Stone Deals Reviews

4.69 Rating 471 Reviews
93 %
of reviewers recommend Stone Deals
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
100%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 85%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Read Stone Deals Reviews
Visit Website

Phone:

0203 941 6090

Email:

info@stonedeals.co.uk

Write Your review

Tell us how Stone Deals made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
The tiles were very nice and delivered in good time, however, they were poorly packaged (8 split face tiles fit snugly in a cardboard box, with no protection whatsoever, not even a thin layer between tiles) meaning that when they arrived around 60 percent of the tiles were broken (only 9 out of 24 fully intact and some tiles were broken into many small pieces) I salvaged what I could and ended up adhering many of them small piece by small piece - luckily they were for a rustic outdoor kitchen, as they would have been no good on an interior wall. I would say I had to bin about 20-25 % of the entire order. In short, nice tiles, good service, but make sure you check your order before delivery person leaves - lesson learned here!
Helpful Report
Posted 5 months ago
Dear Customer, Many thanks for your review, for some reason we cannot find your details on our systems, can you kindly get in touch with us so we can check which split face tiles and how the packaging has been arranged.
Posted 5 months ago
The tiles are ok, lots cracked and with glue on the front. Not impressed with delivery at all. Rude. Didn’t listen to me when they called me to arrange delivery. Didn’t call an hour before like they said they would. Didn’t wait when I got home so I could check the delivery. Terrible delivery company.
Helpful Report
Posted 5 months ago
We are very sorry about your delivery experience and your comments have been passed to your local delivery depot.
Posted 5 months ago
The Mosaic Tiles I ordered are wonderfull and your customer service is spot on, but I have had to mark the whole experience at a low level due to the extortionate Delivery Cost, I was charged £59 for delivery when I could have arranged it myself for under £20
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Customer Firstly we hope you are safe and well and thank you for your order with us. We use a third party haulage company that handle all our deliveries, when a postcode is provided to proceed to the next step of an order, all charges are given as a total cost of an order prior to making a payment and there are no hidden charges. The delivery charge is the same for 1 tile or 1 full pallet (1 ton).
Posted 1 year ago
The tiles were fine but the delivery was extortionate and the delivery man was incredibly unhelpful and just left my tiles in the middle of the road without helping me get them on the pavement at least
Helpful Report
Posted 1 year ago
We received a mixture of two different tile lengths (300 & 305mm), two different surface finishes ( some highly polished, some not) and a few with bevelled corners. Stone deals did some replacements FOC. Overall - disappointed, but the tiles are cheap.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, there were 4-5 tiles different batch tiles mixed with the purchase however these are replaced FOC already. Apologies for the error.
Posted 3 years ago
Stone deals themselves were very good, but the delivery company was pathetic, moaned about me not having a forklift truck to get the pallet off back of lorry then me having to help shunt all his pallets about to get to mine. Then getting it stuck and nearly tipping my delivery of tiles over. Needless to say when I eventually unloaded my pallet there was numerous broken tiles and missing goods,but contacted stone deals and supplied photos and they were very quick to replace the broken tiles and missing goods. The delivery it's self was also a day late after my wife had waited in the previous day and they had not turned up when arranged. when I returned home from work and realised they had not delivered I phoned them up and was told there had been an issue with the lorry in the morning and that they would not be coming that day, no phone call or anything to let me know until I rang them myself. Definitely a let down for stone deals as there tiles look fantastic when laid.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, We do apologise for this, unfortunately in rare occasions the delivery companies which we subcontract, fail in what they are supposed to do and this looks bad on us. We are aware of this issue and we will be in touch once we gather more information.
Posted 3 years ago
We ordered sample through ebay and then telephoned to ensure that our following order was the same as the sample. At first we were told that the full order would be seconds if made through ebay but this was then corrected by email saying it would NOT be seconds. However, when the order arrived, it was labelled as ebay seconds- and sure enough it was!
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi, Thank you for your feedback. We looked into this case and our staff advised that the condition of the product was explained over the phone. However if you still would like to discuss the matter, please get in touch with us.
Posted 5 years ago
I ordered some tiles and triggered payment through PayPal, then I was told you didn't have the tiles in stock although your web site did show you did. I now have to wait until stock arrives and the await delivery, tiler I had arranged had to be told he couldn't start. not happy!
Helpful Report
Posted 5 years ago
Dear Customer, Thank you for your feedback. Our website does not do real time stock check. If we realise that an order is placed and there is no available stock, the customer is notified immediately. Than the customer has the option to cancel the order or wait for the new stock. In this case, the customer decided to wait. Still we apologise for the inconvenience this may cause, if you have any more questions, please do not hesitate to contact us.
Posted 5 years ago
I ordered some silver shadow marble tiles back in August for our new bathroom. We didn't open them to use until 1.5 weeks ago as the whole house is being renovated. Once the builder started tiling to our surprise many of the tiles are not marble and we are not sure what material they are. The boxes have been mixed with tiles that you can break with your hands easily, also some have cracks in the middle and have been glued together. When one orders marble you expect it to be marble a natural stone which varies in colour certainly not what we have found. Not sure if I will get anywhere raising this with the Finchley shop where the order was places. I will certainly be contacting the consumer governing body to find out what action can be taken on this. When I order marble I expect all tiles to be marble. I would not recommend ordering from this company.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Dear Sarita, We are very surpised to hear that your builder believes that we supply fake marble tiles. We have asked the tiles to be returned to us so we can check the allegation however the builder already disposed the tiles so it is not possible for us to verify the problem. If you had reported this issue earlier and not disposed of the tiles, we would be able to rectify the issue.
Posted 5 years ago
I purchased more then 150 square meters from Stone deals for our entire house (apart from bedrooms) however, the customer service was good at first this is why I went back to them after finishing each room, as the products were ok and customer service was good. But when it came to the garden tiles and I told them This would be the last lot we will be buying as we finished our house renovation, they showed us their real face. First you have to check tiles by tiles while driver is waiting and report any damage to the driver and mention it on the recipe you sign and take pictures, otherwise, they reject any claim afterward. When I bought the exterior limestones tiles for the garden, they arrived completely different to the sample they sent to me, when I called them they said "this is the only exterior tiles we sell so it is what you ordered " I accepted that but when I checked them again the colour was not matching at all neither did the texture, there are so many holes and broken edges. I called them again they said use them on the corners when need cutting they should be fine, and they said just fill up the holes with grout! However, I suggest to our tiller to leave these imperfections ones to the last or hope we don't use them. But coming back from work the tiller was already finished the tiles and laid all as he has got the work as contract and wanted to finish it ASAP so he can move on. I called them and told them the situation hoped they will do something . They told me the representative will visit us to look at the tiles , this promise was weeks and weeks ago! but I've never heard back from them or apologise why they could not make it. However, Stone tiles might gained from my shopping with them, but they lost my recommendation to friends . I hate going to our garden or even look at it which I thought I will do up the garden so we will enjoy the outdoor but sadly it is not , as I remember the experience I went through with Stone Deals and the tiles are not to my expectations.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Stone Deals is rated 4.69 based on 471 reviews