Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Trade Radiators Reviews

4.7 Rating 5,514 Reviews
93 %
of reviewers recommend Trade Radiators
4.7
Based on 5,514 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Trade Radiators Reviews

About Trade Radiators:

ABOUT
Trade Radiators is the UK's leading online radiator retailer, trusted by over 8,000 customers with a 4.7★ average rating. We stock over 1,000 radiators, heated towel rails and accessories, from designer verticals to traditional cast iron, all at trade prices with free UK delivery.

Our in-house heating experts are on hand to help you choose the right product for any room, whether you're updating a single radiator or fitting out an entire property. We combine premium quality products with knowledgeable, friendly support, competitive pricing and 100% secure checkout.

DELIVERY
Free delivery to all mainland UK addresses on every order, no minimum spend. Most items are dispatched within 1-2 working days via our tracked courier service. Whether your order includes a single towel rail or a full house of radiators, we deliver it fast and free without hidden charges.

T&Cs
30-Day Money Back Guarantee on all orders. Not quite right? Return any unused product within 30 days for a full refund, no quibbles. All our radiators and heated towel rails are quality-checked before dispatch and covered by manufacturer warranty. We pride ourselves on making returns as straightforward as the ordering process itself.

Visit Website

Phone:

1412250430

Email:

info@traderadiators.com

Location:

82 Mitchell Street,
Glasgow
Glasgow
G1 3NA

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Good clear website with all the information I needed - detailed dimensions, suitable fittings etc. Ordering was straightforward and possible to track delivery which was very prompt.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Perfect, thank you for your excellent review!
Posted 8 years ago
“Delivery very reliable, not had radiator fitted yet but I'sure it will enhance our new bathroom”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for your review and for choosing Trade Radiators.
Posted 8 years ago
“Great product at great price and delivered in two days from ordering.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thanks for the excellent review Douglas and thanks for choosing Trade Radiators.
Posted 8 years ago
“It is too soon to know how the anti corrosion will last or whether the radiator will handle the usage in the winter months. As for the installation it was straight forward. The delivery was prompt.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thanks for your review. Julie (Manager)
Posted 7 years ago
“Quick delivery of good quality product, easy to install as replacements of old fashioned units,”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Great to hear, thank you. Julie (Manager)
Posted 7 years ago
“Great selection of styles and sizes, and delivered on the given date.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thanks for your positive review Russell! Julie (Manager)
Posted 7 years ago
“Fast delivery and great customer service to replace a damaged item that was delivered.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thanks for your honest and positive review. Julie (Manager)
Posted 7 years ago
“Company great - shame about the courier company”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thanks for your positive review of Trade Radiators, I'm sorry however you seem to have had a hicup with delivery.
Posted 7 years ago
“Very quick service - could not be bettered”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Brilliant to hear, thank you Peter and thanks for shopping with us. Julie (Manager)
Posted 7 years ago
“Considering I have never received the item and I have contacted yourselves advising you of this and I am still awaiting a reply I don't think your service is very good”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Mrs Tate, I am sorry that you have not yet received your delivery, as you know we have been looking into this for you. TNT Couriers have in fact attempted delivery on 3 different occasions and there was no one in, it has now been re-arranged again for you with a scheduled delivery date of Friday 12th August before 10am. If there are any problems of any kind, as always, please do not hesitate to contact our Customer Service team on 0141 225 0430 who will be happy to assist. Kind Regards, Julie Boyle (Manager)
Posted 10 years ago
“Good customer care and quick dispatch. Radiators not installed yet”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thanks for the 5 star review Adann.
Posted 7 years ago
“Although my radiator has not been fitted yet, the quality of the product is excellent. The delivery next day was excellent. The radiator was packed very well. I would certainly recommend Trade Radiators as a very professional company.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for the 5 star recommendation.
Posted 7 years ago
“I have bought a flat panel radiator through Trade radiators after reading only positive reviews online.I couldn't be happier with the service provide! I have been well informed about the progress of delivery and the goods have arrived after 4 days.Absolute superb service from start to finish! And I have ordered some more radiators which are coming today.Totally satisfied customer!!!!!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Great review, thank you Lenka!
Posted 7 years ago
“Excellent product and service.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you, we hope to welcome you back soon.
Posted 7 years ago
“I am very pleased with my purchase of a 1400mm x 500mm curved chrome towel rail. I ordered on a Monday morning and took delivery of the goods on the Tuesday morning. Unpacked and checked and installed by Tuesday afternoon. Excellent quality and performance. Many Thanks Dave”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Brilliant feedback, thanks Dave!
Posted 7 years ago
“Quality product at a good price, excellent communication and prompt delivery.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Fantastic review Gerald! Thank you for choosing Trade Radiators and we hope to welcome you back soon.
Posted 7 years ago
“1st class service. easy to order.arrived on day stated”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you so much for the five star review John! Fantastic to hear you were so happy with the service.
Posted 7 years ago
“Excellent, fast service. Damaged valve was speedily replaced and value for money was second to none. I would recommend Trade Radiators highly.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for the excellent recommendation George.
Posted 7 years ago
“I love the product, it's exactly what I wanted. I also appreciated a colour swatch being sent out before the order was processed, this worked out great for me as I ended up changing the colour of my order. The only downside was once I approved the swatch i expected to receive the radiator within 7 days as advertised and I arranged a plumber to install the radiator with this time frame in mind. I had to chase them on the 5th day to confirm and I recited a pretty rude phone call to say we wouldnt get it until the following week. No apology was offered and the adviser was pretty unhelpful about the whole sitaution considering. It was such a shame because until that point I was so pleased with them but if I needed more radiators I would have to think carefully about using them again.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Emma, I called and left you a message as soon as you posted your review (before which we had no knowledge of there being any issue) but I haven't heard back from you. I have looked into the matter thoroughly and can confirm the following: we received your order 27/6, you subsequently changed your mind on colour but didn't return the signed colour approval form to Apollo until 14/7, you emailed the manufacturer Apollo Radiators at 10pm on 20/7 chasing (stating that the radiator had to be fitted that weekend). As (you know) those particular radiators are painted to order we cannot commence the painting until your written consent has been received. Apollo then advised you by phone that your delivery was scheduled for 26/7 which falls well within our advertised lead time of 7-10 working days. I understand that you booked your plumber ahead of organising the radiator but there was no delay with your order on our side. We had to wait for you to return your approval form before proceeding. All of the communication you have referred to in your review was in fact with Apollo and not us (Trade Radiators). As always, please do no hesitate to contact the Trade Radiators Customer Service team on 0141 225 0430. I'm very glad that your are so pleased with your radiator. Thank you. Kind Regards, Julie Boyle (Manager)
Posted 10 years ago
“Very helpful during order process. Delivered on time. Fitted first on Tuesday and no problems got larger horizontal still to fit.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Amazing feedback, thank you. We are always happy to help and look forward to welcoming you back.
Posted 7 years ago
Trade Radiators is rated 4.7 based on 5,514 reviews