Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

BES.co.uk Reviews

4.7 Rating 8,346 Reviews
93 %
of reviewers recommend BES.co.uk
4.7
Based on 8,346 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read BES.co.uk Reviews
Visit Website

Location:

Unit 12, Junction 6 Industrial Park, Birmingham
Birmingham
B6 7JJ

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“At the moment I do not know if my order has been dispatched. I receive a copy of your invoice with a delivery date on it but no confirmation of dispatch. I have taken into account the Easter weekend but all other deliveries have been made on time. I am hoping that I receive my items soon.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“My order should have been delivered on Tuesday 7th April according to your invoice. I am still waiting.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Order was due to arrive on the 7th April, never got despatched, order cancelled waiting for my refund”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Managed to help out with the recent 1 star review in the end with a refund on some of the items so isn't quite as bad but still wasn't overly impressed but at least has been resolved now.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Update to your previous review - further to your earlier correspondence please accept our sincere apologies. We can confirm that a full refund has been issued on the tube damaged in transit. We have also issued a credit for the chrome fittings. We understand you were unhappy with the chrome finish consistency which unfortunately can happen occasionally across a huge product portfolio such that BES keep. These items do not need to be returned. Apologies once again. BES
Posted 6 years ago
“Was sent chrome fixings that didn't match colour at all looks bad and received bent copper and delivery was slightly late but appreciate the current situation with that, was refunded for the copper and fixings but will have to re order again from somewhere else such as jtm in order to get what I required for the job that I'm doing. Glad got resolved in the end but annoyed got sent it in the first place.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Mr Mellors, Thank you for your feedback. We are glad you think we offer a good service albeit on this occasion our high standards have slipped. We are very sorry for this and we are just investigating your correspondence with our team. We will be in contact very soon.Regards, BES
Posted 6 years ago
“Love to write a review but still haven’t received my order yet!!! 🙀”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“badly let down by ups - good comms from Bes but paid for pre 12 monday arrived 4pm weds pm after several phone calls and promises not fulfilled”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Mr Manuel, Thank you for your feedback. We are glad you received your products and also received good comms. from BES. However, we are sorry delivery was not as timely as usual or as anticipated. The current COVID19 national emergency means that our normal service from couriers is temporarily impacted. We apologise for any inconvenience. Regards, BES
Posted 6 years ago
“Good products, excellent catalogue, competitive pricing, answered the phone quickly when called to query late delivery. Sadly let down by UPS delivery service who were only able to tell me ' it's on the van but you won't get it today' - This carrier needs to be dropped as it is hurting your business”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear James, Thank you for your feedback. We are pleased you think our catalogue is excellent, phone answered quickly etc. However, we were disappointed to hear about your UPS delivery. Thankfully instances like this are rare with service levels running at 99.1%. At our next UPS meeting we will raise your feedback. Apologies once again for the inconvenience. Regards, BES
Posted 6 years ago
“I received the gas cabinet within two days, but unfortunately it was a broken one. I called your company and was told a new one would be delivered by ups and an invoice would be raised, but no charge on it. I have however received an invoice with a credit for the broken door instead and no replacement door!!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Many thanks for your message. Your parcel has been delivered to a UPS access point, please call sales on 0121 3226400 for address details. Best wishes, BES.
Posted 6 years ago
“Product was fine, but next day delivery to NI took 2.5 days. Not impressed.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Poor customer service - tried to get ahold of them so that they could amend my invoice to no avail.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Many thanks for your message and for your time earlier. We hope when we called and passed you to our Admin Team that they were able to assist you. Best wishes, BES.
Posted 6 years ago
“Great service and products but on this occasion very poor delivery!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thank you for your feedback. We are very sorry. Thankfully instances like this are very rare. We will raise at our next meeting with our couriers. Regards, BES
