Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Savoy Timber Reviews

4.5 Rating 6,788 Reviews
86 %
of reviewers recommend Savoy Timber
4.5
Based on 6,788 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver, Courier
Average Delivery Time
Over 7 Days
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Savoy Timber Reviews
Visit Website

Phone:

07508311400

Email:

anthony@savoytimber.com

Location:

Savoy Timber,
Wilcock Street,
Wigan
Lancashire
WN3 4AP

“Great shop, good prices. Ordered online, received email next day, went to collect. Easy”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent customer service, great website and easy to navigate. When the speedy delivery arrived, I stupidly realised that I got my measurements wrong. I called Savoy to explain my mistake and without a delay, the original order was returned and the correct sizes were replaced and delivered the same day. The quality and price of the wood are excellent, I recommend Savoy Timber every time.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great price and fantastic service!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Good price and easy to order, star taken off as wasn’t contacted regarding the delivery and they just arrived, thankfully we were in to accept the delivery.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great quality and quick delivery.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent service and quality”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Product good value for money. We suply and fit several composite decking for customers, best we've used so far for the price.”
Savoy Timber 5 star review on 19th June 2022
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very easy to order on line and very fast delivery too. Pleasant staff and have recommended to others.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“We had a delivery of composite decking arrive that was very damaged so had to return the whole order. Customer services were very good and after an email explaining the problem and showing photos a complete refund was issued within days.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great service/quick delivery and fantastic prices.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Ordered online, quick and easy…had down for delivery but needed the timber before savoy were able too (delivery would have still been ok if no for family party) so went and collected, helpful staff, hassle free. Will definitely use savoy timber again. Very easy to use service and staff genuinely were really helpful”
Savoy Timber 5 star review on 17th June 2022
Helpful Report
Posted 4 years ago
“It's always very nerve-wracking ordering from a company on the internet that you've never dealt with before. I needn't have worried. I'm very pleased with the both the service and product supplied”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Cannot fault savoy Timber, but there delivery firm they use Arrow XL absolutely shocking. Delivered door to a completely different address. Did come back though but door had already been found and collected.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent service. Delivered on time. Very efficient and helpful driver. Product very good and has transformed my garden. Very happy with customer service.”
Savoy Timber 5 star review on 16th June 2022
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Good price great service”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Website gives sheet sizes in feet & inches, which suits me fine being old, but asks for cut sizes in mms which causes working out issues. 4mm plywood then measures only 3.1mm thickness. However customer service was good.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“3m x 4m Decking Kit Perfect. Good quality, price and delivery. Need I say many more.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I purchased a budget decking kit. The price, service and quality was great. As for the aftercare…. The best I have received in a very long time. I could not recommend Savoy Timber highly enough 5 stars… Graham Mckenna”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi there, thank you for your review and i am glad you like the product - seems your email was sent to an email address we do not have aftersales@savoytimber.com hence why it was not picked up - you very kindly forwarded the email to our email address info@savoytimber.com this morning so we can see your issue. The kit you purchased is correct and the number of boards you have recieved is correct, i can see that you have not left a 6mm gap between your boards as we state in our instructions this is why you have a gap at the end of your kit, we would suggest you leave this gap for expansion of boards. If you would like us to talk this through with you then please feel free to call or email us and we will call you. I think saying we do not care about our customers is wrong but we hope you enjoy your deck. kind regards Savoy Timber
Posted 4 years ago
“I made a called to Savoy to place an order, only to be told for the product I wanted I have to make the order on line??? Why??? I was kept informed as to the progress of the delivery, I received a phone call from the delivery driver to inform me they were 20 minutes away, over all a good experience”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“top doller will always use savoy good prices as well”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Savoy Timber is rated 4.5 based on 6,788 reviews