Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Runrug Reviews

4.7 Rating 8,598 Reviews
94 %
of reviewers recommend Runrug
4.7
Based on 8,598 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read Runrug Reviews
“great product and quality, stellar delivery time”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Easily dealt with my email query, and got a discount!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for awarding us a 5-star rating! We truly appreciate your kind words and feedback about your experience with Runrug. We are thrilled to hear that we were able to easily deal with your email query and provide you with a discount. Our team is dedicated to ensuring our customers receive exceptional service, and your satisfaction means the world to us. Should you have any further questions or queries in the future, please don't hesitate to reach out. We are always here to assist you. Thank you once again for choosing Runrug and for taking the time to share your positive experience. We look forward to serving you again soon!
Posted 2 years ago
“Love the rug - appreciate the speed with which it was delivered”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much, Maxine, for giving Runrug a 5-star rating! We are thrilled to hear that you love the rug and appreciate the speedy delivery. Your satisfaction means the world to us, and we are committed to providing top-notch products and service to our valued customers like you. We truly appreciate your support and hope to serve you again in the future. Thank you once again for choosing Runrug!
Posted 2 years ago
“I love the website and the easy ordering. There is a large variety of runners on the site.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for your amazing 5-star rating of Runrug! It truly means a lot to us. We appreciate your kind words and are thrilled to hear that you love our website and find the ordering process easy. We pride ourselves on offering a large variety of runners on our site to cater to everyone's preferences. Thank you once again for your support and for taking the time to leave us such a wonderful review. We are dedicated to continuously providing you with the best experience possible.
Posted 2 years ago
“I was mistaken by this company. I though I was ordering a full stair runner. Couple days later they send me samples of very small ones. I tried returning them. They said no because they were samples. I'm confused. Never again.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Maria, Thank you for leaving us a review. I am very sorry to hear there has been some confusion. When purchasing on our website, there are two boxes where you are supposed to choose the length and width that you need for your space. We're most known for being able to offer 'any length' rugs! They are not all just one size. The image on the listing is of course just for illustrative purposes. Normally, we don't authorise refunds for samples, however, as you have made a genuine mistake, I will be happy to authorise a full refund for you, as a gesture of goodwill. Please reach back out to us via email and I will be happy to arrange a refund for you. Thank you. help@runrug.com.
Posted 2 years ago
“All good I just somehow orered the wrong size - however it came quickly and does the job if not too small”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for taking the time to leave us a 4-star rating. We appreciate your feedback and are glad to hear that your experience with Runrug was generally positive. We understand that sometimes mistakes happen. However, we're thrilled that your order arrived quickly and that it still serves its purpose, even if it's a bit small. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. Once again, thank you for your support.
Posted 2 years ago
“Recieved notice saying rug was shipped and on UPS truck. No rug only slip pad. Emailed the help department and they said another one would be shipped. Apparently in route but no rug yet.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for taking the time to provide us with your feedback about your recent experience with Runrug. We truly appreciate your input and apologize for the inconvenience you have faced. We understand that receiving a notice stating that your rug was shipped and on the UPS truck, only to receive a slip pad instead, was frustrating. We apologize for the inconvenience this has caused you. We are currently investigating why your rug has not yet reached you, despite being in transit. We want to make things right for you and ensure that you receive your rug promptly. Once again, thank you for bringing this issue to our attention. We value your feedback and are committed to resolving this matter for you.
Posted 2 years ago
“Excellent rug. Matches our decor beautifully. Arrived quickly and in perfect condition. Would definately order from this company again.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for taking the time to rate Runrug with 5 stars. We are thrilled to hear that you are satisfied with your purchase and that the rug matches your decor beautifully. It is wonderful to know that it arrived quickly and in perfect condition. We strive to ensure the best delivery experience for our customers. Your kind words and positive feedback mean a lot to us. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future. Once again, thank you for choosing Runrug!
Posted 2 years ago
“Fantastic quality rug very happy great price high recommend and will be back for more!!”
Runrug 5 star review on 15th January 2024
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for giving Runrug a glowing 5-star rating! We are thrilled to hear that you found our rugs to be of fantastic quality and that you are delighted with your purchase. It's great to know that our pricing is affordable and that you are happy with the value you received. Your kind words and recommendation mean a lot to us, and we sincerely appreciate your support. We are also thrilled to hear that you will be coming back for more in the future! We can't wait to assist you again in finding another perfect rug. Once again, thank you for your wonderful review! If you have any further questions or need any assistance, please feel free to reach out to us. We are always here to help.
Posted 2 years ago
“Not received please sort out urgently as I have a carpet fitters coming Wednesday ,”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Julia, Thank you for your review, although naturally we are really sorry to see about the delay on the delivery being made to you. We can see that you have been in touch with us this morning to flag the issue and a member of our Customer Experience team is currently looking into your order with the courier to look to resolve quickly. As soon as we have more information and an update for you they will be in touch to resolve! Kind regards runrug.com
Posted 2 years ago
“Very impressed with the quality of our new hallway runner. Excellent service and delivery.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you, Mark, for your fantastic 5-star rating of Runrug! We greatly appreciate your kind words and feedback. We are thrilled to hear that you are very impressed with the quality of your new hallway runner. Our team takes pride in providing excellent service and delivery, ensuring that our customers receive top-notch products. Thank you once again for choosing Runrug, and we look forward to serving you in the future!
