“I wouldn't use Grove & Dean again for anything and the transfer of information between yourselves and them caused so many unnessasary problems that I am reluctant to use you again.”
Hi;
Thank you for taking the time to review your experience with us, I apologise on behalf of Grove & Dean that it hasn't been the most positive.
In regards to communication, I'm sorry to hear that this hasn't been clear and caused problems when dealing with your insurance. If there is anything that you would like me to specifically investigate, please feel free to email me at marketing@grove-dean.co.uk with your full name, reference number and postcode as I'd be happy to help.
Regards;
Lauryn
Grove & Dean
“It found them very hard work to deal with when setting up the policy. When I asked for a paper copy of my documents they initially said it would cost £15 ,how can they justifie that I don't know. Would I renew with them,I'm not sure.”
HI Lyndon;
Thank you for taking the time to review us, I'm sorry to hear that your experience hasn't been the most positive.
Firstly, if you could let us know any further details as to why the set up of your policy was a difficult one, that would be appreciated. We take on board all feedback and hope that it can help to improve the process and our services.
For the charge to have your documents as a paper copy, we're a paperless company and issue all documentation via email. Should you request to have them as a printed copy, there is a £15 charge, to which is stated in our Terms & Conditions.
I hope this has helped to clarify any questions you may have had, however if not, please feel free to let me know as I'd be happy to assist further.
Regards;
Lauryn
Grove & Dean
“1st claim in 35 years of extensive driving. Can't believe how easy and painless the process was.
This was a competively priced insurance. As long as the company rewards loyalty with fair pricing, I will certainly stay with them.”
Hi;
Thank you for leaving us a positive review, I'm pleased to hear that you're happy with the service provided when dealing with your claim, as we understand how frustrating this can be.
It's also great to hear that we could offer you a competitive price for your car insurance with us too.
Our loyal customers are important to us and we hope that you remain with us upon renewal, however, if you have any questions in the meantime, please feel free to get in touch.
Kind Regards;
Lauryn
Grove & Dean
“My experience with G+D has been very poor, and I certainly will not be renewing my policy with them.
They charged me large sums of money to change minor details that I had entered incorrectly when filling out the Go Compare enquiry forms.”
Hi Joseph;
Thank you for taking the time to voice your concerns, hopefully I can help to explain the charges you received.
When taking out an Insurance policy with us, we will always advise that you double check the details that you have left and ensure that they're correct. We call all of our customers back to check the details you have left for your policy, as any incorrect fact could leave you uninsured should you need to make a claim.
If any facts need to be amended on your policy, an administration charge will be implied. This charge is built up from our own costs and those implied by the insurer for the amendments made to your policy. You would have accepted this as part our Terms & Conditions before taking out your policy with us.
I hope my comments have helped to clarify as to why you would have been charged for the amendments made, but if you would like me to investigate anything further for you, please feel free to email me at marketing@grove-dean.co.uk as I'd be happy to help.
Regards;
Lauryn
Grove & Dean
Hi Kenny;
Thank you for taking the time to review your experience with us.
I'm sorry to hear that it hasn't been the most positive, especially in regards to the customer service you have received when dealing with your van transfer. I assure you that this is not the standard of care that Grove & Dean aim to maintain and is something that will be investigated.
If there is anything that you would like me to investigate further for you, please let me know as I'd be happy to help.
Regards;
Lauryn
Grove & Dean
“The claim is still ongoing. I am the innocent party and they are having problems contacting the guilty party. It may go to court
So far they have been very good but until it is settled I cannot really rate them.”
Hi;
Thank you for reviewing your experience so far when dealing with your claim.
We understand that making a claim and continuing through the process can be a frustrating one, so I'm pleased to hear that we could be of assistance.
Essentially, anything to do with your claim, lies with your claims handler, but we're happy to help should you need anything.
Kind Regards;
Lauryn
Grove & Dean
“As far as value for money goes, this company seem to offer value for money. All documents had to be downloaded so for anyone without access to a computer, this wouldn't be such a good option. Fortunately, haven't had to make a claim as yet so unable to comment about speed of dealing with claims and whether the service is good or not.”
Hi;
Thank you for reviewing your experience with us so far, I'm pleased to hear that you feel we've offered you value for money when it comes to your car insurance.
Kind Regards;
Lauryn
Grove & Dean
“Booked this insurance having seen it on a comparison web site. Clauses and hidden caveats made me think this was not best customer relations. I have had a company car for over 25 years but could not use any no claims discount. To cancel the policy would have cost £50.00. Because I could not use my no claims the insurance shot up and the whole process ended up a farce. The attitude of the telephone assistant was deplorable and totally unreasonable. I would never use this company again. Lesson learned.”
“Good service, fast and efficient, will use again. Lucky I have not had to claim from the insurance, so can't really comment on that side of the insurance.”
“DO NOT USE this company. The small print will get you if you want to change anything. It cost me £120 for a 2 min phone call to cancel my policy when I sold my car.”
“Total nightmare to get hold of in the time of need !! Contradictory advice been given from day of my accident. Very poor customer service, no one bothers calling you back :((( will definitely not be renewing my insurance with these people”
“These sharks had £100 of me for admin fees the I found out that the phone call to them cost me over £30, 0800 number I never noticed it when I called them would never use them again steer clear you've been warned”