Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Trade Radiators Reviews

4.7 Rating 5,510 Reviews
93 %
of reviewers recommend Trade Radiators
4.7
Based on 5,510 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 89%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Trade Radiators Reviews

About Trade Radiators:

ABOUT
Trade Radiators is the UK's leading online radiator retailer, trusted by over 8,000 customers with a 4.7★ average rating. We stock over 1,000 radiators, heated towel rails and accessories, from designer verticals to traditional cast iron, all at trade prices with free UK delivery.

Our in-house heating experts are on hand to help you choose the right product for any room, whether you're updating a single radiator or fitting out an entire property. We combine premium quality products with knowledgeable, friendly support, competitive pricing and 100% secure checkout.

DELIVERY
Free delivery to all mainland UK addresses on every order, no minimum spend. Most items are dispatched within 1-2 working days via our tracked courier service. Whether your order includes a single towel rail or a full house of radiators, we deliver it fast and free without hidden charges.

T&Cs
30-Day Money Back Guarantee on all orders. Not quite right? Return any unused product within 30 days for a full refund, no quibbles. All our radiators and heated towel rails are quality-checked before dispatch and covered by manufacturer warranty. We pride ourselves on making returns as straightforward as the ordering process itself.

Visit Website

Phone:

1412250430

Email:

info@traderadiators.com

Location:

