Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Activity Superstore Ltd Reviews

4.0 Rating 980 Reviews
76 %
of reviewers recommend Activity Superstore Ltd
4.0
Based on 980 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
On-time Delivery
Greater than 85%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone

Write Your review

“Easy to navigate, very helpful.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Good communication and very easy to book activity”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“They are very helpful the site is easy to navigate when booking I'd recommend them to anyone very happy”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Gift was perfect only had a few dates available and chose a weekend and was charged a extra £25 for booking witch is not stated clearly”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“My experience was easy to book and the advisors replied quickly for my query’s”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Easy to navigate and plenty of options, but would be better if you could put in your post code to locate nearest activities rather than searching by area.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Was able to spend voucher without any issue. Small time delay before receiving confirmation, but Activity Superstore explained this was down to the venue rather than themselves. Overall, a good booking experience.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“was a bit of a faf getting it set up to begin with but once i got it done was all fine”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“We received the vouchers as a gift and were really pleased to use one of the vouchers for a lovely dinner out and the other voucher to make a timeline frame for our lounge. It was easy to book/order and we are very happy with the finished result.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great options available, easy to redeem and next steps after were simple to do!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Asked for a refund but they didn’t give one or even reply. Would never by from again.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Ian, Thank you for taking the time to provide your feedback. I want to express my apologies for any confusion you may have experienced. Upon reviewing your case, I can confirm that our customer service team responded to you on two separate occasions – once on 10th November 2023, and again on 3rd January 2024. In our responses, we advised that if you were within 28 days of the original purchase, you could contact the retailer for a refund. Alternatively, we suggested the option to exchange your voucher for a more suitable experience. If you require further assistance or clarification, please do not hesitate to reach out, and we will be more than happy to assist you. Kind regards, Abbie Quality and Review Management Activity Superstore Ltd.
Posted 2 years ago
“Received a voucher as a gift that was for a two night break with afternoon tea, was very limited on where actually accepted the voucher using both parts of the voucher which doesn’t say this when buying the voucher as a gift or actually on the voucher it’s self that it is two separate experiences, however customer service for activity superstore was helpful when contacted and sent over a list of hotels that did accept both parts of the voucher so it could be used altogether”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“It was really easy to book and lots to choose from, I would have preferred a few more choices closer to home, but the choices available were decent, the cheese board gift we received is so cute I love it”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“The process of registering is over complicated. The choice of hotels is very limited and some of the hotel reviews are not very good. Paid to upgrade, and still very limited choices. Paid again to extend the voucher. Not impressed and would not recommend as a gift.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Marc, Thank you for sharing your feedback with us. We extend our sincere apologies for the difficulty you encountered while attempting to register your voucher and your dissatisfaction with the available experience locations. Upon thorough investigation, we discovered that there are seven locations in close proximity to your area, all of which are currently open for bookings. To ensure you have the opportunity to fully enjoy your experience before the expiry date, we encourage you to reach out to our customer service team. They will gladly assist you in securing a booking and addressing any concerns you may have. Kind regards, Abbie Quality and Review Management Activity Superstore Ltd.
Posted 2 years ago
“Had issue with dates that was avail activity made the dates i did need work.in the end went out there way to help”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Been using these vouchers for 4 or 5 years and also buying them as gifts for other people. This years experience we didn’t even bother going on our 2 night stay in the end as there was probably less than half the options left in the book available.whenever we tried to book they was fully booked or no answer, some hotels or pubs didn’t even know they was on the list. Previous years they have been good experiences but not this year unfortunately.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, Thank you for sharing your feedback. We apologise for any dissatisfaction with the voucher choices and the suitability of locations. Unfortunately, we could not find any record of your contact with our customer service team for assistance or advice. For any further questions or concerns, please feel free to reach out to me at reviews@activitysuperstore.com. We appreciate your input and are here to help. Kind regards, Abbie Quality and Review Management Activity Superstore Ltd.
Posted 2 years ago
“The customer service team were helpful and their response times were really quick. The booking process was super easy! I originally had a spa experience booked but the exchange process was simple and I was able to change it to a cocktail making experience. I look forward to it.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Renee, Thank you for your 5 star feedback! 👍✨ We are thrilled you were happy with the level of service you received on this occasion. Kind regards, Abbie Quality and Review Management Activity Superstore Ltd.
Posted 2 years ago
“I received this voucher as a gift and it resulted in such a lovely day out with my daughter. There was plenty to eat - all delicious and not only tea but coffee was included as wel which was great.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Corsica, Thank you for your wonderful feedback! 🙌 We are thrilled you were happy with your experience. Kind regards, Abbie Quality and Review Management Activity Superstore Ltd.
Posted 2 years ago
“Easy to use website & check out service”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Michelle, Thank you for your positive feedback! 🙂 We are very glad you were happy with your order, and found the website easy to use. Kind regards, Abbie Quality and Review Management Activity Superstore Ltd.
Posted 2 years ago
“A big thanks to the Activity store in Saffron Waldron where I attended and was able to change a tea for two for an alternative date at very very short notice due to my original voucher not being valid for a tea for two at a West End Hotel, namely The Ambassadors Hotel. The voucher was revalidated by the staff there and a booking made for the tea for two rebooked and my wife and I attended the venue of our choice on the last date on the voucher. Excellent service given the issue over the validity of said voucher.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Ian, Thank you for your kind feedback! 😎 We are very pleased you were happy with your experience and that you were able to exchange this for a different experience. Kind regards, Abbie Quality and Review Management Activity Superstore Ltd.
Posted 2 years ago
Activity Superstore Ltd is rated 4.0 based on 980 reviews