Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

French Click Reviews

4.6 Rating 10,899 Reviews
95 %
of reviewers recommend French Click
4.6
Based on 10,899 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read French Click Reviews

About French Click:

Frenchclick.co.uk

Fine French groceries delivered all over the UK

Visit Website

Phone:

02070976613

Email:

sales@frenchclick.com

Location:

French Click, Unit 12 Chelsea Fields Industrial Estate,
278 Western Road,
London
London Borough of Merton
SW19 2QA

Write Your review

French Click 5 star review on 6th March 2025
Anonymous
French Click 5 star review on 26th November 2024
Anonymous
French Click 5 star review on 31st July 2024
Anonymous
French Click 5 star review on 6th February 2024
Anonymous
French Click 5 star review on 2nd February 2024
Anonymous
French Click 5 star review on 30th December 2023
Anonymous
French Click 5 star review on 26th October 2023
Anonymous
59
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“So glad to find quality French tins - cannot find them in Edinburgh shops since Brexit. I was missing these tasty meals, and so good for the store cupboard: long storage dates.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We’re glad you found quality French tins and that they’re great for the store cupboard with long storage dates. If there’s anything else you’d like us to know, please just reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“Had some issues with the first parcel from due to the delivery company(not french click) I contacted french click when my parcel hadn't arrived and they were so quick to resolve the problem and get my parcel out to me. Very good customer service and they were fast to correct a mistake from the delivery. Highly satisfied Ben.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We’re glad to hear you were quickly helped and that your parcel was sent out promptly after the delivery issue. If there’s anything else you’d like us to know, please just reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“some delivry have missing item and not refund.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Jean, We’re sorry to hear about the missing item and that a refund wasn’t provided. If you’d like us to look into this, please contact our support with your order number so we can investigate further. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“Absolutely delighted with my tessiere grenadine purchase. Great service.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We’re delighted to hear you’re happy with your tessiere grenadine purchase and the service. If there’s anything else you’d like us to know, please just reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“Well disappointed. Initially pleased but placed order but was not told how long it would be befor I could collect. Emails ignored.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Cathy, We’re very sorry to hear you were disappointed and that there wasn’t information on collection times, and that emails went unanswered. That isn’t the experience we want for you. If you’d like us to look into this, please reach out with your order number to customerservice@frenchclick.com and sales@frenchclick.com you should always get a reply within 24 business hours to these emails. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“I made an order with French Click for some butter loaf cakes, chilled desserts and some speciality sauce. They delivered them and I really enjoyed the items. I had a small issue with them (beyond their control) and they were quick to rectify it. 10/10 for both the order and the customer service. Definitely will be purchasing again.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We’re glad to hear you enjoyed the items and that the issue was resolved quickly. If there’s anything else you’d like us to know, please just reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“The products I received were of good quality. Unfortunately, however, the delivery by DHL was delayed by 3 days with the goods in transit and depot storage (some goods were fresh and would have needed refrigeration), and a packet of biscuits roses was damaged. When the delivery finally arrived there was an additional box full of children’s biscuits and yogurts which I did not order and were clearly someone else’s. I reported these incidents to French Click and they resolved them quickly, organising a refund for the fresh goods and finding a solution for the biscuits and yogurts. Their service throughout was friendly and courteous.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We’re sorry to hear about the DHL delay, the damaged biscuits roses, and the unexpected box of items. We’re glad these issues were resolved quickly after you reported them. If there’s anything else you’d like us to know, please just reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“Very pleased with my ice wrapped cheese box. The Boursault stayed fresh.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We're glad to hear the ice-wrapped cheese box stayed fresh and the Boursault stayed crisp. If there’s anything else you’d like us to know, please just reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“I have been on hold to this company for 38 minutes to raise a problem with a delivery. This is not good customer service, especially as the fresh food ordered has spoiled. The fault of that lies with DPD, but they need a complaint to be raised by the seller, so its frustrating not to get hold of someone on the phone. So look for your parcels, even when you havent been notified it has arrived!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We’re very sorry to hear you were on hold for 38 minutes and that the fresh food spoiled. That isn’t the experience we want for you. Please email sales@frenchclick.com with your order number and details so we can investigate with DPD and sort out a replacement or refund for you. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“Happy with the service. Arrived on time.