Posted 2 years ago
“Hall runner ordered and was exactly as described. Arrived on time and promptly. Good quality and value for money. Very pleased with the product and service.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for leaving us a fantastic 5-star rating! We are delighted to hear that you had a positive experience with our service and that the hall runner you ordered was exactly as described. It warms our hearts to know that it arrived on time and promptly and that you found it to be of good quality and value for money. Your satisfaction is our top priority, and we are thrilled that our product and service exceeded your expectations. We truly appreciate your kind words and hope to have the opportunity to serve you again in the future.
Posted 2 years ago
“I ordered a hallway runner Was pleased with the quality and it does the job Would recommend this company”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for taking the time to rate Runrug with 4 stars! We truly appreciate your positive feedback. We are thrilled to hear that you ordered a hallway runner and were pleased with the quality. Our team takes immense pride in selecting high-quality products that meet the needs and expectations of our customers. It's great to hear that the runner is doing its job in your hallway. Your recommendation means a lot to us, and we are grateful for your support. Should you need any further assistance, please don't hesitate to reach out. We are always here to help. Thank you again for your kind words and for choosing Runrug.
Posted 2 years ago
“Pleased with runner we bought for the hall. Then bought one for the kitchen. We have 2 Labradors. One has arthritis and kept slipping . The runners look great and now she can wander around. Hard wearing snd good value.”
Runrug 5 star review on 14th January 2024
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for your outstanding 5-star rating of Runrug! We greatly appreciate your feedback and are thrilled to hear that you are pleased with the runner you purchased for your hall. We are even more delighted to know that you found our runner to be so helpful that you decided to get another one for your kitchen. It warms our hearts to hear that your Labradors, especially the one with arthritis, can now wander around without slipping. Your kind words about the durability and value of our products mean a lot to us. We take pride in providing high-quality items that not only serve a purpose but also enhance the overall aesthetics of your home. Thank you again for being such a loyal customer. We value your continued support and look forward to serving you in the future.
Posted 2 years ago
“Ordering the runrug was easy, it was delivered quickly, the quality is excellent, and I’m very pleased with how it looks!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for your fantastic 5-star rating of Runrug! We are delighted to hear that ordering your Runrug was effortless and that it was promptly delivered to you. It is wonderful to know that you are satisfied with the excellent quality of our product and that it looks stunning in your space. Customer satisfaction is our top priority, and your kind words reinforce our commitment to providing a seamless shopping experience. We truly appreciate your support and hope to serve you again in the future. Thank you once again for choosing Runrug!
Posted 2 years ago
“Great range of runners easy to order and a speedy delivery service highly recommended”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much, Timothy, for awarding Runrug with a fantastic 5-star rating! We truly appreciate your support and your kind words. We're delighted to hear that you found our range of runners to be great, the ordering process easy, and the delivery service speedy. Your recommendation means a lot to us. If there's anything else we can assist you with in the future, please don't hesitate to reach out. Thanks again for choosing Runrug!
Posted 2 years ago
“Listing states carpets 7mm thickness, but is about 2mm”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Andreas, Sorry to hear you weren't satisfied with your order. I can see you ordered Greek Fret Tweed which is 7mm in thickness. However, if this is not the case, please contact our customer service team at help@runrug.com for further assistance with this, we recommend sending a photo to them so they can investigate your issue. Thank you, Runrug
Posted 2 years ago
“Order and delivery went smoothly. The only comment is that the picture of the carpet we selected on your site appeared a darker shade than the actual runrug we received.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for taking the time to rate Runrug and award us with 4 stars! We truly appreciate your feedback and are thrilled to know that your order and delivery went smoothly. We apologize for any inconvenience caused by the difference in shade. We strive to provide accurate representations of our products online, but sometimes variations in lighting or screen displays may affect the perception of color. Nonetheless, we appreciate your understanding. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to us. We value your satisfaction and are here to assist you. Thank you again for choosing Runrug!
Posted 2 years ago
“Although there was a glitch with my order - I was charged the import duty which should have been paid by the company - Runrug responded very quickly to my complaint and the issue was resolved within a couple of days. Very impressive customer service.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much, Adrienne, for your exceptional 5-star rating of Runrug! We truly appreciate your support and are delighted to hear that you found our customer service to be very impressive. We apologize for the glitch with your order and the inconvenience caused by the import duty issue. However, we are thrilled that we were able to swiftly respond to your complaint and resolve the matter within just a couple of days. Your satisfaction is our utmost priority, and we are grateful for your understanding throughout this process. Should you need any further assistance or have any more feedback to share, please do not hesitate to reach out. Thank you once again for choosing Runrug, and we look forward to serving you again in the future!
Posted 2 years ago
“wanted a rubber back”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for taking the time to share your feedback on our Scroll Cream Hallway Carpet Runner. Our Scroll range features a woven/hessian backing which can slip on hard flooring without our anti-slip underlay underneath. If you would like any further assistance with this matter, please contact our Customer Service Team at help@runrug.com :)
Posted 2 years ago
Runrug is rated 4.7 based on 8,598 reviews