Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Truly PVC Limited Reviews

4.8 Rating 3,483 Reviews
97 %
of reviewers recommend Truly PVC Limited
4.8
Based on 3,483 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Truly PVC Limited Reviews

About Truly PVC Limited:

Truly PVC Supplies specialise in the supply of uPVC conservatory, window, door and home improvement parts to the trade and public. Trade customers have a reliable partner who they can depend on. While home DIY enthusiasts purchase professional products much cheaper than found on the High Street.

Visit Website

Phone:

0161 339 4982

Email:

sales@trulypvc.com

Location:

Unit 2, 34 Wood Street,
Openshaw,
Manchester
Lancashire
M11 2FB

Write Your review

“Easy to use website and helpful dimension drawings of part ordered. Letterbox had a scratch on it which customer services quickly rectified.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your positive review James. We're pleased to hear about your positive experience with us and you are happy with your order.
Posted 2 years ago
“Excellent company to work with”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Ordered window sills arrived damaged informed immediately excepted liability keep promising to collect and refund chasing daily but to no avail will escalate with credit card company”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We are sorry to hear you are not happy, we did collect the items free of charge and issued you a full refund as requested. The returns department confirmed the damage was very minimal compared to the photographs sent via email.
Posted 2 years ago
“It was just as described and what I was looking for. The delivery of the items was fast.excellent service.Thanks”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Anthony, your review means a lot to us. We always strive to provide an excellent service and I’m glad that we exceeded your expectations.
Posted 2 years ago
“Very easy to locate items and great delivery”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Received very quickly. Good quality of items. Thank you”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We are so grateful for your 5-star review. Thanks for sharing your rating with us, Steve!
Posted 2 years ago
“Brilliant service”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very helpful to identify the exact bracket I needed for my conservatory guttering. Recommended.”
Helpful Report
(SW_212881) - Posted 2 years ago
Thank you for your 5-star review, Richard. We're pleased to hear about your positive experience with us and you are happy with your TruMAX K2 Gutter Brackets
Posted 2 years ago
“Quick delivery. The handles are of good quality and easy to install.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very happy with the range available and the service. Order arrived quickly and without fuss. Very happy, and the website is now added to my bookmarks for future orders.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We are so grateful for your 5-star review. Thanks for sharing your rating with us!
Posted 2 years ago
“Great service, great delivery, can't be faulted. Thank you.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent alround.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
It’s great to hear you had a positive experience with us. Thank you for your 5 star review!
Posted 2 years ago
“Truly PVC gave me what I needed at an excellent price and delivery would definitely use them again.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Item came marked as if correct size sent but incorrect size locks provided in the package Had to pay to return myself & still no refund in my account & refused to swap out for correct items so paid delivery, paid return & no refund or items. Massive fail”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, I am very sorry to hear you are not satisfied with your order. After providing our customer service team with photos, the item you received was found to be correct - you simply ordered the wrong size. Should the item have arrived incorrect, we would have immediately dispatched a replacement to you and collected the original item free of charge. Your return was received yesterday and refunded earlier today; however, it can take up to 5 working days for this to show up in your account. The return amount includes your outbound postage in accordance with the CCR. Best regards, Luke
Posted 2 years ago
“The handles were a direct replacement for my old worn out handles they arrived quickly and well packed and fitted perfectly”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Peter, really helpful and knowledgeable guy… sorted a problem for me that we’ve had for a few years!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We are so grateful for your incredible 5-star rating. We truly appreciate your support and are delighted to hear that you are happy with our service. I have passed your positive comments onto Peter, thank you.
Posted 2 years ago
“Ordering was easy and delivery was fast.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“The lock arrived in very short time and I found the staff helpful when I had contacted the company prior to placing an order. Very pleased.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We are so grateful for your 5-star rating. We truly appreciate your support and are delighted to hear that you are happy with our service and your locks, Colin.
Posted 2 years ago
“Very good quality fair price good service”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Extremely helpful, quick at responding, amazingly fast delivery and great value. Cannot fault.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your 5-star review Kirsty. We're pleased to hear about your positive experience with us and you are happy with your order.
Posted 2 years ago
Truly PVC Limited is rated 4.8 based on 3,483 reviews