Posted 6 years ago
“good product but no consideration for the amount of packaging we are currently drowning under.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thank you for your review. We are pleased you agree that our products are good. Please note a catalogue was sent out as this was your first delivery. When ordering you have the option to opt out. Our postage remains at ÂŁ4.95 regardless of weight. Plus all deliveries are FREE when spending more than ÂŁ50. re. packaging we note your feedback. BES take the environment very seriously which is why we are ISO 14001 accredited. Regards, BES
Posted 6 years ago
“Delivery was terrible. Sold as next day got my fitting 5 days later. To late for project had to find another way of Instaling fitting still to be collected as not needed anymore due to the delivery timescale.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
We are sorry that your order for a single hexagon bush did not arrive in Scotland next day when ordered just prior to Christmas. As per our terms and conditions all deliveries to Scotland can take 2-3 days to arrive (sometimes quicker) Our service levels currently run at 99% and unfortunately due to the peak of Christmas your delivery took 5 days which is very uncommon. Regards, BES
Posted 6 years ago
“Very disappointed as i had paid extra for a before 10.30 delivery which arrived late and wasted my most precious commodity TIME”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Many thanks for your message. We tried to call you but was unable to speak with you. As your order was placed on the Saturday the order does not leave us until Monday. We can see your goods were delivered on the Tuesday and your pre 10.30 carriage charge has being refunded as it was delivered at 11.05. Best wishes. BES.
Posted 6 years ago
We are sorry that your goods arrived 35 mins late. Of course a refund was issued for the delivery. Apologies for the delay. BES
Posted 6 years ago
“Disappointed that of the 16 school rings ordered they differ in dimensions with 3 different sizes. I would have expected all to be the same.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Many thanks for your message. We did call you but was unable to speak with you. If you wish to speak with Customer Services please call us on 0121 322 64400 or email sales@bes.ltd.uk. Best wishes, BES.
Posted 6 years ago
“I ordered two rubber washers 1" 1/4, and received 1x1"1/4 and another which was 1" 1/2. The effort to return this was more than it was worth.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Many thanks for your message. Apologies an incorrect item was received. If this was to happen on any future order then please contact Customer Services on 0121 3226400 where they would happily resolve the issue. Best wishes, BES.
Posted 6 years ago
“Although the goods were sent out on time and that I had requested the goods be delivered to a neighbour this did not occur and I ended up having to get a redelivery. This cost me time and a lot of money. Highly unimpressed with UPS and suggest you use another more effective courier service!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Mr Worrall, Thank you for your feedback. We are sorry about what happened, rest assured we will raise your comments with UPS. Regards, BES
Posted 6 years ago
Dear Mr Worrall, Thank you for your feedback. Rest assured we will raise your comments with our courier at our next meeting. Regards, BES
Posted 6 years ago
“I placed an order but wasn’t sent a notification that my order had been sent to my local pick up point. There were a few fittings missing. I rang to enquire and was told they weren’t in stock, I hadn’t been made aware of this earlier. Also, the leak detection fluid had spilt in the packaging so I now only have half a bottle of LDF. My experience in the pass has been good but this was disappointing.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Thank you for your feedback. Sincere apologies, we have regular meetings with our couriers and so will highlight this instance re. notification. Also please note our customers service dept. can/will arrange a free of charge replacement for your damaged LDF if they have n't done so already. Apologies once again for any inconvenience. Regards, BES
Posted 6 years ago
“Good product. Normally good delivery but not this time. Delivery company made a compleat mess of it. It cost me ÂŁ500 waiting for all my order to arrive. BES didn't seam to care much about that. Normally i would give BES a 5.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for your feedback. Our courier advises your order was split into two loads annoyingly. One was delivered on the 24th and the other 25th. Furthermore one of these deliveries arrived damaged which is why we delivered replacements on the 26th. Circumstances like this are thankfully very rare. Damaged parcels and courier error are out of our control. We are very sorry for any inconvenience caused. Regards, BES
Posted 6 years ago
BES.co.uk is rated 4.7 based on 8,346 reviews