Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

sinks-taps.com Reviews

4.7 Rating 5,349 Reviews
100 %
of reviewers recommend sinks-taps.com
4.7
Based on 5,349 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read sinks-taps.com Reviews
Visit Website

Phone:

01759 307262

Email:

enquiries@sinks-taps.com

Location:

Blenheim Park,
Pocklington Ind.Estate,
York
East Riding of Yorkshire
YO42 1NR

Write Your review

sinks-taps.com 5 star review on 28th September 2025
Stuart Tagg
sinks-taps.com 5 star review on 1st May 2025
Simon Hurst
sinks-taps.com 5 star review on 26th March 2025
Paula Sahota
sinks-taps.com 5 star review on 26th March 2025
Paula Sahota
sinks-taps.com 5 star review on 1st March 2025
Sarah Annable
sinks-taps.com 5 star review on 16th November 2024
Michelle Russell
sinks-taps.com 5 star review on 10th October 2024
Helen Mansfield
149
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“This is the second sink I have had off you it is lovely in my kitchen and very good service from start to finish.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Arrived on time and everything in placeExcellent”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent quality delivered on time”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great service and speedy delivery”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great company they tick all the boxes in this age of shopping on line Very slick and reliable firm in all aspects and the proper money for products”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very good product choice, quick delivery, good price.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“It was a pleasure dealing with Sinks-Taps.com. They were extremely helpful and courteous. Even though I made a mistake on my order, they have corrected it immediately. The product arrived earlier than promised to my great joy. The price was also very fair and competitive.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent advice and products with fast service,highly recommened.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very pleased with good service and lovely Reginox tap, although it’s not fitted yet as I am waiting for worktop.Delivery was fast and very pleased with service,, thank you . P.Sadler.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“The tap I ordered was out of stock. They were very helpful in advising how long I’d have to wait and kept me up to date. They offered to help me select a different tap from their extensive range if I didn’t want to wait. I decided to wait and the tap was delivered ahead of schedule. Great service. I’d definitely use them again. I’m very pleased with the tap too!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Order arrived promptly but when one of the two filters proved to be faulty it took over three weeks to get a replacement. Sorted in the end but the customer service could have been so much better. Slowest, most dismissive company I have dealt with recently.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Dear Mrs Garrett You ordered a twin pack of filters and reported one of them was leaking. We quickly requested a image, reported to Abode spares and managed to arrange to get you a replacement. Unfortunately due to lower. remote working staff numbers and increased workload, the replacement filter did take around 10 days to arrive. Obviously we appreciate this caused you a major inconvenience and you were incredibly unhappy with the service that we provided. On behalf of the whole team who dealt with this issue, we offer our sincere apologies.
Posted 5 years ago
“Great product, great price and shipped very quickly”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“We were in need of a new tap assembly pretty close to what we already had, This was no problem as we got the exact model we required, And the price was very competitive and the delivery was excellent.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Returns are difficult. My order arrived quickly but one item was damaged and it took several phone calls to get a return code. I also had to return the item at my own cost with the promise that my postage costs would be refunded, which they were not.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent service. Needed to call to check on delivery date. Was advised there may be a delay, Richard managed my expectations and offered an alternative product. In the end original arrived on time but appreciated the help offered.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent sales and service.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very prompt replying to enquiries”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Bought a very good quality tap at an extremely competitive price.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Order received promptly. Good service, would use again.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great Tap at a very good price, quick despatch”
Helpful Report
Posted 5 years ago
sinks-taps.com is rated 4.7 based on 5,349 reviews