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Graham, Thank you for your excellent 5-star review! We're thrilled to hear that this is your second purchase and that both experiences have been exceptional. Your satisfaction is incredibly important to us! If there's anything else we can assist you with, please feel free to reach out. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Great quality, very impressive”
Gazeboshop 5 star review on 3rd July 2025
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello David, Thank you for your amazing 5-star review! We're thrilled to hear that you’re impressed with the quality. Your satisfaction is our top priority, and it means a lot to us. Thanks for sharing a picture of your gazebo setup too - it looks great! If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out anytime. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Prompt delivery and well packaged. Product appears to be robustly manufactured blending the balance between being strong enough to with stand use and the weather against being portable.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Christopher, Thank you for your fantastic 5-star review! We're so pleased to hear that you received your product promptly and that you find it well-manufactured. Balancing strength and portability is important to us, and it’s great to know you appreciate that. If you have any questions or need further assistance, don’t hesitate to reach out! Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“After reviewing several companies I determined that Gazeboshop appeared to offer the best product for my requirements, especially the fact that it is flame retardant. Delivery promised was prompt, unfortunately due to a family emergency I could not be in and did not contact the company. Upon my return I contacted them, they were fully understanding and the product wad redelivered. The gazebo was easily assembled, fully height adjustable and construction is excellent. I particularly like the zip method for the side panels. Price is competitive. Very pleased and happy to recommend this company.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello David, Thank you so much for your thoughtful and detailed review! We’re really pleased to hear that our flame-retardant gazebo met your requirements and that the setup and quality lived up to expectations. We’re also glad we could support you during a difficult time and that the redelivery went smoothly. It’s great to hear you’re happy with the zip system on the side panels - it’s a feature many of our customers find really useful. Thanks again for recommending us - it truly means a lot! If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“From start to finish, my expeirence with Gazeboshop has been outstanding. Easy to navigate store which guided me to exactly what I needed (a pump for an unusual inflatable). Quick confirmation and delivery, including accommodating special instructions that were added. Item was exactly as described, well packaged and with all necessary adapters. I followed up the delivery with an admin request a few weeks after the item had been delivered (an invoice), and received it within a matter of minutes. Truly excellent service all round.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Law, Thank you so much for your outstanding 5-star review! We’re thrilled to hear that your experience from start to finish has been excellent. It's great to know that our website made it easy for you to find exactly what you needed, and that we could accommodate your special instructions. Your satisfaction truly means the world to us, and we’re glad to hear our customer service team was able to assist you quickly with your admin request as well. If there’s anything else we can do for you, please don’t hesitate to reach out. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“The Gazebo shop processed and fulfilled my order quickly-thank you. One minor observation it would have been helpful to receive notification from the carrier that they would be delivering on the day.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Andrew, Thank you for your wonderful 5-star review! We're delighted that your order was processed and fulfilled quickly. We appreciate your feedback regarding notifications from the carrier and will certainly take that into account. If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out! Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Reliable products. Easy website ordering system. Quick response and delivery of product.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Karen, Thank you for your wonderful 5-star review! We’re delighted to hear that you found our products reliable and enjoyed the ease of our ordering system. It’s fantastic to know that you appreciated the quick response and delivery as well! If there’s anything more we can do for you, don’t hesitate to reach out. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Products appear great. With decent pricing for the quality. A bit more customisation could be good ie windows in the sides ect but all good. With plenty accessory options from tie-down to lights and heaters. The reason I have marked this down is I did not receive any order tracking or notification a company appeared with a pallet at 7am one morning. This was of for me but for some people the weight might have made it a struggle with chance of being stolen as can only be left on the street.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Glenn, Thank you for your 4-star review! We're glad to hear you think our products offer great quality and value. We’re sorry to hear about the lack of tracking information for your order. We understand how important communication is, especially when it comes to delivery. If there’s anything else we can help you with, please don’t hesitate to reach out. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Good gazebo..Nice to have wheels on the bag”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Paul, Thank you for your wonderful 5-star review! We're glad to hear that you like the gazebo and appreciate the convenience of having wheels on the bag. Your feedback is invaluable to us! If you have any questions or need further assistance, please don’t hesitate to reach out. