Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Savoy Timber Reviews

4.5 Rating 6,790 Reviews
86 %
of reviewers recommend Savoy Timber
4.5
Based on 6,790 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 90%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.7 out of 5
Read Savoy Timber Reviews
Visit Website

Phone:

07508311400

Email:

anthony@savoytimber.com

Location:

Savoy Timber,
Wilcock Street,
Wigan
Lancashire
WN3 4AP

“Delivery was meant to be on the 8th March. Arrived two days late and that’s with numerous emails and phone calls Chasing. Eventually turned up but with no fixing kit, Had to by the screws etc from B&Q so another £20 out of pocket. Total shambles and would not recommend.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Extremely poor level of customer service. We were told the wrong information at least three times.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“20 x 8ft x 4ft panels carried from van to the back of my garage and I didn't have to lift a finger, good price, brilliant delivery service. Now where did I put my hammer?”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Ordered some worktop samples some time ago, haven’t received them.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there thank you for your review, our worktop sample service is a 7 working day lead time due to the volume of samples to dispatch, we are still within the 7 working day lead time and will dispatch within this time frame of course- we hope you enjoy your sample. Kind regards Savoy Timber
Posted 5 years ago
“Ordering was easy,however the delivery was somewhat late approx.2030hrs. everything I ordered was delivered and the two men were very helpful considering the time,having been out all day.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“nice product delivery a little slow”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Good timber good service good prices . Enough said.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“I ordered 50 2.4 metre decking boards to make raised planters. The boards were delivered on the specified date I was given in the email. Bart and Chris asked where I wanted the boards stacking - above and beyond, this wasn’t a curb side drop and run delivery. Boards are straight and solid ie no splits or holes from where the knots drop out. I will definitely order from them again when I need to make some more planters. Thanks guys.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very disturbing and disappointed by the overall customer service I received by savoy timber. Lack of to the point of no information given about my delivery not to be delivered. ( Stayed in all day). Phoned but non compliant on why the my product wasn't delivered, rearranged for the following week same again no delivery..No apologies or full understanding, so I had to leave my home In the south west ( Bristol) and drove up north ( blackpool & wigan) to pick up my order, to reassure myself I wasnt getting ripped off...I had to fully reasurred myself And take away the stress I was starting to have...Awful experience.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Good morning, We are so sorry and apologise for your bad experience when purchasing your goods from us. We pride ourselves on our customer experience and so when this breaks down take these rare instances very seriously. As we explained there was a delay on the products from manufacturer into our national distribution centre and for this we apologise. To be fair we did offer a number of solutions, to pallet the goods direct to you from our Blackpool store at our expense or to provide you with a full refund so you could source elsewhere, but as you were on a very tight schedule you, as you mentioned, decided to travel to store to collect. Subsequently we have of course refunded your delivery plus refunded a large portion of your order cost to make up for the inconvenience and cover your travel expenses. Even though this does not change the delay in your products we hope this goes someway to make your experience slightly better and we wish you all the best with the completion of your DIY project. Kind regards
Posted 5 years ago
“Exerlent service”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Delivery was very overpriced, decking boards were extremely thin and some even chipped. On the Delivery day we didn’t hear anything from them so phoned up and they said they’re running late.. 10pm came and no phone call or nothing. The next day they came at 5pm and said sorry they didn’t come the day Before they had too much on the delivery truck but couldn’t be bothered to phone and say so we didn’t have to wait a whole day inside. Also they never phoned an hour before delivery, they literally just showed up”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great service at good prices”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Still have not received goods.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Fantastic products and excellent delivery”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Delivery company waste of time sent an email in morming and it dodnt turn up. Ring up and they told me it wasnt on van when in email said it was loaded and out cor delivery do not use tuffnels useless”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent service, quick delivery and quality product. Worktop delivered well packaged to avoid damage. Recommended highly.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Nice products. Samples received very quickly. Good quality.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“I thought they were free samples but paypal is going to charge my 99p? They only snet 2 of the 4 samples I requested with no information about when the others would come. I had to call them and they said 2 weeks. However, the product samples did seem of good quality just not the colour I wanted.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great service, helpful and knowledge.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Communication over delivery was very poor. Found out it was being delivered same day. But the delivery driver was amazing! So helpful. Friendly and carried the good to where I needed it to be. Give him 5 stars”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Savoy Timber is rated 4.5 based on 6,790 reviews