Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Just Value Doors Ltd Reviews

4.6 Rating 3,092 Reviews
94 %
of reviewers recommend Just Value Doors Ltd
4.6
Based on 3,092 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver, Postal Service
On-time Delivery
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Just Value Doors Ltd Reviews

About Just Value Doors Ltd:

At Just Value Doors we make it easy to order new doors and windows.

Visit Website

Phone:

1435 515001

Email:

info@justvaluedoors.co.uk

Location:

Basepoint Business Centre, Crowborough, TN6 1DH,
Crowborough
East Sussex
TN6 1DH

Write Your review

Just Value Doors Ltd 5 star review on 20th September 2025
Garry Murphy
Just Value Doors Ltd 5 star review on 20th September 2025
Garry Murphy
Just Value Doors Ltd 5 star review on 13th July 2024
Clive Johnson. CEO Crj Handyman Services
Just Value Doors Ltd 5 star review on 25th May 2023
Barry Lucas
Just Value Doors Ltd 5 star review on 28th November 2022
John Vintiner
Just Value Doors Ltd 1 star review on 11th November 2022
Anonymous
Just Value Doors Ltd 5 star review on 1st September 2021
Mark And Debbie Sutterby-Watts
48
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Quick and easy!!! ??”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“If you’re thinking of buying from these then DONT! Triple glazed units had marks on the inside pane from manufacture, company said they would replace faulty units, I’ve waited 3 months and still no replacements, now refusing to answer my emails. AVOID AT ALL COSTS!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Jason, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience with Just Value Doors. We would like to apologise for the inconvenience and frustration you have faced with the triple glazed units. It is disheartening to hear that there were marks on the inside pane and that the replacement process has been significantly delayed. We understand how important it is to have timely and effective communication, and are sorry for any lack of response you have experienced. The replacement units were regrettably delivered to an incorrect depot and this is the cause for the delay on this occasion, however the units are being transferred to the correct depot for onward delivery to yourself. It looks as if you have been advised of this by the customer services team, but please do reach out again should you require any assistance in the meantime. Kind Regards Just Value Doors We're all about making it easier to order new doors and windows
Posted 2 years ago
“so far the process has been clear and easy to navigate unlike other suppliers!! depending on the delivered quality and results I shall place numerous further orders.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Ordered 2 double glazed units, they have arrived and are good quality units. I wasn't in any hurry for the units and the first one was delivered in roughly 2 weeks, the second larger unit was delivered 2 weeks later. I did have to contact them to check the second unit was still on it's way. Overall happy with the quality and value of the products .”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Easy to order but I struggle to add 2nd window into the order.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“very easy design service to use”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Good company to deal with. Ordered online delivery day as stated. A piece of glass was sent that was the wrong size but was replaced quickly. Just value doors was one of the only companies I could find supplying made to measure UPVC doors with the tilt and turn window (like a stable door feature) Would buy from again”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Fantastic, responsive team who were very helpful -- even when I initially ordered the wrong size!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“order from Just value doors many times, always right always quick delivery”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I dealt with Nick Brook via an online Whats app chat. He was really helpful, gave me all the information I needed and I got the door ordered straight away. Lots on different options to choose from and they had exactly what we needed. We haven't received the door yet but I am sure it will great if the process so far is anything to go by,”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“In terms of the ordering process and customer service over the phone to check a detail, this was top notch. Note I have not yet received my order as only just ordered.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“very easy website to use so far so good 👍🏻”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Ordering system is amazing, very straightforward. Prices very reasonable too”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Done quickly with quota”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great value glazing units and easy to use website. Thanks.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Nick provided excellent, helpful and polite sales service. I hope the product and after-service is of the same standard.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“super service and product been using for years”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Perfect all good”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I find it a bit odd you are asking for a review minutes after ordering it, you haven't done anything yet”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Stephen, Thank you for placing an order with us. Review emails are sent out automatically upon an order being placed, much like many other companies out there. The email does invite you to leave a review of the service provided so far, but of course it is entirely up to the customer when they leave review, if they choose to leave one at all. Please get in touch if we can be of any assistance between now and your delivery. Kind Regards Just Value Doors We're all about making it easier to order new doors and windows
Posted 2 years ago
“Had a few minor hiccups along the way but all in all, a good outcome and I'm now looking forward to delivery. I have used you in the past which is why I came to you this time, so I suppose you can take that as a recommendation.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Just Value Doors Ltd is rated 4.6 based on 3,092 reviews