Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Rubberduck Bathrooms Ltd Reviews

4.6 Rating 13,848 Reviews
92 %
of reviewers recommend Rubberduck Bathrooms Ltd
4.6
Based on 13,848 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 87%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Rubberduck Bathrooms Ltd Reviews

About Rubberduck Bathrooms Ltd:

Transform your bathroom into a luxury contemporary or traditional bathroom. At Rubberduck Bathrooms we have a huge range of bathroom suites, bathroom wall panelling, ceiling cladding, taps, brassware, showers, shower enclosures, shower trays, wetroom kits, shower screens, lighting, flooring and bathroom accessories from leading bathrooms manufactures including Roman Showers, BushBoard, MultiPanel, Carron Baths, Abacus Wetrooms and many more.

Visit Website

Phone:

01642 913727

Email:

contact@rubberduckbathrooms.co.uk

Location:

148 High Street,
Redcar
Redcar and Cleveland
TS10 3DH

Write Your review

Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 17th August 2026
Natalie Smith
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 3rd July 2026
James Heaton
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 18th January 2026
Lisa Ferne
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 18th January 2026
Lisa Ferne
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 17th January 2026
Anonymous
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 18th October 2025
Daniel Robinson
Rubberduck Bathrooms Ltd 4 star review on 19th September 2025
Eric Partington
398
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Absolutely shocked at your decision to use DHL Carrier to deliver the last of your stock. Those dummies lost it, now I have NO SOURCE for my shower seal that you failed to supply!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Mr Gant, We’re very sorry to hear about the issue with your delivery. The item was shipped using DHL tracked next day, who are our chosen delivery partner for this type of consignment. Over the years, they’ve consistently provided the best balance of reliability and service at a cost-effective rate. The above was made clear before purchasing the item with the delivery method being displayed on screen, so it shouldn't have come as a shock, as you say. Again, we're sorry to hear the delivery of your shower seal failed on this occasion. We're thankful most customers can see that we have done all we can in these instances. Rubberduck Bathrooms Team
Posted 1 year ago
“As described, prompt delivery. Can't go wrong.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Everything we bought was of high quality but very reasonable prices. Would definitely use again”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Speedy service, very friendly & helpful staff when i had a query. Product is quality”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Placed two orders with Rubberduck Bathrooms. My second order was for Nuance panels which I hadn’t even noticed they did as my first order had been for a shower enclosure. When I realised they did the Nuance panels I just ordered without looking for other suppliers since the service I had already received for the enclosure had been so good. Really friendly and professional sales staff! Thank you!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Good and economic product”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Fab products at really competitive prices. Received all my goods in perfect condition! would definitely recommend this company. Thanks, Rubberduck :)”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I ordered a base unit that arrived damaged. Partial refund supplied.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Afternoon James, We're very sorry to hear about the damage to your unit. We do think there must have been a miscommunication however James, we responded to your email from Thursday first thing Friday morning. We responded again on that chain shortly after to say once the requested info comes in to us we can arrange for a replacement. We have yet to receive the information requested in that first email response (sent Friday, July 11, 2025 09:28). Once you come back to us with that info, we can further your claim with the manufacturer/courier and have a replacement sent out as soon as possible. Rubberduck Bathrooms Team
Posted 1 year ago
“very helpful on the phone for an urgent part needed. they sent it out next day and it arrived next day. thank you! will definitley use again”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Very easy to process our order and a very quick response & delivery.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“!0 out of 10 in all aspects of transaction”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“There was a bit of a delay surrounding the delivery of an enclosure, due to a secondary supplier not being on time. Rubberduck stepped in and not only helped me to get a new one, but they arranged an emergency delivery which meant I could finish my bathroom on time. Big thank you to the guys for going the extra mile to remedy a potentially bad situation. Well done!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I was very pleased with the sevice received from Rubberduck and would recommend them to anyone looking to refurbish/i,prove their bathroom.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“good web site, good on telephone and good felivery.....would reccomend”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I called with a query before placing my order and the chap that I spoke to was excellent and explained his answer perfectly. The product itself (shower screens) arrived promptly and delivery was well communicated.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“The products are great and communication prompt. Delivery careful and well communicated. One of our items wasn’t in stock (which we were unaware of at purchase) so there was a delay in dispatch. This was a problem with bathroom fitters booked and I had to chase for a delivery date several times. However communication was always prompt and with an apology.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Guerrino, Thanks so much for your kind words, we're really pleased to hear you were happy with the products, communication, and careful delivery. We're very sorry for the delay you experienced with one of the items. Unfortunately, this was due to a delay on the manufacturer’s side, which wasn’t made aware at the time of your order. We completely understand how difficult that can be, especially when coordinating with bathroom fitters, and we really appreciate your patience. We're glad our team could keep communication clear and responsive throughout, and if we can assist with anything else going forward, we’re always here to help. Rubberduck Bathrooms Team
Posted 1 year ago
“Order didn’t turn up - you definitely need to look at the couriers you are using - still waiting on my refund I’d very much appreciate my money back pronto.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning Georgina, Thanks for your feedback, and we're really sorry to hear your order didn’t arrive as expected. We can see your order was dispatched directly by the manufacturer using a specialist courier service, due to your location in the Scottish Highlands. Unfortunately, this can occasionally result in issues outside of our immediate control, but we completely understand how frustrating that is. As per the email provided, we can confirm your order has been cancelled and your refund will be actioned as soon as possible. A further email will be sent on confirmation of your refund. We're sorry again to hear that the delivery didn't go ahead as planned. Rubberduck Bathrooms Team
Posted 1 year ago
“Item dispatched promptly with good communication from the seller. The tap arrived in good time too. The tap is for my dauthers new kitchen and she is very pleased with it, and appears to be of good quality. Hope it works as well at it looks!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Friendly phone service and costly but fast delivery. Product not as great as anticipated and slightly missleading. Id not rule out using Rubberduck again but id try to shop local.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning Mark, Thanks for your honest feedback. We’re pleased to hear you found our team friendly and that delivery was prompt, though we're sorry to hear the product didn’t quite meet your expectations. We do ensure all product information on our website is both up to date and accurate at the time of ordering. The feedback received on this product over the years has been 5 stars up until this review came in. That said, if a ceiling coving trim you received was defective in any way, we would have been more than happy to arrange a replacement had it been reported to us. We appreciate your comments and would love the chance to assist should you choose to order from us again in the future. Rubberduck Bathrooms Team
Posted 1 year ago
“Easy ordering and shower tray came quickly and well packaged”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Rubberduck Bathrooms Ltd is rated 4.6 based on 13,848 reviews