Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Jupiter Blue Ltd Reviews

4.9 Rating 2,253 Reviews
97 %
of reviewers recommend Jupiter Blue Ltd
4.9
Based on 2,253 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Jupiter Blue Ltd Reviews
Visit Website

Phone:

01937325325

Email:

enquiries@jupiterblue.co.uk

Location:

Tockwith, North Yorkshire,
Tockwith
North Yorkshire
YO26 7QF

Write Your review

Jupiter Blue Ltd 5 star review on 18th April 2026
Miles
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 21st March 2026
Neville
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 21st March 2026
Neville
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 6th March 2026
Meric
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 31st January 2026
J
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 4th September 2025
Ray
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 20th August 2025
Graham
96
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great customer service, kept me updated, custom made loft hatch fit like a glove and the ladders are just the right length. Thank you”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Mary, Thank you for your 5-star review! We’re thrilled to hear that you were pleased with the help our Jupiter Blue Ltd team provided and that your Made to Measure Loft Hatch fits perfectly. It’s also great to know the ladders are just right for you! We truly appreciate your feedback! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Very well made and excellent finish, made to measure fitting, very pleased with my purchase.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Andrew, Thank you for your 5-star review! We’re delighted to hear that you are pleased with the quality and finish of your Made-to-Measure Loft Hatch. We appreciate your feedback! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“good product, great quality, bespoke item arrived in good time.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Alan, Thank you for your 5-star review! We’re thrilled to hear that you're pleased with the quality of our SDS Made to Measure Loft Hatch and that it arrived speedily. Your feedback means a lot to us! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“I ordered a loft hatch on the 21st of April and as it stands on the 8th of May I have still not received my order. I noticed that with the order confirmation it states that orders received after 1500 hour will be dispatched the following working day. My order must be coming on the back of a tortoise I would not be rushing to use this company again”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good morning Tom, Thank you for reaching out to us regarding your order for the LT235 Loft Hatch. Unfortunately, we encountered an issue during the production of the LT235 Loft Hatches. The machinery responsible for operating the tools for this product experienced a complete breakdown, which caused a delay in the final stage of production. The issue has now been resolved and your order is scheduled to be delivered today with DPD. We apologise for any inconvenience caused by the delay in the manufacturing and delivery of your order. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Great made to measure products and quick delivery.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Richard, Thank you for your 5-star review! We’re so pleased to hear that you’re happy with our made-to-measure products and your order was delivered speedily. Thank you for your feedback! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Hatch arrived broken. Retailer contacted and sadly there was no responce from them. Very disappointing.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Peter, Thank you for your feedback. We are truly sorry to hear about your experience with the broken hatch. We have checked our emails, and unfortunately, it appears that we did not receive any correspondence regarding the damaged hatch. Please contact us at info@jupiterblue.co.uk; we would like to offer you a free of charge replacement PD35 loft hatch. Once again, we apologise for any inconvenience this may have caused. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“happy with product - we do a repeated order and quality always the same so happy to recommend”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Kevan, Thank you for your 5-star review! We’re excited to know that you have consistently enjoyed the quality of our products with your repeated orders. Your recommendation is invaluable to us! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Delivered quickly, but overpriced. I found exactly the same product at a major retailer significantly cheaper.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Jim, Thank you for your review and comments. We appreciate your feedback, unfortunately, we cannot compete with major brands in terms of pricing for products sourced from external companies. If you would like to return the ladder, we'd be happy to help you with a refund as long as it hasn’t been opened and is still in its original packaging. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Order placed 12th April. Not received item No further communication from them regarding eta of order delivery Have had this email though asking for a review of service and product”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good morning Dean, Thank you for reaching out to us. We truly appreciate your patience during this time. We have sent you an email explaining the delay of your order for the LT235 Loft Hatch. Unfortunately, this delay is due to manufacturing issues, and we sincerely apologise for not informing you sooner. We understand how frustrating this can be. Again, we apologise for any inconvenience caused. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Great customer service very promot delivery”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Darrell, Thank you for your 5-star review! We’re delighted to hear that you had a positive experience with our customer service team and your order was delivered speedily. Thank you again for your review! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“A great company to deal with a great product a great turn around time and great customer service highly recommend”