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Excellent service, speedy dispatch and delivery. Thank you so mutch. New cover fitted so no more holes to let the water in !!!!!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Robin, Thank you for your wonderful 5-star review! We’re delighted to hear you had such a positive experience with our service and that your new cover fits perfectly. Your satisfaction means a lot to us! If you need anything else, just let us know. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Purchased a new gazebo cover 6x3 fitted perfectly all fixings in the correct places very pleased with quality thank you”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Simon, Thank you for the fantastic 5-star review! We're so glad to hear that your new gazebo cover fits perfectly and that you're pleased with the quality. Your feedback is greatly appreciated! If you need any further assistance or have questions, don’t hesitate to reach out. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Easy to order spares for my gazebo, fast delivery. Very impressed.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Jacob, Thank you for your fantastic 5-star review! We're delighted to hear that ordering your gazebo spares was a breeze and that you were impressed with our fast delivery. Your feedback motivates us to keep providing top-notch service! If you have any more needs, don’t hesitate to get in touch! Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Haven't put it up yet. All looks good though. Love the colour. Prompt delivery. Very impressed. Thanks”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Carolyn, Thank you so much for your lovely 5-star review! We're thrilled to hear that you're impressed with the colour and the prompt delivery. We can't wait for you to set it up and enjoy your purchase! If you have any questions or need assistance, feel free to reach out. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Arrived next day excellent product and great price”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Walter, Thanks so much for your review! We're glad to hear your order arrived quickly and that you're happy with the product and price. We really appreciate your support! Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Good, sturdy gazebo for a reasonable price. Heavy and nice to have wheels on the bag. Easy to rect.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Paul, Thank you for your fantastic 5-star review! We're thrilled to hear that you find the gazebo sturdy. It’s wonderful to know that it’s easy to set up too! Your satisfaction is our top priority. If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Excellent product the best canopy/gazebo on the market”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Rachel, Thank you for the fantastic feedback! We're thrilled to hear you think it's the best canopy/gazebo on the market - that means a lot to us. Enjoy, and don’t hesitate to reach out if you ever need anything! Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“I took advantage of sale choosing a click and collect option later I received a free delivery option so I contacted Gazebo shop and changed to delivery it arrived in less than 24hrs Superb Quality and easy to erect thank you great service”
Gazeboshop 5 star review on 29th June 2025
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Simon, Thanks so much for your kind words! We're really glad to hear you're delighted with your new canopy. It’s great that collection was smooth, and we appreciate your patience with the installation. Also, thanks for sharing this photo of your gazebo - it looks fantastic! We look forward to helping you again in the future. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Efficient service, excellent product at a fair price.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for your kind feedback! We're happy to hear you enjoyed our efficient service and found the product excellent and fairly priced. We appreciate your support! If you ever need assistance in the future, feel free to reach out. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Ordered one spar for my damaged gazebo. I was expecting next day delivery. That didn't happen sent several email. When I spoke to them they were very unhelpful. They finally agree to overnight the part when I found out it would t fit the gazebo as it wasn't from them. I would have received the part finding it didn't fit. So I had to ask them to refund my order. VERY unimpressed”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Daniel, Thank you for your feedback, and we sincerely apologise for the frustration you experienced. Your order was sent out and, according to DX, was marked as collected and arrived at the delivery depot; however, it was later marked as not received by the courier. You emailed overnight regarding the non-delivery, and Tiffany called DX multiple times throughout the day, keeping you updated both at the start and end of each day with information from the courier. When you emailed again overnight saying you had heard nothing, Tiffany promptly replied to your follow-up and informed you that the courier was conducting searches and would be in touch as soon as she had more information. You also spoke with Angelina, who initially wasn’t aware of your order but quickly checked to see if a Saturday dispatch was possible. Tiffany later called you to confirm the spare part’s compatibility and learned that your gazebo frame was purchased from Argos. Unfortunately, we only supply spare parts for our commercial-grade frames. You were immediately offered a refund upon this discovery. We understand the situation was far from ideal and appreciate your patience throughout. If you have any further questions or if there’s anything else we can assist with, please don’t hesitate to reach out. Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
“Not as easy to erect as in the video. Had to loosen all the Allen key bolts as it would not erect. Took 2 hours then needed 3 people”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Marco, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear the assembly was more challenging than expected and appreciate you sharing your experience. If you need any further assistance or tips, please don’t hesitate to reach out - we’re here to help! Kind regards, Sam
Posted 1 year ago
Gazeboshop is rated 4.6 based on 1,092 reviews