Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Freightlink Reviews

4.8 Rating 3,262 Reviews
94 %
of reviewers recommend Freightlink
4.8
Based on 3,262 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver, Courier
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Freightlink Reviews

About Freightlink:

Freightlink® is a leading European freight ferry ticket agent covering more than 1000 ferry routes connecting more than 50 countries to couriers, hauliers, manufacturers and many other businesses – large and small – across the continent.

Visit Website

Phone:

01772282592

Email:

hello@freightlink.co.uk

Location:

12 Sceptre Court,
Bamber Bridge,
Preston
Lancashire
PR5 6AW

Write Your review

Freightlink 5 star review on 21st August 2026
Gherghel
Freightlink 5 star review on 9th March 2025
Zürrer L
Freightlink 5 star review on 23rd November 2024
Lyme B
Freightlink 5 star review on 30th August 2024
Guy B
Freightlink 5 star review on 29th January 2024
Eduardo M
Freightlink 5 star review on 23rd December 2023
Petru I
Freightlink 5 star review on 1st November 2023
Yuliyan V
42
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“jestem bardzo zadolona z obsługi. polecam :)”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Dziękujemy za poświęcenie czasu na wystawienie opinii. Cieszymy się, że nasi eksperci byli w stanie pomóc. Zapraszamy do współpracy w przyszłości!
Posted 3 years ago
“Excellent professional service. Joanna was brilliant in organising everything and answering all my questions. Will use for next shipment”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave us a review! It's fantastic to hear that you have had a positive experience with us - our experts are always on hand to support you through the booking process. We will pass your comment on to Joanne and the team. Have a great day
Posted 3 years ago
“Credit Card charged, although no booking could be executed, since the ferry was full. No refunding even after 10 days. Additional costs due to unjustified payment in foreign currency.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your review. We are sorry to hear that you have not had a positive experience with us on this occasion. Unfortunately, we were unaware that the sailing was full until after you had made your booking. Our team then made you aware of this as soon as we knew, but due to an internal miscommunication on our end there was a delay in processing your refund. We apologise for the inconvenience that this has caused and will be taking the necessary steps to ensure that this does not happen again. Your refund has been approved and should be with you soon. If you have any more questions, please don’t hesitate to contact us at hello@freightlink.co.uk . Best regards, Erin from Freightlink
Posted 3 years ago
“WSZYSTKO OK POLECAM”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Dziękuję Ci!
Posted 3 years ago
“During our bookings so far, we received perfect information from Mr. Klacsmányi, with helpful and fast administration in everything.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you Lorennzo for the 5 star rating. During your bookings, we are happy we have been able to provide you with what you needed from Mr. Klacsmányi, with helpful and fast administration. We appreciate your loyalty and look forward to continuing our business relationship.
Posted 3 years ago
“Good service”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for the 5 star rating. It means a lot to us that you are pleased with our good service. Have a great day!
Posted 3 years ago
“Thank you Freightlink once again. You have an awesome customer service team, friendly, patient and very helpful. You deliver perfect service for this small business and you have our total loyalty. Thank you. Iain”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you so much Iain for your five star rating. We love to hear that our customer service team has been able to provide perfect service for your small business. Your words mean a lot to us, and we are very grateful for your loyalty.
Posted 3 years ago
“Al momento non ho nessuna conferma di prenotazione nonostante abbia pagato la tratta”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Buongiorno, La sua prenotazione si trova in lista di attesa, putroppo a causa del traffico stagionale si trova piu difficolta del solito nella conferma di certe prenotazioni con pochi giorni di anticipo.
Posted 3 years ago
“Very happy with this service, easy to use and convenient to use on my phone.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Robin, thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to hear that you have had a positive experience with us and will pass your comment on to the team!
Posted 3 years ago
“Great service. Easy flexible bookings anywhere.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for leaving us a review. It's great to hear that you have had a good experience with us!
Posted 3 years ago
“excellent service, helpful and effecient.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for leaving us a review, it is great to hear that you have had a positive experience with us! Our experts are always happy to help make the booking process as straightforward as possible
Posted 3 years ago
“Segítókész és profi kollégák!!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Köszönjük a visszajelzést !
Posted 3 years ago
“Yes, I`m happy working with you.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your review
Posted 3 years ago
“This was my first time and I’m really happy. Communication, alerts and all staff was great”
Freightlink 5 star review on 5th June 2023
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for taking the time to leave us a review (and such a great photo!). We are thrilled to hear that you had a good experience booking with us
Posted 3 years ago
“Fast and precise reply of all questions – very exciting!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your review, it is great to hear that you have had a good experience with us!
Posted 3 years ago
“No problem travel with freightlink”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your review! It's great to hear that we could support you with your booking
Posted 3 years ago
“I used to use Freightlink before for ferry bookings but since Brexit not been able to get my head round the new regulations for exports I have tried you partner customs link but still cannot get it sorted”
Helpful Report
Posted 3 years ago
We are sorry to hear that you have not had a positive experience with us on this occasion. Unfortunately, our sister company CustomsLink does not currently provide the service you require and cannot support you at this time. If there is anything else we can do to make the booking process easier for you, please contact our customer service team. Best regards, Erin from Freightlink
Posted 3 years ago
“I made a booking 3 days ago however haven't had any confirmation. Please can someone contact me and have confirmation sent across”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Kelly, Thank you for your review. We are sorry to hear that you have not had a good experience with us on this occassion. We have now passed your comment on to customer service who have been in touch with you to explain why you have not yet received your booking confirmation. Unfortunately, the sailing you booked was for later in the year, and the booking confirmation for this may only be requested 15 days before the departure. Due to a fault on our end, you were not informed of this in a timely manner. We apologise for the inconvenience that this has caused. Going forward, we will make sure that we communicate this clearly and as soon as possible after bookings are placed in the future. If you have any further questions regarding your booking, please do not hesitate to contact our customer service team directly. Best regards, Erin from Freightlink
Posted 3 years ago
“Fast and precise”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Robin, thank you for your review! It's great to hear that you had a good experience with us
Posted 3 years ago
“Super gute Hilfe auch bei der Abwicklung der neuen Brexit-Verordnung”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Vielen Dank, Sabine, für Ihre 5-Sterne-Bewertung für Freightlink Solutions Ltd. Es freut uns zu hören, dass wir Ihnen bei der Abwicklung der neuen Brexit-Verordnung supergute Hilfe geleistet haben.
Posted 3 years ago
Freightlink is rated 4.8 based on 3,262 reviews