Freightlink Solutions Ltd Reviews

4.81 Rating 1,499 Reviews
96 %
of reviewers recommend Freightlink Solutions Ltd
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.84 out of 5
Read Freightlink Solutions Ltd Reviews

About Freightlink Solutions Ltd:

Freightlink® is a leading European freight ferry ticket agent covering more than 1000 ferry routes connecting more than 50 countries to couriers, hauliers, manufacturers and many other businesses – large and small – across the continent.

Visit Website

Phone:

01772282592

Email:

bookings@freightlink.co.uk

Location:

Quarry Bank, Chorley Road, Walton-le-Dale

Write Your review

Tell us how Freightlink Solutions Ltd made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Thank you so much for helping out with all the questions in regards to the challenges of transporting goods between the EU and UK. Absolutely happy that we found freightlink to do all our bookings with.
Posted 15 hours ago
Thank you for your feedback, we are so glad to hear that you have had a positive experience with us and that our team have been able to help you with any questions you have had about the recent changes to freight transport!
Posted 15 hours ago
Exceptional team who always try their best for the customer
Posted 17 hours ago
Thank you so much for taking the time to leave us a review! We are really happy to hear that you have had a really positive experience with us and that you have enjoyed our approach to customer service!
Posted 16 hours ago
Sunt foarte încântat de serviciul si promtitudinea angajatilor dumneavoastră!
Posted 3 days ago
Mulțumesc!
Posted 1 day ago
Very friendly and polite sort any problem the customer got thanks
Posted 3 days ago
Thank you for your feedback! We are so glad to hear that you have had a positive experience with us and have really enjoyed our approach to customer service!
Posted 1 day ago
Np problem booking. Got it booked and confirmed. All is good.
Posted 1 week ago
Thank you for your feedback! We are so glad to hear that you have found the booking process to be easy!
Posted 4 days ago
Really helpful, many thanks Sadie.
Posted 1 week ago
Thank you for your feedback! We are so glad to hear that you have had a positive experience with us and found our team helpful. We will pass your review along to Sadie!
Posted 4 days ago
YOU ARE THE BEST
Posted 1 week ago
Thank you for your feedback! We are so glad to hear that you have enjoyed your experience with us and think that we are the best!
Posted 1 week ago
alles perfekt und einfach!
Posted 1 week ago
Dankeschön!
Posted 1 week ago
Very helpfull team. They helped US many times od we have delays or problems. They always help us. :)
Posted 1 week ago
Thank you so much for your feedback! We are so glad to hear that you enjoy using our service and that we have been able to help you on multiple occasions!
Posted 1 week ago
i try to call , and write to find solution with this new travel in UK , and just in the next day after i arrive in UK i received info
Posted 1 week ago
We are sorry to hear about your delay in receiving information. If it was regarding the new customs procedures, unfortunately we are experiencing a high demand for last-minute assistance at the moment. We advise customers to prepare well in advance.
We can see from our records that your booking was made yesterday and you successfully travelled last night.
Posted 1 week ago
Always able to assist if help is needed and always return refunds when over paid or bookings are altered, even if im unaware
Posted 1 week ago
Thank you so much for taking the time to leave us a review! We are so glad to hear that you have enjoyed your experience with us and are really happy with the service that we provide!
Posted 1 week ago
Service was great, very smooth and excellent communication. 👍🏽
Posted 2 weeks ago
Thank you for your feedback! We are so glad to hear that you have had such a positive experience with us and enjoyed the service that we provide!
Posted 2 weeks ago
Very good .
Posted 2 weeks ago
Thank you for your feedback! We are glad to hear that you have had a positive experience with us!
Posted 2 weeks ago
Phil Cole is excellent to sort problems out.
Posted 2 weeks ago
Thank you so much for your lovely feedback! We are so glad to hear that Phil was able to help you and will pass your review along to him!
Posted 2 weeks ago
serious, professional, very prompt
Posted 2 weeks ago
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you have had a positive experience with us!
Posted 2 weeks ago
We use Freight Link 5 years for this time make more than 650 booking, service is on 5 +++
Posted 3 weeks ago
Thank you so much for your feedback! We are so happy to hear that you enjoy and trust our service!
Posted 3 weeks ago
Fast straight forward and easy booking, I recommend Freightlink Solution. Thank guys.
Posted 3 weeks ago
Thank you for your feedback! We are so glad to hear that you have had a positive experience with us and would recommend our service!
Posted 3 weeks ago
very good apart from the dgsa form palava and what are the add ons for?
Posted 4 weeks ago
Hi Kevin, thanks for your feedback. Sorry to hear you had some issues. Please contact our customer service team if you require assistance for future bookings - bookings@freightlink.co.uk.
Posted 3 weeks ago
Freightlink make ferry booking so easy, especially with the mobile app, and the price for Ireland is always competitive!
Posted 1 month ago
Thanks for your kind comments, Chris. Happy New Year!
Posted 3 weeks ago
Did Not Travel due to Boarder closure in France
Posted 1 month ago
We are sorry to hear you could not travel. Unfortunately this is beyond our control. More information is available on our website https://www.freightlink.co.uk/knowledge/articles/urgent-service-update-20122020-2134-gmt-%E2%80%93-immediate-freight-drivers-48-hour
Posted 1 month ago
Freightlink Solutions Ltd is rated 4.81 based on 1,499 reviews