Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Blinds Direct Online Reviews

4.7 Rating 1,962 Reviews
92 %
of reviewers recommend Blinds Direct Online
4.7
Based on 1,962 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
On-time Delivery
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read Blinds Direct Online Reviews

About Blinds Direct Online:

PLEASE NOTE WE ARE IN NO WAY AFFILATED WITH BLINDS DIRECT - THEY ARE A SEPERATE COMPANY

Blinds Direct Online are a well established UK based company who specialise in made to fit luxury blinds for your home or workplace.

Customer focused, we pride ourselves at being the best in our business; constantly striving to improve our service. Being UK based, we are easily contactable and are with you every step of the way when selecting the perfect blinds for you.

Visit Website
Blinds Direct Online 5 star review on 2nd April 2025
Philip Taylor
Blinds Direct Online 5 star review on 28th March 2025
Rory Burrough
Blinds Direct Online 5 star review on 13th March 2025
Steve Bonser
Blinds Direct Online 5 star review on 13th March 2025
Steve Bonser
Blinds Direct Online 5 star review on 4th March 2025
Paul Dutton
Blinds Direct Online 5 star review on 4th March 2025
June Burfoot
Blinds Direct Online 5 star review on 4th March 2025
June Burfoot
108
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Good quality product and speedy delivery.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“We received a blind with a faulty slat adjustment mechanism. When I sent an email to your Customer Service Department they responded in 9 minutes saying that a replacement part would be sent straight away and to ring if I had trouble fitting it. Two replacements arrived the next day and I have fitted them, and now have a working blind. Thank you for your excellent service.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Have a query on my received order and have repeatedly phoned but no response to all my attempts. Have since emailed and yet again no response. Completely dissatisfied with customer services or the complete lack of customer services once goods ordered and paid for”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Thank you for your review. Apologies you haven't been able to get in touch with anyone and you are having issues. We don't appear to have any correspondence from you to our support@blindsdirectonline.co.uk email address but I will email you now so we can help to resolve any issues you are having. Once again apologies Kind regards James
Posted 3 years ago
“Lovely blinds. Fast delivery too. 2nd time buying from this company and can’t fault them.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Great looking blinds and a good price. Very easy to fit although more hints on where to position the fixings would’ve helped. Even so very happy – will buy again when needed.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“quick delivery perfect fit whats more to say”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Lovely blinds fit perfectly”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Very happy with the quality and service. Prompt delivery and great after sales service.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“BLINDS DIRECT ‘PERFECT FIT’ BLINDS - WORK A TREAT, LOOK GREAT - JUST THE JOB! Ordered six ‘Perfect Fit’ blinds to suit 2x French doors, 2x small side opening windows and 2 x long narrow windows (at 175x56). All arrived separately shrink wrapped in one box. Followed instructions & video on the Blinds Direct website - quick and easy to follow and put together and then fit to each window. Easy peasy!”
Blinds Direct Online 5 star review on 31st October 2022
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Ordered & paid for blind Then received email discontinued I went on line to check order & tried to order again which I was able to do !!! If a product is out of stock / discontinued then should be taken off ASAP”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Thank you for your review. Please check the company you have ordered from as we don't seem to have any correspondence with yourself. We don't have any items on our site that are currently out of stock and the sample you have ordered could be converted it an order and delivered in 4 working days. Please contact us at support@blindsdirectonline.co.uk for further assistance. Kind regards Support
Posted 3 years ago
“Excellent service really pleased with my purchase good quality fitted perfectly thankyou”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Excellent service and great quality at a cheap price”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I was nervous buying from the site as I’ve never heard of it and there weren’t many reviews. I had nothing to worry about! We ordered 4 door French patio blinds. They fit perfectly and with a bit of manoeuvring we fixed them in quite easily. They also cost at least £80 less than some of the leading blinds websites that we had got quotes from. Highly recommend.”
Blinds Direct Online 5 star review on 27th October 2022
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Easy order, good delivery, quick fit, look good.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“exactly the right size and quality. prompt delivery, I am very pleased.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Previously ordered from here before, so knew I would get a match for a new window blind we were wanting. Only negative was that the vertical slats delivered were not the right colour on delivery. Labeled up correctly, but not the product ordered. Emailed there customer service department with a picture and they were extremely quick to remidy the situation, with the correct blinds received a few days later. If I was to be ultra picky, I would suggest that they chose a different delivery company (DX) as on each occasion the boxes were extremely battered, thankfully the products were not damaged.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“These blinds really are the perfect fit. Very quick delivery too. Thank you”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent quality product and service provided is exceptional.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Good quality blinds and easily fitted.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Still waiting for 2/3 of my delivery.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Apologies for the delay with the remainder of your order. As per the website the lead times on the wooden blinds are slightly longer, the lead times for each blind type are provided at the time time of order. The rest of your order is due for despatch tomorrow. If we can help with anything else, please contact us at support@blindsdirectonline.co.uk Kind regards The Support Team
Posted 4 years ago
Blinds Direct Online is rated 4.7 based on 1,962 reviews