Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Trade Radiators Reviews

4.7 Rating 5,505 Reviews
93 %
of reviewers recommend Trade Radiators
4.7
Based on 5,505 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 89%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Trade Radiators Reviews

About Trade Radiators:

ABOUT
Trade Radiators is the UK's leading online radiator retailer, trusted by over 8,000 customers with a 4.7★ average rating. We stock over 1,000 radiators, heated towel rails and accessories, from designer verticals to traditional cast iron, all at trade prices with free UK delivery.

Our in-house heating experts are on hand to help you choose the right product for any room, whether you're updating a single radiator or fitting out an entire property. We combine premium quality products with knowledgeable, friendly support, competitive pricing and 100% secure checkout.

DELIVERY
Free delivery to all mainland UK addresses on every order, no minimum spend. Most items are dispatched within 1-2 working days via our tracked courier service. Whether your order includes a single towel rail or a full house of radiators, we deliver it fast and free without hidden charges.

T&Cs
30-Day Money Back Guarantee on all orders. Not quite right? Return any unused product within 30 days for a full refund, no quibbles. All our radiators and heated towel rails are quality-checked before dispatch and covered by manufacturer warranty. We pride ourselves on making returns as straightforward as the ordering process itself.

Visit Website

Phone:

1412250430

Email:

info@traderadiators.com

Location:

