Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Wholesale LED Lights Reviews

4.4 Rating 5,181 Reviews
87 %
of reviewers recommend Wholesale LED Lights
4.4
Based on 5,181 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
On-time Delivery
97%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Telephone
Read Wholesale LED Lights Reviews
Visit Website

Phone:

0116 321 4120

Email:

cs@wled.co.uk

Location:

86, Scudamore Road, Leicester
LE3 1UQ

Write Your review

Wholesale LED Lights 5 star review on 16th October 2026
Dan Drummond
Wholesale LED Lights 5 star review on 10th August 2026
Dave White
Wholesale LED Lights 5 star review on 27th February 2026
Anonymous
Wholesale LED Lights 5 star review on 29th November 2025
Roger Tock
Wholesale LED Lights 1 star review on 14th March 2025
Sayyaf Saleh
Wholesale LED Lights 5 star review on 2nd October 2021
Zuber Ismail
Wholesale LED Lights 5 star review on 23rd September 2021
Paul Claro
139
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Excellent product. Thank you.”
Wholesale LED Lights 5 star review on 19th May 2016
Helpful Report
Hi John, I'm glad you like your new floodlight. Here's to many years worth of use! Kind Regards, George
“Received item in timely manner (led dimmer) but soon developed a fault causing lights to flash. Several emails sent to find out returns/ replacement procedure, but no response at all.”
Helpful Report
Hello Leyton, I'm sorry to hear that you had an issue with your dimmer switch. It is not something that happens very often. I have looked in all of the e-mail addresses that you can e-mail to and none of them seem to have an e-mail for you, so that may be the reason you have not had a response. I have e-mailed you everything that you'll need to send it back to us. Kindest Regards, George
“Very Helpful supplier. Good product it does what it says on the tin.”
Helpful Report
Hi Sidney, I'm glad you like your new LED Tube Lights and found us very helpful. We hope you get great use of the tubes, we'd love to see how you've used them! Kindest Regards, Vishal
“very bad company!!!”
Helpful Report
Hello Suna, I'm sorry to hear you have had a bad experience with us, there are notes on our system to say that when your lanterns were originally sent (15th March) they were returned back to us as the original address was inaccessible. There is also a note to say that since then you have been on holiday. This may be the reason for the items not being shipped again. I shall speak to the warehouse and arrange to get them sent ASAP. If you have any problems please do not hesitate to give us a call on 0116 321 4120. Kindest Regards, George
“Very happy with service and product from LED Lights. I ordered a floodlight on the great, easy to use website but only realised after that it was the one without the PIR. Called customer service and the very helpful lady cancelled that one and put through the order for the one with a PIR, adjusted the price over the phone with debit card payment. Very happy with product, service and prompt delivery. Will definitely buy from here again. thanks”
Helpful Report
Hi Neville, I'm glad to hear that you found our website easy to use and had a good experience with our customer service team. We hope you get many years worth of use from your new LED Floodlight. Kind Regards George
“Delivery took 3 weeks even tho website said they were in stock and on 2 day delivery, at no point was I contacted to let me know they were out of stock and this made my job harder as I had to work around this. on the plus side the lights look great, I just hope they last.”
Helpful Report
Hi, We do apologise for the delay but due to the item going out of stock just as you ordered we seem to have hit a slight system glitch. Please accept our apologies and we hope we can serve you better in the future. Many Thanks Alex
“so far, a week after my order, it has not arrived.”
Helpful Report
Hi George Your Shipment was sent out on the 22nd of April a day after your order. Please can you contact us on 0116 321 4120 if you have still not had your items and we can investigate this further. Many Thanks Alex
“Could have done with the very small fixing screws and a joiner for LED cover strip”
Helpful Report
“Excellent choice of products and competitively priced. I had a call from the company warning about possible scammers, which I thought was exceedingly responsible. - thank you! Delivery was extremely fast; I have yet to use the products, but they seem spot on.”
Helpful Report
Hi Terry, I'm glad you like the selection of products we have available on our site and the pricing is adequate for you. Unfortunately there was a situation earlier this week with scammers impersonating us, but our customers privacy and safety is our main focus. I hope you make great use of your profiles. Kind Regards, Vinny
“Over 3 days and at least 5/8 phone calls no one could take my address down properly it was only a query that I had my order that I noticed the address was wrong And after numerous calls with different people who still managed to get it wrong eventually it got sorted a week later not over impressed on my first order Rgds Alex Turko”
Helpful Report
Hi Mr Turko We do apologies for the inconvenience. I will be doing a full investigation into why the wrong address was put on your order. I have just checked the tracking and see that the lights have now been delivered to your correct address. If you need any further assistance then please do not hesitate to contact us. Again we do apologise for the inconvenience. Many Thanks Alex
“Have now installed the LED strip lighting. Very pleased with the product. Far better than I anticipated. Kitchen has been transformed. Now intend to order further strips for the utility room. Unfortunately you were not competitive with the drivers. I find the people I spoke with very helpful and reassuring. Delivery was quick. I like the service you provide by installing fixed tails and Led strips cut to my required lengths. The self adhesive backing seems to work well, however time might tell here.”
Helpful Report
Hi Alan, I'm glad you really like your new LED Strip Lights and plan to use them again in the future. We'd love to see what they look and for anything else in the future, do not hesitate to get in touch. Kind Regards. George
“Great customer service Attention to detail Excellent products Keep up the good work”
Helpful Report
“Having studied your excellent website, a telephone discussion with a member of your staff removed concerns in my mind about compatibility of LEDs with my existing transformers feeding halogens. Order arrived very promptly and the new LEDs fitted my ceiling holders and produced a most satisfactory illumination. Altogether the purchase was a most pleasant experience.”
Helpful Report
Hi John, I'm glad you found our website easy to use and also that our customer service team assisted you adequately. It's great you could easily retrofit your new LEDs and if you require anything else in the future do not hesitate to get in touch with us. King Regards, Wendy
“Quality product quickly delivered.”
Helpful Report
Hi Anthony, It's great to hear you're happy with your new GU10s and fitting. We hope you make use of them for a very long time. We'd love to see the finished product! Kind Regards, Pritesh
“Great item good price quick delivery”
Helpful Report
Hi Amanda, I'm glad you like new lantern ad hope you get many years of use from it. We'd love to see some images of the finished install! Kind regards, George
“Helpful and efficient. Good service all round”
Helpful Report
Hi David, I'm glad to hear that you are happy with the service you received especially as your original items were out of stock. We'd love to see some images of the finished product. Kind Regards, Wendy
“Excellent product and service”
Helpful Report
Hi David, We're glad you like your new light fitting and hope you get many years worth of use from it. If you ever need anything in the future then do not hesitate to get in touch. Kind Regards, Richard
“Arrived promptly! Bought a 30W floodlight which is strong enough for my garden! Highly recommended!”
Helpful Report
Hi Syed, It's great to hear you're getting on great with your new floodlight and we'd love to see how it looks! If you need anything else LED related then please do not hesitate to get in touch. Kind regards, Nik
“I found it a very good service, and wouldn't hesitate to use the company again,”
Helpful Report
Hi June, It's great to hear you're please with your new Dusk/Dawn lantern. If you ever need anything LED related be sure to give us a call or send an e-mail to cs@wled.co.uk. Best Regards, Pritesh
“Excellent quality easy to install. instructions could do with being updated to show that it has a switched LIVE pre installed”
Helpful Report
Hi Matthew, Its great to hear that you love your new lantern and we hope you get plenty of years use from it. Kind Regards, Vinny
Wholesale LED Lights is rated 4.4 based on 5,181 reviews