Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Runrug Reviews

4.7 Rating 8,517 Reviews
94 %
of reviewers recommend Runrug
4.7
Based on 8,517 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read Runrug Reviews
“Very pleased with hall runner.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Maureen, Thank you for your review. We’re glad you’re pleased with the hall runner. If you need anything else, we’re here to help! Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Very pleased with our purchase. Good quality carpet and neatly bound. Look great in situ.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Rob, Thank you for your 5/5 review. We’re thrilled you’re pleased with the quality and that the carpet looks great in situ. If you need anything else in the future, we’re here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Absolutely amazing customer service! After placing order realised that rug was slightly too long, contacted runrug by email super fast response to state they had amended my order and delivery was literally 3 days later. Superb quality, looks amazing and lots of compliments form friends and family.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi there, Thank you for your review. We’re thrilled to hear the order was amended quickly and that your rug arrived just 3 days later. So glad you’re enjoying the superb quality and that it’s getting compliments! If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Very nice stair runner, just as described,”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Martin, Thank you for your 5/5 review. We’re glad to hear the stair runner is just what you described and that you’re happy with it. If you need anything else in the future, we’re here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Cheap and not worth the length wait.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Jenni, We’re really sorry you found the rug cheap and the wait not worth it. That’s not what we want for our customers. Please share your order number so we can review options for a replacement in the correct quality or a refund, and we’ll look into the delay to prevent it from happening again. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Beautiful Rug and fit perfect in my space! Received the rug very quickly after ordering it”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi there, Thank you for your review. We’re thrilled to hear the rug fits perfectly and that you received it quickly. If you need anything else, we’re here to help! Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Exactly the right color a d size I wanted.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Jessica, Thank you for your review. We’re thrilled the colour and size are exactly what you wanted. If you need anything else, we’re here to help! Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Beautiful colour, and soft. Had to get some rubber unlay to stop the rug from moving,”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Paula, Thank you for your review. We’re glad you love the colour and softness. If you need any help with underlay options to stop the rug moving, we’re here for you. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Great rug, correct lenghth and bordered all round.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Matt, Thank you for your 4/5 review. We’re glad the rug is as expected, with the correct length and a full border. If you need anything else in the future, we’re here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Absolutely first class service . So pleased with my runner . Thank you so much”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Tracy, Thank you for your review. We’re thrilled to hear you’re pleased with the runner and our first-class service. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Beautiful stair runner. Really makes a statement. Quality and durability are very good.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Catherine, Thank you for your review. We’re delighted to hear the Runrug is beautiful, makes a statement, and that the quality and durability are very good. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Ordered a small rug for the purpose of dog feeding station to help with the stability of standing rather than sliding on tiled floor in the kitchen. Happy with the purchase and delivery,”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Elizabeth, Thank you for your review. We’re glad the small rug serves as a stable feeding station for your dog and that you’re happy with the purchase and delivery. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Excellent service from order to delivery”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi there Garry, Thank you for your review. We're thrilled you experienced excellent service from order to delivery. If you need anything else, we're here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Great value, great service very good product.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi David, We’re thrilled you’re happy with the value, service, and product. Thank you for sharing your feedback. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“You said my rug would arrive last Wednesday. Now you say this Wednesday. How can I review it?”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Love the runners. Great quality. Very happy”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi there Sally, Thank you for your review. We’re glad you love the runners and that you’re happy with the quality. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“happy with rugs, good delivery”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi there, Thank you for your review. We’re glad you’re happy with the rugs and that the delivery was good. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Quality runner from runrug for kitchen, all as described. Have purchased from them before, & knew what service to except, was not disappointed. Great delivery to Highlands.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi there, Thank you for your review, Charles. We’re glad the quality met your expectations and that the Highlands delivery went smoothly. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Lovely rug, I could choose the size I wanted and delivery was quick”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi there, Thank you for your review. We’re glad you found the rug lovely and that you could choose the size you wanted with quick delivery. If you need anything else, we’re here to help. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
“Rugs are fine but the wrong size was sent for one of the smaller ones and it was twice the length I needed! Counldn't be bothered to return it. Read orders more carefully!”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hi Rosemary, We’re really sorry about the sizing mix-up and the hassle it caused. That’s not what we want for our customers. Please share your order number and the details of the two rugs involved. A member of our team can review options for a replacement in the correct size or a refund, and we’ll arrange the return of the incorrect item if needed. Kind regards, Team Runrug
Posted 5 months ago
Runrug is rated 4.7 based on 8,517 reviews