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 26th April 2025
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Joanne, Thank you for your 5-star review! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us and found our customer service and product to be top-notch. Your recommendation means a lot to us! Thanks again for your kind words and for sharing a photo of the finished result! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“I have used Jupiter Blue on several occasions and it is welcome pleasure to be able to seamlessly order a product on line that matches not only your order requirements but exceeds expectations. Their products are of a high manufactured quality and finish and delivery on time as promised well recomended”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Kevin, Thank you for your 5-star rating! We appreciate your feedback and your recommendation is very much appreciated! Thank you once again for your review! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Quick turn around for delivery and good product.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Christian, Thank you for your 5-star review! We’re glad to hear that your order was delivered speedily and you found our product to be of good quality. Your feedback is greatly appreciated! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Have received your communication since placing my order on 4th April after submitting my first review. It’s 11 working days excluding bank holidays and weekends since placing my order. EST 7-10 days?? First and last order”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Karina, Thank you for your review. We apologise for any lack of communication regarding the estimated delivery time for your order. I’ve spoken with our production team about your SDNL order. When your order was placed, the expected lead time was 7-11 working days. The recent bank holidays have unfortunately extended the delivery timeline. We are awaiting confirmation from our supplier about the polycarbonate needed for the window in your loft door, as they are experiencing some delays in their delivery. We apologise for any inconvenience this may have caused, and we will keep you updated on when your order is out for delivery. Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Brilliant product it was exactly what I wanted and as it was lightweight this made easier to install.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi, Thank you for the 5-star review! We’re so pleased to hear that our product was exactly what you wanted and that its lightweight design made the installation easier for you. We appreciate your feedback! Best wishes, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Excellent product made to measure and staff rang me on the day of delivery with a time slot would 100% recommend them”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Richard, Thank you so much for the 5-star review! We're delighted to hear that you found our Made to Measure Loft Hatch to be excellent and that our team provided you with timely communication on the delivery. Your recommendation truly means alot to us! Thank you again for the review! Best wishes, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Called them to ask some questions to what I needed and they was very helpful and sent me the correct data fitting details to which I placed the order and fitted the loft hatch to comply with the regulations.”
Jupiter Blue Ltd 5 star review on 19th April 2025 Jupiter Blue Ltd 5 star review on 19th April 2025 Jupiter Blue Ltd 5 star review on 19th April 2025
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Ellery, Thank you for the 5-star review! We’re thrilled to hear that our team were helpful in providing you with the correct fitting details and that you successfully fitted your loft hatch! Thank you again for the review! Best wishes, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Quick and efficient delivery,great description of product”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Shaun, Thank you for the 5-star review! We’re delighted to hear that our delivery was quick and efficient and that our product description met your expectations. Your feedback is greatly appreciated! Best regards, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Made to measure loft hatch ordered. Fit perfectly and looks great. 10/10”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Andrew, Thank you for the 5-star review! We’re so glad to hear that your Made-to-Measure Loft Hatch fits perfectly and looks great. Thank you again for the review! Best wishes, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
“Bespoke made to measure loft hatch. Absolutely 1st class product by a top class fabricator. I would definitely recommend and would have no hesitation in ordering again in the future should I need another”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Martin, Thank you for the 5-star review! We’re thrilled to hear that you’re pleased with your Made to Measure Loft Hatch. Your recommendation means a lot to us. Thank you for choosing Jupiter Blue Ltd! Best wishes, Jupiter Blue Ltd Customer Support
Posted 1 year ago
Jupiter Blue Ltd is rated 4.9 based on 2,253 reviews