Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Trade Radiators Reviews

4.7 Rating 5,513 Reviews
93 %
of reviewers recommend Trade Radiators
4.7
Based on 5,513 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Trade Radiators Reviews

About Trade Radiators:

ABOUT
Trade Radiators is the UK's leading online radiator retailer, trusted by over 8,000 customers with a 4.7★ average rating. We stock over 1,000 radiators, heated towel rails and accessories, from designer verticals to traditional cast iron, all at trade prices with free UK delivery.

Our in-house heating experts are on hand to help you choose the right product for any room, whether you're updating a single radiator or fitting out an entire property. We combine premium quality products with knowledgeable, friendly support, competitive pricing and 100% secure checkout.

DELIVERY
Free delivery to all mainland UK addresses on every order, no minimum spend. Most items are dispatched within 1-2 working days via our tracked courier service. Whether your order includes a single towel rail or a full house of radiators, we deliver it fast and free without hidden charges.

T&Cs
30-Day Money Back Guarantee on all orders. Not quite right? Return any unused product within 30 days for a full refund, no quibbles. All our radiators and heated towel rails are quality-checked before dispatch and covered by manufacturer warranty. We pride ourselves on making returns as straightforward as the ordering process itself.

Visit Website

Phone:

1412250430

Email:

info@traderadiators.com

Location:

82 Mitchell Street,
Glasgow
Glasgow
G1 3NA

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“The item I ordered was delivered quickly and at a time that was convenient”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for choosing Trade Radiators and then taking the time to review your purchase. Great that you're happy with your Wessex Traditional Towel Rial and our quick free delivery. Stacey (Customer Service Manager)
Posted 9 years ago
“Excellent service”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for your review. Our customer service team work hard to ensure they are providing the best possible service so it is good for us to have positive feedback, thank you. Stacey (Customer Service Manager)
Posted 9 years ago
“Prices & product are good”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you, we really appreciate your continued custom with Trade Radiators and its great to hear how happy you are with our competitive prices and vast products. Stacey (Customer Service Manger)
Posted 9 years ago
“had received 2 damaged rads but customer services quickly and efficiently got my replacements out and all is good!”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you for taking the time to review your experience with Trade Radiators. I do apologise the radiators arrived damaged, however I'm glad our customer service team was able to rectify this efficiently for you. Stacey (Customer Service Manager)
Posted 9 years ago
“Good service good communication good product”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you Mark for taking the time to review your shopping experience with Trade Radiators. We look forward to welcoming you again in the future. Stacey (Customer Service Manager)
Posted 9 years ago
“Very fast delivery, great communication, good quality products.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Many thanks for the 5 star rating, much appreciated and lovely to hear good things about our service as it's really important to us. Thanks for choosing Trade Radiators. Stacey (Customer Service Manager)
Posted 9 years ago
Many thanks for the 5 star rating, much appreciated and lovely to hear good things about our service as it's really important to us. Thanks for choosing Trade Radiators. Stacey (Customer Service Manager)
Posted 9 years ago
“very happy with prompt delivery undamaged all well”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for choosing Trade Radiators and taking the time to review your purchase. Its great to hear that you're very happy with your Nevo Bar Towel Rail and our quick free delivery. Stacey (Customer Service Manager)
Posted 9 years ago
“Prompt delivery and quality product”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Great to hear, thanks for the review. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Absolutely delighted with my new radiator.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
That's fab you're so pleased, thank you for shopping with Trade Radiators. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“brilliant service and product, many thanks”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for the positive review, we really appreciate it. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Great service and very speedy. Thank you”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Brilliant, thanks for the 5 star review. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“rad arrived next day, well packed. instructions fine, maybe a template would be useful, works perfectly. well pleased”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you very much for the 5 star review. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“I have had a fair and prompt reply, as a result of a radiator delivery hitch, and as a result will purchase items again from Trade Radiators, who would appear to be dedicated to customer satisfaction.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you Michael, we look forward to welcoming you back again soon. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Ordered radiator at 12:30 because of, Next working day (orders placed before 2pm). delivery promise. I assume price included this delivery promise, unlikely to be free. Confirmation e/mail was promised, but not received. Phoned the next day to ask about radiator, to be told it still was at warehouse, and had not been dispatched, and would not be delivered next day, contrary to all promises at point of sale. I paid up front keeping my part of the contract, I would expect a reduction in price to reflect my unnecessary involvement in a less than successful attempt to carry out delivery as promised.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you for taking the time to review Trade Radiators. Having looked into your order I apologise that the item was not delivered next day (today) as would usually be the case. This is due to it being our busiest time of year for dispatching and deliveries which can have an impact on the volume of orders going out, so apologies that your order has been effected by this. As you know we have arranged for your order to be delivered tomorrow (Saturday) morning for you and I have also refunded you £20. Apologies again for any inconvenience caused by the slight delay. If there is anything else I can assist with please do not hesitate to contact me. Kind Regards, Julie Boyle (Manager).
Posted 9 years ago
“Product as described”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for your review.
Posted 8 years ago
“Excellent service from a Scottish company trading near and far. I was kept in touch throughout. Website one of the best - I found it easy to interrogate. As I wanted to be certain I called them, the member of staff (Stacey) was very helpful. My order was correctly processed and they advised when it would be dispatched. They connected me to delivery company when I sought information on delivery time slot, and goods arrived on time and in good condition. No complaints, well done.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Hi David, thank you very much indeed for your 5 star review. I'm really glad that you are so happy with your radiator and the service we have provided. Customer satisfaction is extremely important to us so your review means a great deal to the team. Thank you! Kind Regards, Julie Boyle (Manager)
Posted 9 years ago
“Spoilt for choice with the designs and types available, it took a week to decide! Once ordered they arrived next day as promised”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for your positive and honest review Mike, we hope to welcome you back again in the future. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Friendly, efficient, no quibbles cost effectiveness. If only more could be like them.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Those are very kind and positive words Brian, for which we are very grateful, thank you! :-) Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“After lots of looking around I ordered a vertical radiator and set of valves from Trade Radiators. I was kept informed via email about my order and given tracking details, both items were delievered the next day by courier as promised. Couldn't be happier with the radiator which looks great and how Trade Radiators dealt with my purchase.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
That sounds absolutely perfect! Thank you very kindly for your review. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“My plumber gave me the details of the rads to place an order. I did so, 10 in total. He later changed one of the sizes, more than one month after the original order. I called and asked if the one I no longer needed could be returned, even though it was a while since the first order- as it was still in the original packaging and unopened- they agreed for a small restocking and pick up fee. Instead of having a rad I didn't want I am now getting a refund. The ladies who answered the phone were very polite and helpful.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
That's fabulous that we were able to provide you with your products and a personal service that met your needs so well. Thanks for choosing Trade Radiators. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
Trade Radiators is rated 4.7 based on 5,513 reviews