82 Mitchell Street,
Glasgow
Glasgow
G1 3NA

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I have bought many towel rads and just rads from this firm and i am still buying what this says they arg a good firm”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you very much indeed, it's always a pleasure to welcome our valued customers back time and again. We look forward to the next occasion. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Very polite very professional and fast delivery would always try trade radiators first”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Brilliant to hear, thank you very much Terry, we look forward to welcoming you back again soon. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“My radiator was easy to order, the choice was amazing , it arrived it perfect condition, arrived at the time and date stated. All good thank you .”
Helpful Report
Posted 8 years ago
That's great, thank you very much David, we hope to welcome you back again soon. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“We have bought two designer radiators from Trade Radiators and were very happy with the service provided and quality of both radiators. This week we discovered that one of them was leaking. I contacted Trade Radiators and a lady called Yasmin dealt with my problem. This was Wednesday morning and by Friday morning we had a new radiator delivered to our home. I want to say that the service provided was excellent and Yasmin dealt with my query very professionally. Yasmin has excellent customer service skills and should be praised for this. Would definitely recommend this company and thank you very much to Yasmin too.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you very much indeed for your excellent review Gwyneth and your wonderfully positive words about Yasmin, I have passed this on to her. :-) We look forward to welcoming you back again in the future. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Good quality product, well wrapped and fast delivery.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thanks Peter, I am very glad you're so pleased with your new purchase and shopping with Trade Radiators. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Excellent help with what was required as the radiator I originally wanted was discontinued and delivery was only 36 hours after it was ordered”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you, I'm so glad you found our Customer Service team to be so helpful and that we were able to find the perfect solution for you. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“I placed my order for 12 radiators on 29/9/17. Received the first delivery of 3 radiators in light grey colour, of which one was damaged. This was going to be replaced in November when the rest of the radiators will be in stock. Radiators were not delivered in November nor in December. Received a further delivery of 4 radiators in January 18 however now black in colour. Delivery of the rest of the radiators was 19/1/18 and just received and email saying delivery now February 18. Since September 17 we have only had 4 correct radiators delivered. Stay away from this company.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Dear Usha, I'm sorry about the delays, we did make you aware at each stage and you didn't want to take alternatives offered to you and stated you wanted to wait instead. I believe you did a chargeback with your credit card company and have had all your money refunded for the full order despite having 6 radiators in your possession already and you stating that you wanted to wait for the delayed items to complete the order. So you now have 6 radiators you haven't paid for and have further items on order with us. We obviously want to fulfil your order for you as you have said repeatedly that this is what you want, which requires immediate payment or alternatively we can collect the items you have which have not been paid for, thus cancelling the full order. Please call our Customer Service Manager Stacey ASAP on 0141 225 0430 and we can have this cleared up for you right away. Thank you. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“I searched the sites in vain for the designer rads I wanted til I found them at Trade Radiators. Ordering was simple and they arrived very quickly and as advised. They are in perfect condition and truly beautiful works of modern art. Would definitely recommend.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your fantastic review of shopping with Trade Radiators. We look forward to welcoming you back in the future. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“quick delivery”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you, we pride ourselves in our speedy next day delivery service. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Excellent service across the board would recommend to one and all”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you very much indeed Mark, there is no better review than a quality recommendation. Thanks for choosing Trade Radiators. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“We would highly recommend trade radiators. We ordered a radiator which was faulty. This was replaced very swiftly and we were reimbursed for the cost of having it refitted without any quibbles. The company faced by Yasmin were very amenable to us, thank you, Pamela Gibbard”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you Pamela for your honest and positive review, we really appreciate your words. Thanks for shopping with us, we look forward to welcoming you back again in the future. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Great service and delivery. good product.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for the 5 star review! Great to hear you're so pleased with your shopping experience. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“The radiators ordered were delivered to the wrong street causing a wasted afternoon tracking them down. 1 Radiator was damaged before packing and I am still waiting for a reply from customer service regarding a replacement.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Apologies there was some confusion with the delivery driver. I believe we ordered a replacement panel for you as soon as you reported the issue and this was duly sent out and signed for. Thank you. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Ordered a towel warmer radiator from this company because price was very competitive and got an extra 10% price reduction. Delivery was exceptionally fast and it arrived next day. Had a query about parts supplied and customer service team were really helpful. Highly recommended”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you for your honest and positive review Phillip. We do work really hard as a team to provide the best service and products that we possibly can so it's lovely when get such nice feedback, thank you. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Radiators arrived promptly and were exactly what we wanted”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Great to hear, thank you for your review and for shopping with Trade Radiators. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Shoddy and poor. Unprofessional. Avoid. Purchased radiators in 2014. Now they are beginning to leak due to sub-standard manufacturing. Emailed them and they clearly don't bother to read the emails and just reply with an irrelevant template email. Mostly they don't even bother to reply at all. Phoned them. Several times they promised to phone back. Never did. It's the sort of company people really should go out of their way to avoid.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Dear Mr Thorp, we are keen to resolve this for you as quickly as possibly which we have continually reiterated to you. As you know, if a product develops any sort of issue then under the guarantee we require photos of the problem area, this is standard procedure and allows us to assess the problem quickly and efficiently for you. We advised you of this when you contacted us to report the issue and you have still not provided any images. We want this resolved as quickly and effectively as possible therefore if you could please reply to any of the emails we have sent you requesting images it would be very much appreciated. Thank you.
Posted 8 years ago
“Still waiting on Radiators we ordered on 1st of November. It was understood that the Custom Paint ones we ordered would take extra time but we are waiting on ones that would have most likely came “off the shelf” and three of the six valves we ordered are not here either... the company have been pretty poor at their customer service. I don’t think I would recommend this company to anyone where time is a factor in their project. We are currently updating the heating system of our house and have had the floors up for a prolonged period of time due to not having radiators to set the pipes to. I’m very disappointed in the service we have received; especially after our order total amounted to over £1500. On a better note, The radiators that have arrived are perfect. I am delighted with them!”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Dear Megan, I think there has been some miscommunication between yourself and the person who ordered and received the goods as everything was sent out on time and duly delivered and signed for. I would recommend you speaking to whoever you have on site as they do have everything there, the order is complete. If there is anything we can assist with please don't hesitate to call our Customer Service team on 0141 225 0430 as we are here to help. Thank you. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Delivery on time and product an excellent standard,”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thanks Owen, I am delighted to hear you're so pleased with your purchase. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Radiator came the next day. There was a slight problem but customer services sorted it out right away and I was extremely happy with the service. Couldn't recommend highly enough. Will definately purchase from them again.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you so much Sarah, we really appreciate your honest and positive feedback. We will look forward to welcoming you back in the future, thanks again. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“quick delivery”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Thank you, I'm glad you've found our speedy next day delivery service useful. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
Trade Radiators is rated 4.7 based on 5,505 reviews