BES.co.uk Reviews

4.73 Rating 5,763 Reviews
94 %
of reviewers recommend BES.co.uk
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.80 out of 5

Write Your review

Tell us how BES.co.uk made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I've ordered from BES a few times and found the service to be great until now. I called up this morning because my delivery is now a week overdue and the lady on the phone was completely uninterested. I accept it's the courier's fault be she offered no solution or appology
Posted 11 months ago
ordered a hot water cylinder on the 11th May 2020, its now the 18th May 2020, still not received my cylinder, contacted B.E.S. on the 14thMay 2020, to be informed that the issue is with Tuffnells, the cylinder had been sent to the wrong depot, but the depot has crashed.
Posted 11 months ago
Hi, I bought a two ringed gas hob which is now acceptable. When I opened it the parts and screws all fell out. There was evidence that the hob had been returned by another purchaser before it was delivered to me. Screws were damaged (by being screwed in to hard previously). I managed to fix it with screws I have so I did not need to return it. I have made these comments so that management can improve BES internal quality procedures on checking itmes before they leave the warehouse, I hope it does.
Posted 11 months ago
on you contact us form someone needs to learn to spell. Last Nmae
Posted 11 months ago
Ordered on Friday and paid for Saturday delivery, the order was accepted. I realised it was Easter, so I checked on your website, only to find that the order would not come until Tuesday! Phoned back within two hours to cancel, but was told they could not and I would have to refuse it on delivery. The goods took until Friday to emerge which was much too late anyway.
Posted 1 year ago
I WAS SENT THE WRONG PRODUCT
Posted 1 year ago
At the moment I do not know if my order has been dispatched. I receive a copy of your invoice with a delivery date on it but no confirmation of dispatch. I have taken into account the Easter weekend but all other deliveries have been made on time. I am hoping that I receive my items soon.
Posted 1 year ago
My order should have been delivered on Tuesday 7th April according to your invoice. I am still waiting.
Posted 1 year ago
Order was due to arrive on the 7th April, never got despatched, order cancelled waiting for my refund
Posted 1 year ago
Managed to help out with the recent 1 star review in the end with a refund on some of the items so isn't quite as bad but still wasn't overly impressed but at least has been resolved now.
Posted 1 year ago
Update to your previous review - further to your earlier correspondence please accept our sincere apologies. We can confirm that a full refund has been issued on the tube damaged in transit. We have also issued a credit for the chrome fittings. We understand you were unhappy with the chrome finish consistency which unfortunately can happen occasionally across a huge product portfolio such that BES keep. These items do not need to be returned. Apologies once again. BES
Posted 1 year ago
Was sent chrome fixings that didn't match colour at all looks bad and received bent copper and delivery was slightly late but appreciate the current situation with that, was refunded for the copper and fixings but will have to re order again from somewhere else such as jtm in order to get what I required for the job that I'm doing. Glad got resolved in the end but annoyed got sent it in the first place.
Posted 1 year ago
Mr Mellors, Thank you for your feedback. We are glad you think we offer a good service albeit on this occasion our high standards have slipped. We are very sorry for this and we are just investigating your correspondence with our team. We will be in contact very soon.Regards, BES
Posted 1 year ago
Love to write a review but still haven’t received my order yet!!! 🙀
Posted 1 year ago
badly let down by ups - good comms from Bes but paid for pre 12 monday arrived 4pm weds pm after several phone calls and promises not fulfilled
Posted 1 year ago
Mr Manuel, Thank you for your feedback. We are glad you received your products and also received good comms. from BES. However, we are sorry delivery was not as timely as usual or as anticipated. The current COVID19 national emergency means that our normal service from couriers is temporarily impacted. We apologise for any inconvenience. Regards, BES
Posted 1 year ago
Good products, excellent catalogue, competitive pricing, answered the phone quickly when called to query late delivery. Sadly let down by UPS delivery service who were only able to tell me ' it's on the van but you won't get it today' - This carrier needs to be dropped as it is hurting your business
Posted 1 year ago
Dear James, Thank you for your feedback. We are pleased you think our catalogue is excellent, phone answered quickly etc. However, we were disappointed to hear about your UPS delivery. Thankfully instances like this are rare with service levels running at 99.1%. At our next UPS meeting we will raise your feedback. Apologies once again for the inconvenience. Regards, BES
Posted 1 year ago
I received the gas cabinet within two days, but unfortunately it was a broken one. I called your company and was told a new one would be delivered by ups and an invoice would be raised, but no charge on it. I have however received an invoice with a credit for the broken door instead and no replacement door!!
Posted 1 year ago
Many thanks for your message. Your parcel has been delivered to a UPS access point, please call sales on 0121 3226400 for address details. Best wishes, BES.
Posted 1 year ago
Product was fine, but next day delivery to NI took 2.5 days. Not impressed.
Posted 1 year ago
Poor customer service - tried to get ahold of them so that they could amend my invoice to no avail.
Posted 1 year ago
Many thanks for your message and for your time earlier. We hope when we called and passed you to our Admin Team that they were able to assist you. Best wishes, BES.
Posted 1 year ago
Great service and products but on this occasion very poor delivery!
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback. We are very sorry. Thankfully instances like this are very rare. We will raise at our next meeting with our couriers. Regards, BES
Posted 1 year ago
good product but no consideration for the amount of packaging we are currently drowning under.
Posted 1 year ago
Thank you for your review. We are pleased you agree that our products are good. Please note a catalogue was sent out as this was your first delivery. When ordering you have the option to opt out. Our postage remains at £4.95 regardless of weight. Plus all deliveries are FREE when spending more than £50. re. packaging we note your feedback. BES take the environment very seriously which is why we are ISO 14001 accredited. Regards, BES
Posted 1 year ago
Delivery was terrible. Sold as next day got my fitting 5 days later. To late for project had to find another way of Instaling fitting still to be collected as not needed anymore due to the delivery timescale.
Posted 1 year ago
We are sorry that your order for a single hexagon bush did not arrive in Scotland next day when ordered just prior to Christmas. As per our terms and conditions all deliveries to Scotland can take 2-3 days to arrive (sometimes quicker) Our service levels currently run at 99% and unfortunately due to the peak of Christmas your delivery took 5 days which is very uncommon. Regards, BES
Posted 1 year ago
BES.co.uk is rated 4.73 based on 5,763 reviews