Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Stone Deals Reviews

4.6 Rating 765 Reviews
91 %
of reviewers recommend Stone Deals
4.6
Based on 765 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read Stone Deals Reviews
Visit Website

Phone:

0203 941 6090

Email:

info@stonedeals.co.uk

Write Your review

Stone Deals 5 star review on 21st January 2025
7 Interior Limited
Stone Deals 5 star review on 20th January 2025
John
Stone Deals 5 star review on 15th October 2024
Anonymous
Stone Deals 5 star review on 15th October 2024
Anonymous
Stone Deals 5 star review on 15th October 2024
Anonymous
Stone Deals 5 star review on 7th October 2024
M Al-Sayegh
Stone Deals 5 star review on 7th October 2024
M Al-Sayegh
35
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“From order to delivery, everything went smoothly. Prices are excellent. Quality is fantastic. Will definitely use again. Many thanks.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Appalled by stone deals attitude ,rude , unhelpful and the manageress a miss or Mrs Patel was completely out of her depth when dealing with customer complaints and overall was pretty clueless. We paid £409 for 50 limestone tiles the courier company delivered on the day they said they would. The pallet of tiles were badly stacked and after a struggle to get the pallet off the lorry I started to have a look at the tiles which were stacked vertically I signed no delivery note as the tiles had not yet been checked.The courier company left and I started to carry the tiles into the house after about 20 tiles worth I came across 4 broken tiles ,emailed and phoned stone deals to let them know and at first they wanted to know if we could use them as off cuts ,we said we couldn't .Eventually they agreed to replace the 4tiles after we had emailed photos of the broken tiles over to them but said we would have to pay another £50 delivery charge. we refused as we had already paid £50 delivery for the 50 tiles in the first place now 4 tiles short for our bathroom, legal action now being taken against the company .DO NOT USE THIS COMPANY”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Apologies that you have had a problem with our products an services. We have checked the case again, and found out that our staff has handled the situation in a reasonably way. - We offered the customer free replacements which can be collected from our warehouse - We offered full refund on the damages Both have been declined by the customer who claimed that they need exactly 50 tiles to finish the project and they cannot collect from our warehouse. However we always recommend our customers to purchase slightly extra (10% recommended) just in case there are issues due to transport or installation so they do not run out of tiles. Even though the transport company is not accepting any claims, to keep the customer happy we are arranging replacements at our own expense and we have got in touch with the customer.
Posted 11 years ago
“No Probs.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I've been a previous customer and was very happy with the product and service. Once again we are very happy with , ,product , quality and price. Many thanks Anthony Hayes”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Really good service. fab tiles at a good price. shame that the grout packet got damaged when the pallet was sealed but other than that everything was good.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Dealings with the company were excellent, no fuss, very efficient - we got exactly what we wanted - product excellent. The only downside was delivery - although it was on time, the crate was not sealed, top ripped open, driver would not wait for us to check goods thoroughly, wouldn't unload until we agreed not to check whole consignment. Goods in good condition apart from three tiles with small chipd out the corner. Thank you”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“This review would have read "very good" however a small number of our natural oyster riven slate tiles were damaged by poor packaging. The main larger pallet with the tiles stacked vertically was fine, the smaller pallet with slates stacked together horizontally with no separation on the tiles resulted in damaged surfaces in transit. We were lucky because with our over order of 10% we were able to lay a beautiful floor. We checked the tiles on delivery for broken ones and found non, however the time limit of 48 hours is insufficient to check for scratched or damaged surfaces as we had 173. 600x300 tiles to check. I would buy from Stone Deals again as the floor was value for money and looks amazing, but I would check ALL my tiles.”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“The slate was high quality and delivered quickly. Easy to purchase and organise. All at a price that was very competitive. Thanks”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“Everything went well though when it all arrived it turned out that the boxes had got wet so they were a little unstable. It was not apparent from a casual inspection. I also wish you were able to be more precise about delivery time though, as that could be a problem. Having said that, everything else was fine.”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“Excellant service the delivery driver helped us putting the goods indoors even though it was quite heavy. Nothing seemed to much trouble for the delivery man he was such a nice person and very very helpful in making sure the goods arrived to us in excellent condition, he added that extra special touch to your service. We can't thank you enough. Regards Ann”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“Excellent communication and really fast service. Absolutely delighted with the product and service.”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“The order turned up when you said it would and all items were there,a fast and prompt service.thanks very much.”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“Friendly helpful service. Could be a little more accurate about the delivery process. It comes across on the website as if you have to stay in for 4 days in a row in case the delivery comes, when in fact the carrier will call you to arrange the day and driver kindly called en route so we could make sure we were definitely in. The delivery terms need to be updated, thats all. Great price on the tiles too!”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“The tiles look very good. My team are still working on establishing a 'new shower suite' ( sounds too posh for a 300yr old, labourers cottage) The products were delivered on the day requested”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“Best value top quality very happy saved lots of money top firm thanks”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“I have used stonedeals a few times and the service is great , however the travertine I have been sent isn't like the sample I received and the builders I'm doing the project for aren't happy at all. I have three more houses to tile and it looks like I will be shopping elsewhere.”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“Will recommend this company. My order arrived on time with no breakages, prices were the best on the internet and customer service was excellent. Marbles were exactly as they appear on line. Thanks”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“Many thank for your splendid service.”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“Excellent product, price and service. Lucy couldn't have been more helpful and pleasant. Will definitely use again. I used my own courier at a quarter of the carriage charge quoted by yourself, it wasn't a problem but hopefully not put off any potential customers.”
Helpful Report
Posted 12 years ago
“Great service and speedy delivery. The cheapest price I could find on the web. The stone tiles are being laid and look great. THank you.”
Helpful Report
Posted 12 years ago
Stone Deals is rated 4.6 based on 765 reviews