Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Savoy Timber Reviews

4.5 Rating 6,790 Reviews
86 %
of reviewers recommend Savoy Timber
4.5
Based on 6,790 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 90%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.7 out of 5
Read Savoy Timber Reviews
Visit Website

Phone:

07508311400

Email:

anthony@savoytimber.com

Location:

Savoy Timber,
Wilcock Street,
Wigan
Lancashire
WN3 4AP

“Savoy have been extremely efficient. Product arrived on time and in good condition.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“I ordered an extra work top for my kitchen from Savoy Timber. It was the best price i could find and arrived as specified on the delivery date in perfect condition. Great Service.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very happy with the product and service would recommend to anybody”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very friendly delivery driver”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Goog value very convenient delivered to the door in pristine condition”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Placed an order in August. No contact and no delivery by 4th sept so e-mailed and was told it would be here 17th sept. Chased on 18th sept to be told sorry it will be here on 25th. Chased on 29th to be told delivery coming in tomorrow and we'll get back to you then. It's now 1st October and still waiting.....”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Cut was spot on as I gave my measurements, was well packaged and quick delivery”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Ordered some swatches for my kitchen worktop. They were received promptly and were a good size, which made it easy to choose the best one”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Brilliant prompt service”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“After receiving my purchase from Savoy Timber yesterday, this is the message I sent to them... Dear Savoy timber sales team I have just opened my package of the zenith wood stone worktop sample and to say I am surprised is an understatement!!! I can’t believe you have just sent me a blooming bookmark as a sample to help me decide on a major design choice for a kitchen! It has no texture, depth or reality to a piece of worktop or ability to match with units with such a minute size sample. I was hoping it was a joke. I have ordered a sample of concrete from another company and have an actual piece the size of table mat to work with. I certainly do not expect to pay £1.50 and .99p postage for this and expect a refund credited to my paypal account. In this day of ‘blogging’ and social media reviewing companies goods I would have thought you could not get away with such poor, rip off gestures of work, or want to when you do not know what people are requesting your goods which may be beneficial to your business. I look forward to hearing from you. ....... I think my review speaks for itself”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Good Afternoon, I'm really sorry to hear that you feel that the sample we sent to you is of inferior quality. These are the samples that are supplied to us by the manufacturer of the product. We do state on our website that the samples are samples of the laminate as opposed to actual pieces of worktop, I'm sorry if this was misunderstood. As we advised earlier on today via email, we have issued you with a full refund for this sample. Kind Regards, Savoy Timber
Posted 6 years ago
“Ordered 3 samples, only 1 arrived and it was the wrong one”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Good Afternoon, I'm sorry to hear that you received the incorrect sample from us. This was simply a case of human error whilst packaging up our sample orders, I can see that you have reported this to us and we have arranged to dispatch the correct samples out for you. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused to you. Kind Regards, Savoy Timber
Posted 6 years ago
“Second time I've used this company, second time I've not been disappointed would recommend 👌 🙂”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very quick delivery, The item arrived within a couple of days. Product was also of packaged very well and I am so please with the product and bold marble design. Excellent Service all round”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Prompt. efficient and friendly service, everything was perfect.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Ordered on Sunday received on Tuesday brilliant service”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“spot on value and express delivery time too.many thanks.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Easy to use website & easy ordering for the size of decking that we required. Good communication and quicker than advertised delivery! No complaint, would certainly use again.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Great service”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Great value for the cost and prompt delivery”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Speedy delivery a+”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Savoy Timber is rated 4.5 based on 6,790 reviews