BES.co.uk Reviews

4.7 Rating 6,099 Reviews
93 %
of reviewers recommend BES.co.uk
4.7
Based on 6,099 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5

Write Your review

Tell us how BES.co.uk made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
How is this product advertised at £783 on Facebook and on you own website at £653?
Helpful Report
Posted 1 day ago
Thank you for your feedback. It is very difficult to ascertain exactly what you are referring to with the limited info. provided. However, the difference between the two prices you state is VAT, which is 20%. Facebook includes VAT whereas the BES website states 'with' or 'without VAT' dependent on what setting you have chosen ( see the top right toggle switch displayed in the corner of your screen) We hope this helps. Regards, BES
Posted 1 day ago
Very misleading, the photo shows a chrome plug but supplied with plastic, a picture is worth a 1,000 words but you hid this fact with just 1. With these business practises a company to be avoided.
Helpful Report
Posted 2 days ago
Hi Mr Dunnigan, Thank you for your feedback. We apologise for our oversight. The photograph will be updated to match our descriptive text that states 'plastic' plug. Please note that your order can be returned free of charge for a refund providing the product meets our returns policy, please contact our customer services dept. We are sorry once again for the inconvenience. Regards, BES
Posted 1 day ago
very good and happy with every step of the way
Helpful Report
Posted 1 week ago
Excellent
Helpful Report
Posted 1 week ago
Best price online came on schedule time good quality fittings
Helpful Report
Posted 1 week ago
Great company great staff very helpful and great products purchased at great prices ...
Helpful Report
Posted 1 week ago
Ordered at 4.00 pm and delivered 9.30 am next day, brilliant!
Helpful Report
Posted 1 week ago
Never have no problems. Good service
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Very fast delivery, cannot fault them!
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Only made a few orders with BES and was very satisfied with the products and service until my last order. Completed ordr on Sunday evening and should have had Tuesday delivery, didnt arrive. when it hadn't arrived by late Wednesday I sent them an e-mail to find out what had happened. An hour later received emails from them confirming despatch. Sorted. But there was acknolagement that I'd e-mailed them and no apology for delays. Poor customer service. Very dissapointed.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for your 3 star review Mr Miles. We were pleased to read that you are very satisfied with the orders you have placed with us. However, your most recent delivery experienced a slight delay via our courier. Thankfully this is a rare occurrence. BES apologises for any inconvenience. Regards, BES
Posted 2 weeks ago
Brilliant service will definitely use again
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
I placed an order and received an email to say I will receive my parcel the next day. No parcel was delivered the next day. I telephoned BES only to be told that my order didn’t go through. I asked for a refund and was told it would take 2/3 days. 2 days later the parcel turned up . Not required.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi Mr Light, Thank you for your feedback. We are sorry that your order missed our courier cut off time and was delivered slightly later than you expected. Of course your refund will be issued as advised by one of our team. Your order was delivered as you cancelled it after we had processed your order. Sorry for any inconvenience. Regards, BES
Posted 2 weeks ago
Ordered some good which I urgently neede and paid postage for next day delivery on the 27 July Wednesday. The order was processed on Thursday for Friday delivery. Called customer service on Friday at 18:00pm to ask where my order was. Very unhelpful and just said if you havent got it today it will be delvered Monday, cant do anything about it. Really dissapointed in the service.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi, Thank you for your feedback. Please note that we do not guarantee next day delivery. However, our delivery rate is currently 99% for next day. Unfortunately our courier experienced a slight delay with your delivery on this occasion. We apologise for any inconvenience. Regards, BES
Posted 2 weeks ago
Great service thanks
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Had a situation with UPS - Spoke with Connor who went above and beyond to solve the problem and its just been delivered top employee!!!
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
5* product and service.Thank you
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
As usual, the Website was easy to use enabling me to identify the items required, at a very reasonable price. The delivery was as promised and arrived in good order. I was impressed with the attention to detail, as an itemised invoiced arrived with the goods.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
All ways quick and deliver where you ask if not in
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Excellent service
Helpful Report
Posted 4 weeks ago
just a good service reliable
Helpful Report
Posted 1 month ago
BES.co.uk is rated 4.7 based on 6,099 reviews