Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

A Farley Country Attire Reviews

4.4 Rating 5,590 Reviews
83 %
of reviewers recommend A Farley Country Attire
4.4
Based on 5,590 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 92%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.7 out of 5
Read A Farley Country Attire Reviews
Visit Website

Email:

support@afarley.co.uk

Location:

77 Harborough Road (A6), Kibworth,,
77 Harborough Road (A6), Kibworth,
Leicestershire
LE8 0RF

Write Your review

“Average company to deal with”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We are incredibly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration, particularly regarding the lack of communication. This is certainly not the level of service we strive to provide. Our Customer Services Team Leader, Phoebe, has reached out to you personally to explain what happened with your order and to try to resolve the situation for you. If you would like to discuss this further, please feel free to contact her directly at phoebe@afarley.co.uk. Once again, we sincerely apologise for the inconvenience and disappointment caused and hope we have been able to put things right for you. Kind regards, A Farley Country Attire
Posted 1 month ago
“very goog experience throughout,excellent!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Excellent service. Very quick responding to e-mails.Definately recommend & I will buy again.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“A reliable service and I’ll be back for more 👍”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Great friendly and professional to deal with, I will certainly be ordering from them again.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to leave your feedback, and please accept our apologies for the delay you experienced with your order. Emmie, our Customer Service Manager, has been in touch with you directly to discuss this and hopefully put things right. Please do get back to her when you have a moment so we can resolve this for you. Kind regards, A Farley Country Attire.
Posted 1 month ago
“Great, solved a small issue”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to leave your feedback, and please accept our apologies for the delay you experienced with your order. Emmie, our Customer Service Manager, has been in touch with you directly to discuss this and hopefully put things right. Please do get back to her when you have a moment so we can resolve this for you. Kind regards, A Farley Country Attire.
Posted 1 month ago
“After ordering 2x £20 vouchers for a birthday gift. I had to contact you a number of times. The birthday had already gone by the time this was sorted out. Apparently you had run out of £20 pound vouchers, which is not a problem. However you then offered me 2x £10 vouchers and I had to point out that the order was for £40 ? The vouchers finally arrived I won’t be using A Farley for anything else.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to leave your feedback, and please accept our apologies for the issues faced with your order. Emmie, our Customer Service Manager, has been in touch with you directly to discuss this and hopefully put things right. Please do get back to her when you have a moment so we can resolve this for you. Kind regards, A Farley Country Attire.
Posted 1 month ago
“Unfortunately my delivery was not 7 days as stated it was about 14 days I had to contact Farleyas to why my order was late only to be told they were waiting for delivery at no point when I ordered was I told my items were not in stock I was offered a £20 refund which I accepted I have received received great after care”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Easy to order quick delivery no complaints.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Disappointing. My order was cancelled by phone due to lack of stock. However, the item was still being offered for sale, presumably in the hope you’d switch to an alternative colour. Such a waste of my time.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I still await delivery Royal Mail contacted me via email on Monday it seems that the address on package was incomplete. I supplied full address was promised delivery yesterday and once more today still I await delivery!!!! Thoroughly dismayed by all concerned Phil Lewis”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to leave your feedback, and please accept our apologies for the delay you experienced with your order. Emmie, our Customer Service Manager, has been in touch with you directly to discuss this and hopefully put things right. Please do get back to her when you have a moment so we can resolve this for you. Kind regards, A Farley Country Attire.
Posted 1 month ago
“I had ordered some deck shoes in the sale. I got a telephone call from the company apologising that the shoes were now out of stock. The lady helped me to sort another pair, namely an Orca deck shoe which is actually a nicer shoe and a better half size less fit. I got an immediate refund for the difference in price and I am delighted with my purchase. The service was excellent and I will use A Farley to purchase again. In fact I have just ordered some boots so that really says it all!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Allowed me to order a product which was not in stock and took over double the stated 3-5 days to arrive. When I emailed to ask about it they were apologetic but only offered a discount on my next order, as if I would be shopping with them again.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to leave your feedback, and please accept our apologies for the delay you experienced with your order. Emmie, our Customer Service Manager, has been in touch with you directly to discuss this and hopefully put things right. Please do get back to her when you have a moment so we can resolve this for you. Kind regards, A Farley Country Attire.
Posted 1 month ago
“Got these boots for my sons birthday, he loves them and wants to get another pair”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“too slow and cheaper from other suppliers”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, and please accept our sincere apologies for the delay with your order. Our Customer Service Manager, Emmie, has been in touch with you directly to discuss the delay and your comments regarding the price. Please do get back to her when you have a moment, as she would really like the opportunity to look into this for you and put things right. Kind regards, A Farley Country Attire.
Posted 1 month ago
“Don't bother! They don't actually have the items in stock and string you along saying delivery will be in 2-5 days but then on 5 days they say their warehouse has had a delivery delay. Farce of a company. They have no way to speak to someone on the phone, their live chat says call this number and the message on the number says use the live chat. Their e mails don't get responded to in less than 24 hours and when they do they are not helpful just more stringing along. Avoid at all costs.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback, and please accept our sincere apologies for the frustration caused. We have been in touch with you regarding your order, and our Customer Service Manager, Emmie, has also contacted you directly to try and resolve this. We do hold a vast amount of YETI stock ourselves across our core ranges and best-selling products. However, when certain items sell through in our store, we replenish these through regular restocking deliveries from YETI. Unfortunately, our most recent YETI deliveries have been delayed due to an issue outside of our control on YETI’s side. They are actively working through the backlog and have reassured us that we are receiving daily deliveries while they catch up. We completely appreciate how frustrating this has been and are very sorry that the delays and communication have left you feeling let down. Kind regards, A Farley Country Attire.
Posted 1 month ago
“Website was easy even for a internet idiot like me, kept tracks on my order and notified me every step of the way and was delivered pretty much bang on to the first minute of the delivery window I was given Thoroughly recommend”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Nice one! Leather good”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Excellent customer service”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Order was severely delayed and then the incorrect item was delivered. Has meant not having the correct birthday gift for the special day, despite ordering 3 weeks in advance with promised delivery of 2-5 working days. Restricted customer service opening hours and delays in response have prevented me making alternative plans to order the item from an alternative retailer in time. Now ordered from somewhere else and having to shell out another £375 while I wait for the return process of the incorrect item to complete. Really painful customer service and no viable resolution offered. Won’t be shopping with A Farley again.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about the delay with your order. Emmie, our Customer Service Manager, has now been in touch directly to look into this and help put things right for you. Please get back to her when you can so we can get this resolved as quickly as possible. Kind regards, A Farley Country Attire.
Posted 2 months ago
A Farley Country Attire is rated 4.4 based on 5,590 reviews