Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Trade Radiators Reviews

4.7 Rating 5,503 Reviews
93 %
of reviewers recommend Trade Radiators
4.7
Based on 5,503 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 89%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Trade Radiators Reviews

About Trade Radiators:

ABOUT
Trade Radiators is the UK's leading online radiator retailer, trusted by over 8,000 customers with a 4.7★ average rating. We stock over 1,000 radiators, heated towel rails and accessories, from designer verticals to traditional cast iron, all at trade prices with free UK delivery.

Our in-house heating experts are on hand to help you choose the right product for any room, whether you're updating a single radiator or fitting out an entire property. We combine premium quality products with knowledgeable, friendly support, competitive pricing and 100% secure checkout.

DELIVERY
Free delivery to all mainland UK addresses on every order, no minimum spend. Most items are dispatched within 1-2 working days via our tracked courier service. Whether your order includes a single towel rail or a full house of radiators, we deliver it fast and free without hidden charges.

T&Cs
30-Day Money Back Guarantee on all orders. Not quite right? Return any unused product within 30 days for a full refund, no quibbles. All our radiators and heated towel rails are quality-checked before dispatch and covered by manufacturer warranty. We pride ourselves on making returns as straightforward as the ordering process itself.

Visit Website

Phone:

1412250430

Email:

info@traderadiators.com

Location:

82 Mitchell Street,
Glasgow
Glasgow
G1 3NA

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Excellent service, with quick delivery and good quality products”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thanks you for the 5 star review Allan, excellent feedback and much appreciated.
Posted 7 years ago
“Fast efficient service with the radiator we needed”
Helpful Report
Posted 7 years ago
That sounds spot on, thanks for the great feedback and thank you for choosing Trade Radiators.
Posted 7 years ago
“Ordered a radiator about two weeks ago, still have not received it. Their phone seems to be not monitored, sent them few emails, they replied, but the issue has not been resolved.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
I think you may have reviewed the wrong company, we have no record of your name or email address on our system. We are Trade Radiators, please do call us on 0141 225 0430 and ask for Stacey and we can check anything out for you, happy to help.
Posted 7 years ago
“Trade radiator dealt with my order promptly, unfortunately the radiator did not suit my needs. Returning an item to Trade radiators is poor, firstly there is no information on their website as to how to do this i had E mail them. Secondly i still have not received a refund despite them confirming they had received the item back and there were no issues. This was returned on he 23rd of April, so far i have had to phone their office on 4 occasions, each time i was assured that the refund was being processed, poor service, poor communication.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thanks for reviewing your purchase David and may I start by apologising most profusely that you feel let down by our service. The reason our website directs you to contact us to arrange any returns is because there are variables with returns depending on the product type/size/height/weight etc so we look at each return individually and provide the appropriate instructions. The warehouse hadn't let us know in their usual timely manner that the goods had been checked back in and then the delay on the refund itself was my mistake, it was genuine human error so please accept my most sincere apologies. I promise this is not our usual standard of service and if you wish to make a future purchase please do call and ask for me and I will ensure you receive a generous discount. Sorry again. Stacey (Customer Service Manager)
Posted 7 years ago
“I have purchased two anthracite radiators plus valves. I saved £195 on retail price and they were delivered the next morning. Excellent quality and service.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thanks for your fantastic 5 star review!
Posted 7 years ago
“Look great arrived quickly have not installed yet so cannot say more”
Helpful Report
Posted 7 years ago
We are sure you'll be delighted with your new radiators, thanks for your review.
Posted 7 years ago
“Quality Item, received on time. Kept well informed on delivery. Would definitely use again.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Great feedback, thank you and thanks for choosing Trade Radiators.
Posted 7 years ago
“Just beware that the terms are "kerbside" delivery which can be difficult if you are in the city centre and don't get warned to come to the kerb for the delivery. Bit of a fail on delivery.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for taking the time to review your purchase. I note that you hadn't contacted us to let us know you were unhappy with any aspect of your order. The delivery process is made really clear on our website, in our T&C's (which you agreed to when placing the order) and we also then remind you further still in your delivery date email. I'm sorry you didn't read any of the helpful info provided, couriers as standard are not contracted or insured to enter your property. I'm sure you'll be more than happy with your fabulous new radiators. Thanks for shopping with us. Julie (Manager)
Posted 7 years ago
“Great service!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
5 stars, thank you and brilliant to hear you think a lot of our service too.
Posted 7 years ago
“I ordered a heated towel radiator, which came extremely promptly and was very well packaged. However, there was a slight area of damage which I photographed and emailed to them after phoning to discuss it with them. They then sent a replacement with no quibble, again very promptly.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for your honest and positive feedback, glad to hear you were happy with our service.
Posted 7 years ago
“Very good. Going to order another one”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you very much indeed, we look forward to welcoming you back again soon.
Posted 7 years ago
“Radiator not yet fitted but looks really good. Cannot fault service or delivery. Would certainly use this company again.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
That is wonderful to hear, enjoy your lovely new radiator. Thank you for choosing Trade Radiators.
Posted 7 years ago
“The towel radiator looks smart and is well finished Gives off a good heat Recommend this company Good delivery time”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thanks for the glowing review, we hope to welcome you back in the future. Julie (Manager)
Posted 7 years ago
“Dis what I wanted”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thanks for the positive 5 star review!
Posted 7 years ago
“Radiators arrived very quickly and in good condition. Really happy with how they look.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Great to hear you are so happy Michael, thanks for your review, we look forward to welcoming you back next time. Julie (Manager)
Posted 7 years ago
“Our towel rail was supplied with a couple of dents in, which on examining the package look to be the fault of the courier, no blame for Trade Radiators. But the replacement arrived the day after I raised it, so fantastic customer service! Thank you.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Really appreciate your honest and super positive feedback, thank you. Julie (Manager)
Posted 7 years ago
“Used Trade Radiators twice now, excellent service and great rads,even the plumber fitting them commented on how good they looked. Can't recommend them highly enough.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
What a fabulous recommendation, thanks so much Brian, we look forward to welcoming you back again soon. Julie (Manager)
Posted 7 years ago
“Excellent delivery time very competitive prices would definitely recommend”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you very much indeed, everyone loves a good recommendation it gives us confidence to buy so thank you. Julie (Manager)
Posted 7 years ago
“I hav'nt fitted it yet but it does look a good product and well made .”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thanks for your review Michael, enjoy your fantastic new radiator.
Posted 7 years ago
“Having purchased a radiator that arrived damaged and was not as described on the website, I was sent a replacement, but runs could be seen on the coating. Owing to the imminent start of my plumber, I had no option but to accept the radiator. I thought I had selected a good quality designer radiator but was dissapointed as it was not good value for money.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Sorry to hear you were disappointed. We do offer a 28 day returns period if you're unhappy with any of our products which we would have been happy to arrange for you. Any issues should always be reported to our Customer Service team and we will resolve quickly and efficiently.
Posted 7 years ago
Trade Radiators is rated 4.7 based on 5,503 reviews