Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Jupiter Blue Ltd Reviews

4.9 Rating 2,252 Reviews
97 %
of reviewers recommend Jupiter Blue Ltd
4.9
Based on 2,252 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Jupiter Blue Ltd Reviews
Visit Website

Phone:

01937325325

Email:

enquiries@jupiterblue.co.uk

Location:

Tockwith, North Yorkshire,
Tockwith
North Yorkshire
YO26 7QF

Write Your review

Jupiter Blue Ltd 5 star review on 28th September 2026
DAVID
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 18th April 2026
Miles
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 21st March 2026
Neville
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 21st March 2026
Neville
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 6th March 2026
Meric
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 31st January 2026
J
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 4th September 2025
Ray
97
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Item arrived damaged hindge. Had to repair it.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Richard, Thank you for your review. We’re sorry to hear the item arrived damaged and that you had to repair it yourself. We wish you had contacted us as soon as you received your order and noticed the damage. We could have arranged for a replacement to be sent to you. Sorry for any inconvenience caused. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Easy to use site and always great fast delivery”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Paul, Thank you for your review and kind words about the site and fast delivery. We’re glad you’ve had a great experience with us. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“A very professional company who delivered an accurate and well designed product. Delivery was on time.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Tony, Thank you for your review and kind words. We’re glad you found us professional and that the product was accurate, well designed, and delivered on time. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Quick & prompt manufacture & delivery.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Jon, Thank you for your review. We’re glad to hear you found our manufacture and delivery quick and prompt. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Fantastic loft hatch. Highly recommend.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Ross, Thank you for your review and your continual support! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“very easy to fit great quality very happy with my purchase would recommend fast delivery 5*”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Michael, Thank you for your review! We’re glad the fitting was easy, and you’re happy with the quality of the product you ordered. We are thrilled you would recommend us! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Fast delivery, I ordered the wrong size but it was quick and easy to return with good, responsive communication from Jupiter Blue. My refund was processed quickly. The products themselves were good quality and well packaged.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi, Thank you for your review! We’re glad the delivery was fast, returns were easy, and that the refund was processed quickly. It’s great to hear you’re happy with the product quality and packaging. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Fast, easy service, good product”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Christopher, Thank you for your review! We’re glad to hear the service you received was fast and easy, and that you’re pleased with your order. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Easy to order and came on time . The loft hatch is study and well made”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Nick, Thank you for your review! We’re glad the ordering process was easy, the delivery was prompt, and that you are happy with the quality of the loft hatch you purchased. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“I placed my order on Thursday night and it was despatched on Friday and was scheduled for delivery on the following Monday. But to my surprise it was delivered on the Saturday morning and I fitted it in the afternoon. To say I was impressed with the products quality and fast delivery I recommending the company and their products to anyone.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Neil, Thank you for your review! We’re thrilled to hear the order arrived quickly and that you’re pleased with the product quality. Thank you for your recommendation! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Purchased to replace an old wooden one,very well made, easy to install,perfect fit now it's installed looks good”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Lesley, Thank you for your review! We’re thrilled to hear the replacement loft hatch was easy to install, and fits perfectly. It's great to know it looks good too. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Great hatch works well. No handles, plastered and painted. Looks great.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Richard, Thank you for your review! We’re glad the hatch is working well and that you’re happy with the plastered and painted finish. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Super company to deal with, efficient and speedy. Excellent quality products and so very reasonably priced.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Ann, Thank you for your review! We're thrilled that you had a fantastic experience with the Jupiter Blue Ltd team and found our products to be of excellent quality at great prices. Your feedback is greatly appreciated. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Simple loft access to fit. The built in surround allows for a neat finish on the ceiling”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi, Thank you for your review! We’re pleased to hear that you found the loft hatch you purchased easy to fit. Your feedback is greatly appreciated! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Very quick delivery and keen prices”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi, Thank you for your review! We’re delighted to hear that your order arrived promptly and that you found our products to be competitively priced. Thank you for your feedback! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Very good product at a competitive price. Easy to order through the web site, delivery as quoted. The one thing I would like to suggest, could you please send notification when the item is being dispatched.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Steven, Thank you for your review! We’re thrilled to hear that you found our product to be of good quality and competitively priced. Thank you for your feedback regarding delivery notifications. We use DPD as our delivery partner, and they do send delivery notifications to customers. However, please note that these notifications are sent to the customer’s mobile number on file. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Excellent service, the second bespoke loft hatch I have purchased. Delivered well within the time frame and very easy to install.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Karl, Thank you for your review! We’re delighted to hear that you are happy with the service you received and that the loft hatch was easy to install. Thank you for your feedback! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Very efficient service and an extremely well made product. When we purchased our house we had a very dark piece of plywood covering a hole in our attic, now we have a very professional looking trap door that is pre insulated. It was not a standard size door so I had to order a custom made one. Frame fitting exactly into the recess with the measurements I had supplied. Very pleased, thank you.”
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 7th November 2025
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Nicholas, Thank you for your review! We’re delighted to hear that you found our service efficient and that the Made to Measure Loft Hatch fits perfectly. Thank you for sharing the photo—it’s always great to see the end result! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Fast delivery. Good product at a good price.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Dawn, Thank you for your review! We’re so glad to hear that you experienced fast delivery and found our product to be a good value. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
“Very good item loft hatch good to install recommend.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Richard, Thank you for your review! We’re thrilled to hear that you found the loft hatch easy to install and would recommend it. Thank you for your feedback! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 10 months ago
Jupiter Blue Ltd is rated 4.9 based on 2,252 reviews