Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Trade Radiators Reviews

4.7 Rating 5,513 Reviews
93 %
of reviewers recommend Trade Radiators
4.7
Based on 5,513 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Trade Radiators Reviews

About Trade Radiators:

ABOUT
Trade Radiators is the UK's leading online radiator retailer, trusted by over 8,000 customers with a 4.7★ average rating. We stock over 1,000 radiators, heated towel rails and accessories, from designer verticals to traditional cast iron, all at trade prices with free UK delivery.

Our in-house heating experts are on hand to help you choose the right product for any room, whether you're updating a single radiator or fitting out an entire property. We combine premium quality products with knowledgeable, friendly support, competitive pricing and 100% secure checkout.

DELIVERY
Free delivery to all mainland UK addresses on every order, no minimum spend. Most items are dispatched within 1-2 working days via our tracked courier service. Whether your order includes a single towel rail or a full house of radiators, we deliver it fast and free without hidden charges.

T&Cs
30-Day Money Back Guarantee on all orders. Not quite right? Return any unused product within 30 days for a full refund, no quibbles. All our radiators and heated towel rails are quality-checked before dispatch and covered by manufacturer warranty. We pride ourselves on making returns as straightforward as the ordering process itself.

Visit Website

Phone:

1412250430

Email:

info@traderadiators.com

Location:

82 Mitchell Street,
Glasgow
Glasgow
G1 3NA

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Next day delivery service as promised and brilliant customer service. Trade Radiators are one of those companies who will actually be there for you if something goes wrong which is rare in this day and age. I needed a replacement rad asap. No questions or forms to fill out. They listened to the problem and actioned a replacement for the next day! I never do these ratings questionnaires but felt I they deserved this feedback given the exceptional service!”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you very much indeed Sean for your honest and positive feedback. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Great service, both rads arrived the next morning ... BUT both packing boxes were very badly damaged, exposing the rads. Lucky no major damage but there were a few small scratches.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for your feedback, please don't hesitate to contact our helpful and friendly customer service team. Thank you. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Delivered at time specified, well packed. The radiator is beautiful, and I was very impressed with the fittings supplied. The only downside is that my old radiators now look shabby...”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks Don, that's complimentary indeed! :-) Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“very quick response and despatch”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for your 5 star feedback, much appreciated. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Used this company on a regular basis and have never had a problem as yet.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Brilliant, thanks Andy, we look forward to the next occasion. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Leaks badly from tap connectors, spent £40 trying to seal threads, still leaking poor engineering!”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Any issues should be immediately reported to our Customer Service team as faulty rads are replaced the very next day. Thanks. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“This is the 3rd radiator i have ordered from trade radiators and again amazing quality and looks great. Thanks”
Helpful Report
Posted 9 years ago
That's so good to hear, thank you Keith. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Prompt delivery; competitive price”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Good feedback, thank you. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“I gave a 5 star last purchase and recommended to others who also bought from them. This purchase and 2 star was because of an initial error on my part regarding sizes. However, I tried to resolve by taking a day off work to refuse delivery and return. The items were delivered the day before this and obviously were left. I called to change sizes and was told sizes required wouldn't be in stock until Jan'17. I asked for a refund instead. Was informed I would have to forfeit the delivery of £50 although no fault of mine. I have called several times and also the courier. I have been told it's not TR's fault then told by courier, not their fault either. I was then given a third party's name who was to blame. At this moment, I am liable still for their mistake on delivery costs. I eventually was given my refund for the radiators, but not the valves at a cost of another £48 on top of the £50 delivery. I was told there is a shortage of staff and couriers give wrong information. I have also been told by TR someone would call back. I have never had any return calls at any time (re shortage of staff, I assume) I am still waiting on the outcome of the £50 and again will have to call and ask for the refund for the valves. I will not be buying or recommending Trade Radiators again at any point.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Hi Helen, I have looked into your order and we delivered all of the items that you ordered and duly dealt with your returns as requested. The refunds for all the returned items have all already been done for you (on the 8th), it may take your own bank 2-3 working days to release the funds into your own account which I suspect is why you assumed the refunds hadn't been processed (I promise you they have). Any returns do incur a courier charge which we cover in our T&C's which you agree to when placing an order, this was all explained and I'm sorry if you hadn't read the information prior to ordering. It's the same with most companies in respect of such items and is simply the courier charge, we do not add anything on to this as we aim to provide the best service we can including making returns etc as easy as possible. I appreciate that it would have been frustrating that you may have ordered incorrectly and we have done everything we can to help. I would like to offer you a 10% discount on your next purchase with Trade Radiators in the hope that we can help you again in the future. Kind regards, Julie Boyle (Manager).
Posted 9 years ago
“A good deal with fast delivery. Would use them again.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Excellent, we look forward to welcoming you back again soon. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Excellent service”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for the positive feedback Ian, much appreciated. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Good product, low price, fast delivery....., Excellent Service”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Fantastic feedback indeed, thank you so much. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Excellent and quick service. Delivered at the time I required. Great phone customer service.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
That's superb to hear, thanks for your review and for choosing Trade Radiators. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Good advice and prompt delivery”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Wonderful feedback, thanks for taking the time and for shopping with us. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Bought a column radiator and it was delivered next morning. Radiator looks good at a reasonable price and does the business. Thanks”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Perfect, thanks for shopping with Trade Radiators. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Prompt delivery.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you Steve. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Good range of products and very prompt, reliable and efficient service.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Fabulous to hear, thank you. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“My order was delivered within two days, it arrived well packed and the product is excellent quality.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
That's great, thank you for sharing. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“An excellent service. Prompt next day delivery. Heated rail all as described and working perfectly. Cheaper than any high street store.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Wonderful feedback, thanks so much Daniel. We hope to welcome you back again soon. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
“Radiators arrived in good condition , good packaging and quick delivery . Product was as described , have not been fitted as yet but would recommend trade radiators as a supplier .”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you for the recommendation Mr Robinson. Julie (Manager)
Posted 8 years ago
Trade Radiators is rated 4.7 based on 5,513 reviews