82 Mitchell Street,
Glasgow
Glasgow
G1 3NA

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“The product looks of reasonable quality and the customer service was good. Prompt delivery.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
We appreciate you taking the time to review shopping with Trade Radiators. I'm very glad that you were happy with product, service and delivery as all 3 are very important to us. Thank you. Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“Prompt delivery and good quality Radiator”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for your 5 star rating Mr Mills, it's great to know that you've had a positive experience, we hope to welcome you back again in the future. Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“Excellent products at great prices and fast delivery too.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Brilliant 5 stars, thank you! Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“Good product at a good price, delivered very quickly and received well packaged. Couldn't ask for better service.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Wonderful 5 star review, thank you very much indeed. I have also passed your positive feedback to the rest of the team. :-) Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“Quality product. Delivered on time.Good customer support”
Helpful Report
Posted 9 years ago
I'm pleased to hear good things about our Customer Service team (and products), thanks for your positive comments and the 5 star review, much appreciated. Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“Radiators arrived on time, the online chat was very useful when I needed to clarify what valves I needed. I also had to speak to a member of staff and they were very helpful. Very happy with the service”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you for reviewing your shopping experience with Trade Radiators. I'm glad that you found our Customer Service team so helpful on the phone and also our handy online chat facility. We look forward to welcoming you again soon. Thank you. Kind Regards, Julie Boyle (Manager)
Posted 9 years ago
“Purchased Pisa electric towel rail four months ago and it stopped working. Trade radiators sent a new element - after bad telephone communication - but it is up to me to pay the cost of the labour to get the new element fitted. The towel rail is only four months old!! Trade radiators didn't care, they had sent a new element and that was that.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you for reviewing your product. I have looked into this and your element stopped working so we have duly replaced this for you, as soon as you let us know there was an issue. As per our T&Cs (which you agreed to when placing the order) we will replace any item under the guarantee however we do not arrange or cover fitting costs, despite this I see that we have in fact refunded you £20 as a goodwill gesture. The Customer Service team were helpful as always and as I understand it you were angry that we were not sending out a tradesman to your property which is why you feel communication was bad and that we didn't care, when in fact it's quite the opposite and we refunded you the £20 even though it's not something we actually cover, we did this to help you. If there is anything else we can assist with please do not hesitate to contact our helpful Customer Service team on 0141 225 0430. Thank you. Julie Boyle (Manager)
Posted 9 years ago
“Ordered radiator, monies taken but no confirmation, emailed but no response, after phone call was told it was out of stock and would be credited in 3-4 days, 2 weeks later after further telecoms and promises still awaiting credit”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you for your review. I have looked into this and you were duly sent an order confirmation email at the time of ordering, the same day we did call and leave you a voicemail and also email you to let you know the item had just gone out of stock. When you called us a week later asking to cancel and refund we did this right away for you. Please check with your bank as it has all been processed this side and any problems do call us on 0141 225 0430. Apologies for any inconvenience. Julie Boyle (Manager)
Posted 9 years ago
“We have used trade radiators twice now and cannot fault anything. Great quality radiators at the best prices. We had to change our delivery day with our second order and this was done without a problem. Everything comes very well packaged and on time. Would highly recommend.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Dear Phil, we really appreciate you taking the time to review your experiences with Trade Radiators, you have bought some excellent products from our Contour, Traditional Towel Rail and Convector ranges. Thank you for recommending Trade Radiators so highly. Kind regards, Julie Boyle (Manager)
Posted 9 years ago
“NICE EASY TO USE WEBSITE,VERY REASONABLE PRICES FOR TOP QUALITY PRODUCTS.MY TOWEL RADIATOR WAS DELIVERED LESS THAN TWENTY TWO AFTER I PLACED THE ORDER,FANTASTIC SERVICE.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Dear Mr Kavanagh, it's fantastic that you are so pleased with your Pisa Heated Towel Rail and the next day delivery service, not to mention the ease of our website www.traderadiators.com so thank you very much indeed. Kind Regards, Julie Boyle (Manager)
Posted 9 years ago
“Quick & Efficient delivery. Competitive. Very quick customer services response. 10/10”
Helpful Report
Posted 9 years ago
10 out of 10, wow, that's an impressive review and greatly appreciated Mr Robinson. I hope that you love your classic column radiator, they really do look superb in any room. Thank you for shopping with us. Kind Regards, Julie Boyle (Manager)
Posted 9 years ago
“Excellent customer service , with personal care and attention. Packing was first class and delivery prompt. Will rate them very very high in every respect. A wonderful and trust worthy outlet.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
I can't tell you how much myself and the team appreciate such a thoughtful review of our products and service. We genuinely strive to be the best we possibly can and service is so important to all of us so it's lovely when someone takes the time to mention us in this way, a very big thank you from Trade Radiators. Kind Regards, Julie Boyle (Manager)
Posted 9 years ago
“We have not installed it yet and it will be another 4 or 5 weeks before it is. However on appearance it looks a quality product. I am pretty certain that once installed it will give a quality service.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for your 5 star rating, the traditional towel rail is an excellent choice, I'm sure it will look first class and keep your bathroom nice and cosy too. Thank you for choosing Trade Radiators. Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“Service good , unfortunately delivery company let them down . Bad mannered delivery person . Not helpful”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Hi Alan, I'm sorry about the delivery driver giving a less than satisfactory service, we are not happy about that and have taken it on board (I will also report this to the courier company). I am glad however that you found our service good as we do try our very best. Thank you, Kind Regards, Julie Boyle (Manager)
Posted 9 years ago
“Well where do i start, ordered 5 radiators, received 4 no problem, trying to get the 5th was an absolute nightmare, was promised it three times in one week took time off work for the delivery and it never arrived, after phoning on numerous occasions nobody seems to know where it was, last resort told them i wanted a refund then low and behold they could get it to me within a day, eventually i had it after 3 weeks of chasing them up, i will never ever use this company again.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Dear Maria, I do apologise for the inconveniences you have experienced with this order. There was a mis communication from the warehouse on the outstanding radiator arriving in. When we spoke on Thur 3rd we confirmed that the item was arriving into us on Fri 4th, so we confirmed on Fri 4th that the item had arrived in and we would arrange for this to be delivered to you on Sat 5th on an AM service. Kind Regards Stacey Love Assistant Manager
Posted 9 years ago
“I placed an order on 28 July for two radiators in preparation for a booked plumber on 9 August. I telephoned to check the radiators would arrive the week commencing 31 July and was assured they would and I would receive a text to confirm delivery time. By 3 August I had received no text and called the main number. The operator could not locate my order and promised to call me back. I received no call. I called on 4 August and discovered that radiators had not been ordered due to a "warehouse error". I was offered one radiator by 2 August but the other would not arrive until about a week later. I cancelled the order. I will not be using Trade Radiators again. I have had to cancel the plumber who is not now available until September. Thanks trade radiators! My postcode is EX16 9DH if you wish to investigate further.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for taking the time to review your experience Graham. I sincerely apologise for the human errors which have occurred with your order, this is highly unusual, most definitely not our usual practice and has been addressed accordingly. While I appreciate that you cancelled the order, by way of an apology we would like to offer you a 10% discount on your next order, please ask for myself and I will arrange this for you. Sorry again. Stacey (Customer Service Manager)
Posted 9 years ago
“Prompt and courteous response when contacted about damaged radiator received. Replaced immediately. Excellent next day delivery.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Appreciate the positive and honest review, it's always a priority to ensure the best Customer Service that we possibly can and I'm very glad that we delivered on this. Thank you for shopping with Trade Radiators. Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“The speed of delivery was excellent and the quality and packaging of the designer radiators that I ordered was also excellent. Where the service was poor was the stock levels and time of delivery. After ordering and paying for two vertical designer radiators back in March 2017 the second one has only just arrived (end of July 2017). In the meantime I have had alternatives sent (wrong height) so sent back. Eventually the radiator I ordered came back into stock and was sent out to me, to be fair they did go halves as I upgraded one of them to a double vertical radiator but the hassle getting this far hasn't really been worth it.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Hi Dave, Thank you for your review. I have looked into the issues raised and we did inform you at the time that both items were out of stock, however this was then delayed which is of course of great inconvenience to you and I apologise for this. We had a few production delays with one factory which has thankfully now been resolved. With regards to the incorrect height arriving I'm afraid this was my own error when processing so I'm very sorry about that. Thankfully your order has been completed and any issues resolved, however please do not hesitate to contact me should there be anything further I can assist with. Kind Regards, Stacey Love (Assistant Manager)
Posted 9 years ago
“Towel rail/radiator at a great price and with free valves. The valves didn't arrive but Trade Radiators tracked them and made sure the arrived the next day.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thanks for the review Isobel, I'm glad were were able to sort the missing valves out for you. Hope to welcome you back again soon. Julie (Manager)
Posted 9 years ago
“Promptly replaced a radiator that was damaged in transit.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Thank you for taking the time to review Trade Radiators. Apologies your radiator arrived with transit damaged, but I am glad we resolved this quickly and efficiently for you as Customer Service is extremely important to us. Kind Regards, Julie Boyle (Manager)
Posted 9 years ago
Trade Radiators is rated 4.7 based on 5,510 reviews