Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Runrug Reviews

4.7 Rating 8,590 Reviews
94 %
of reviewers recommend Runrug
4.7
Based on 8,590 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read Runrug Reviews
“Accurate description Good quality Prompt delivery”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very pleased with our selection of runner. Fits very well in our passageway. Found the web site easy to access and pleased with a prompt delivery.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent anti-slip runner rug underlay, convenient length and width. Completely inconspicuous. Works very well. Just what I needed.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Had a few glitches. The rug showed up with money due and the ends had no binding. When customer service got back to us they appologised for the mix up and refunded us the extra charge immediatly. And explained our rug did not need binding at the ends. So after as the dust settled and the rug was laid out we were thrilled. It looks so vibrant and does not slip around. Even with nothing under it. So we are very, very happy with our 16 foot hall runner.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent quality product. Could not believe the speed of order completion. Ordered at 11.30 on Friday and arrived 13.10 the next day. Thanks”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent customer service and prompt delivery,how ever I would have liked the option to have had the ends of the runners whipped,which I am now going to have to have done locally.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great company to deal with, slight delay on delivery which was not their fault and they still refunded my delivery charge. The rug itself is brilliant, great quality and looks fab in our hallway.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“So happy with how this turned out. Rug came quickly and looks like expected. Used the install videos and we were able to install in a few hours.”
Runrug 5 star review on 14th February 2024
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Runner itself is great but delivery is not good. I paid for next day delivery but it took four days to arrive. I messaged customer service on due day as it had not arrived and got a reply three days later. Using Evri is a big red flag - unreliable. I don't understand why you would use this courier when they have such a poor reputation. This has sullied the whole experience and would deter me from ordering again from you.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Helen, Thank you for your review. I am very sorry for the experience you've had with our courier, while shopping with us on this occasion. As we explained in the email we sent to you, unfortunately our offices are closed at the weekend, therefore naturally, we would not be able to answer any queries, until we are back in the office. We do value your feedback and we will be taking steps to ensure that issues like this don't occur again. We also apologise for any inconvenience you may have experienced in the past, with Evri. Our choice to partner with Evri was based on extensive research and a belief that they are a reputable company. In fact, we took note that even major corporations like Amazon trust and use their services, which gave us confidence in our decision. While we have confidence in Evri's capabilities, we also acknowledge that no courier service is entirely immune to occasional issues such as parcels being lost or experiencing delays. These issues can occur in any courier service, and we understand the frustration they can cause. Thank you. Runrug.
Posted 2 years ago
“I ordered three items One of the items was the wrong size I’m still waiting for a replacement”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Jim, Thank you for leaving us a review. I am very sorry to hear that we made a mistake when preparing your order. I can see that we have been in contact with you and we have sent out the correct width replacement for you. I am however, sorry to advise that the parcel has been delayed due to being missorted to the incorrect depot. Evri are aiming to get this parcel back on track to you, as soon as possible. We will continue to monitor this for you to ensure that it reaches you, as soon as possible. Please don't hesitate to reach out to us, if you have any questions or concerns. Thank you. Runrug.
Posted 2 years ago
“Great rug which was a donation for gods house.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent service from ordering to rug arriving within 4 days. Love rug too,good quality and colour.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“First choice was unavailable, due to damage, I selected an alternative and it was delivered the next day . Excellent service šŸ‘”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent product, very prompt delivery, fair priced, and helpful and courteous customer service, well pleased. Five stars”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great quality rug. Really good to be able to have specific sizes available and still get the rug within a couple or days.”
Runrug 5 star review on 12th February 2024
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent runners just what we wanted”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I ordered the rug just before Christmas they did advise there was delay from the manufacturer, but to be fair they kept me fully updated and there was no urgency for me. They did offer for me to cancel. It came when they said but the carpet is a good product and very pleased. Only reason for not giving 4 stars was they advertised a delivery date and in fact it was not isnt stock.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very pleased with purchase. Prompt delivery. Thank you!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Realy pleased with my 2 new tartan runner rugs. Good quality and very quick delivery”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I ordered just a sample to see how an actual piece of carpet would look on the stairs...... I'm still in the evaluation mode and have other samples to consider..... Thanks for making samples available!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Runrug is rated 4.7 based on 8,590 reviews