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We're glad to hear the service was good and it arrived on time. If there’s anything else you’d like us to know, please just reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“Very disappointed and won’t shop again here. One item came damaged, mentioned it to delivery person but couldn’t help. Sent an email to customer support but didn’t have the decency to reply. Rang the telephone number given and of course no answer. So I’ve paid for an item which gone in the bin. It was a horrible experience and never again.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We’re very sorry to hear about the damaged item and the lack of response you’ve experienced. This isn’t the experience we want for you. Please make sure you email sales@frenchclick.com with your order number, details of the damage, and any photos you have so we can look into this and customer service will definitley reply. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“No problem with making the order and arranging the delivery. However DHL dumped parcel on doorstep and did not knock on door or ring doorbell. The parcel was clearly marked that it contained perishable foodstuffs. The parcel was in direct sunlight. This was on one of the heatwave days. So many of the contents were soggy and wet. This upset the otherwise good experience.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We're sorry to hear the delivery did not involve a knock/ring and that the heat affected the perishable contents. Please email sales@frenchclick.com with your order number as the subject. We will investigate with DHL and can sort out replacements. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“Speedy delivery of all items in good condition.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We’re glad to hear the delivery was speedy and everything arrived in good condition. If there’s anything else you’d like us to know, please just reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“Très Bien. Thanks loads it's the best cereal by far. Arrived on time in perfect condition. Que demander de plus 😃🇫🇷🥄”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Merci beaucoup pour votre retour. Nous sommes ravis que vous trouviez le céréale le meilleur et que la livraison soit arrivée à temps en parfaite condition. Si vous avez besoin de quoi que ce soit d’autre, n’hésitez pas à nous le faire savoir. Bien cordialement, Team French Click
Posted 1 month ago
“Amazing products and very quick delivery. Will be definitely ordering from you very soon 😀”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We’re glad you’re happy with the products and the quick delivery, and we look forward to serving you again soon. If there’s anything else you’d like us to know, please reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“Very good selection of products. Choice of delivery options including courier and date. Tins were slightly dented on arrival, box possibly thrown around during transit.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We're glad you’re pleased with the product selection and delivery options. We’re sorry to hear the tins arrived dented and that the box may have been handled roughly in transit. If there’s anything else you’d like us to know, please reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“This company are first class. I am so impressed with the attention to detail with the packing 6 x 1ltr bottles wrapped so well everything arrived perfect and shipped by a very professional courier service and again at a fair price. I found the alcohol free Pernod drink Pacific don't know of any other suppliers in the UK so please note you can really buy with confidence with French Click.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We’re glad the packing was well done and that your items arrived perfectly, shipped by a professional courier, and that you could buy with confidence. If there’s anything else you’d like us to know, please reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“Good products but sometimes items show as in stock when order is placed but are out of stock when the order arrives. This is disappointing. Delivery is an issue as my last two deliveries arrived later than I had booked. My last one was a whole day late and had been in the post from Friday to Sunday and I had to email and ask for a refund for fresh items which I would not eat after they had been out of the fridge that long. Parcels are tracked end to end.There was a mistake with my order and I received two wrong items which I offered to return. I was asked for photographs of my order which I didn't provide as everything has been unpacked. The two missing items have not been refunded and I am left with two items I didn't want. Clearly, no-one wants to take my word for it that they didn't arrive. I am unsubscribing as I would prefer better customer service and the orders usually have something missing anyway.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We’re very sorry to hear about the stock discrepancies, late deliveries, wrong items, and the missing refund. This isn’t the experience we want for you. Please email sales@frenchclick.com with your order number, photos of what wrong items you received and any other details so we can look into this and sort it out if you haven't already. Kind regards, Matt Team French Click
Posted 1 month ago
“this feels like having a French supermarket at your doorstep and on the top of that you have the quality of an amazing customer service - thank you so so much for everything you guys are doing”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your review. We’re glad you’ve enjoyed the experience and that our service met your expectations. If there’s anything else you’d like us to know, please reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 1 month ago
“Products were well packed, fresh produce kept cold and arrived on time. I find the choice of food somewhat limited, and include things avalable elsewhere in the UK.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your review. We’re glad your items were well packed, fresh, and arrived on time. We also take note of your comment about the choice of food being somewhat limited and that some items are available elsewhere in the UK. If there’s anything else you’d like us to know, please reach out. Kind regards, Team French Click
Posted 2 months ago
French Click is rated 4.6 based on 10,899 reviews