Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Trade Radiators Reviews

4.7 Rating 5,499 Reviews
93 %
of reviewers recommend Trade Radiators
4.7
Based on 5,499 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 89%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Trade Radiators Reviews

About Trade Radiators:

ABOUT
Trade Radiators is the UK's leading online radiator retailer, trusted by over 8,000 customers with a 4.7★ average rating. We stock over 1,000 radiators, heated towel rails and accessories, from designer verticals to traditional cast iron, all at trade prices with free UK delivery.

Our in-house heating experts are on hand to help you choose the right product for any room, whether you're updating a single radiator or fitting out an entire property. We combine premium quality products with knowledgeable, friendly support, competitive pricing and 100% secure checkout.

DELIVERY
Free delivery to all mainland UK addresses on every order, no minimum spend. Most items are dispatched within 1-2 working days via our tracked courier service. Whether your order includes a single towel rail or a full house of radiators, we deliver it fast and free without hidden charges.

T&Cs
30-Day Money Back Guarantee on all orders. Not quite right? Return any unused product within 30 days for a full refund, no quibbles. All our radiators and heated towel rails are quality-checked before dispatch and covered by manufacturer warranty. We pride ourselves on making returns as straightforward as the ordering process itself.

Visit Website

Phone:

1412250430

Email:

info@traderadiators.com

Location:

82 Mitchell Street,
Glasgow
Glasgow
G1 3NA

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Fast and easy trade cannot ask for more.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
We're very glad to hear that Andrew, thanks for the excellent feedback!
Posted 6 years ago
“Great service, delivery was in a few days and the packing was very secure.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thanks for your helpful review Dave and thank you for shopping with us.
Posted 6 years ago
“Really smart radiator and very quick delivery, thank you.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
We're glad you're impressed with your new radiator Stella, thanks for taking the time to review your purchase and a big thank you for choosing Trade Radiators.
Posted 6 years ago
“Perfect Prompt delivery, good price & appears to be a good product with attractive appearance Very satisfied”
Helpful Report
Posted 6 years ago
We're delighted you're so pleased with your purchase, thank you Christine!
Posted 6 years ago
“Excellent communication and prompt delivery”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thanks for the 5 star review and feedback.
Posted 6 years ago
“Great price, delivered quickly. Highly recommended”
Helpful Report
Posted 6 years ago
That's a super recommendation, thank you Joanne!
Posted 6 years ago
“Great service”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Fantastic to hear you're so impressed with our service, thank you!
Posted 6 years ago
“Quick delivery and easy checkout”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Brilliant to hear, thank you Halit.
Posted 6 years ago
“No complaints about customer service. It’s such ashame we had to return the radiator due to the amount of damage. Very frustrating and time consuming having to wrap the item ready for the return.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
We're really sorry that there was transit damage to your radiator, we do offer swift replacements but you decided just it have it collected and refunded. Our apologies for the inconvenience.
Posted 6 years ago
“Superb customer relations”
Helpful Report
Posted 6 years ago
That is a brilliant compliment Christopher, our sincere thanks.
Posted 6 years ago
“Its the third time we've bought radiators from these guys and the service has been excellent every time. The rads arrived on the day scheduled and they rang an hour beforehand to make sure someone was home. Cant fault them.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
That's really fantastic feedback, thank you!
Posted 6 years ago
“Had our house updated 5 years ago. Bought all new White Column radiators from TR. I notice I congratulated them on their service then. Unfortunately 5years on some have shown fault lines by the plugs and seals. Telephoned TR and sent photos as requested by Stacey. No argument she emailed back to say they are replacing them all and will be delivered Tuesday (today is Friday). Tracking info to follow. Brilliant aftercare service. What more could you ask for. Thanks Stacey and TR.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thanks for your honest and positive review Harry, we're very glad to hear you're impressed with our after sales service, we do take pride in this as our customers genuinely mean everything to us so it's fantastic to get your feedback. Thank you.
Posted 6 years ago
“Happy with the efficient service and product received.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
We're delighted that you're so happy shopping with Trade Radiators, thank you for your review David, we look forward to welcoming you back again in the future.
Posted 6 years ago
“I have just received 2 radiators and did not realise that a radiator with primer paint meant 'black'! I phoned and spoke to Samantha who was very unhelpful and ended the call while I was still speaking. I will never buy from this company again! The customer service is dreadful!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
We're really sorry that you're unhappy. We did send you the item exactly as you ordered it (primer/undercoat only and not painted a colour). If you're ever unsure then our Customer Service team are here to help with any questions you may have and provide all the guidance you need. You mentioned to Samantha on the phone earlier that you had called previously enquiring about paint colours and we advised (as we always do) that you could select painted and have any colour of your choice but when you placed the order online you didn't choose to have the radiator painted, only primer/undercoat. Immediately after placing the order we did send you a helpful email to remind you that you could upgrade to painted if you wish but you stuck with primer/undercoat. We have checked on the call with Samantha and you did end the call yourself, our apologies if for any reason you thought otherwise.
Posted 6 years ago
“Good price, excellent delivery”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thanks for the great feedback.
Posted 6 years ago
“Great delivery and price, radiator very good quality, however the wall brackets have fixing holes very close together, which isn’t great for old brick and plaster”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thanks for your review Nick, we're glad you're impressed with your column radiator, these are really straight forward to install so your fitter shouldn't have any trouble with this for you. They look superb too so we're sure you'll be really pleased with the end result.
Posted 6 years ago
“Well built sturdy modern radiator that look fantastic in our room. Quick free delivery too. Would highly recommend.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
That's a fabulous recommendation Nicola, thank you so much! We're delighted that you're so happy, thanks for shopping with us.
Posted 6 years ago
“Look good”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Sounds great, thanks for your review Chris and enjoy your new radiator.
Posted 6 years ago
“Great item good sale price would recommend and buy again”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thanks for the excellent recommendation Carol, we look forward to welcoming you back again next time.
Posted 6 years ago
“Speedy free delivery, excellent service, great value for money, thank you!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
That's brilliant Jeanette, thanks so much for your fab review and thanks for choosing Trade Radiators.
Posted 6 years ago
Trade Radiators is rated 4.7 based on 5,499 reviews