Tower Reviews

4.13 Rating 2,009 Reviews
78 %
of reviewers recommend Tower
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Email
Queries Resolved In
Under An Hour

Write Your review

Tell us how Tower made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Very good - a well known name.
Posted 8 hours ago
Fond it really good
Posted 10 hours ago
If I could leave Zero stars - I would!! Worst company I have ever used. First my parcel didnt arrive Next Day as I paid for, it was then a battle for me to request my next day delivery charge to be refunded. I took the day off work to accept delivery on paid day. When they eventually sent out for delivery, I wasn't available therefore had to leave a note to refuse delivery - Parcel was returned straight back to Tower. This was on 22nd July. We are now 2nd August and Tower are claiming they are yet to receive this back and will issue a full refund ten days after they recieve the undelivered parcel back. I have received confirmation from the courier (as getting no sense out of the non-existent customer service team at Tower) - Appreicate the staff are working from home, but what are they actually doing working from home if phone lines closed and they dont answer querys when opening a ticket. I have chased this on a few occasions over the last two weeks and still none the wiser. I have now had to open a dispute with my bank to request my refund back. AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS. DO NOT WASTE YOUR TIME OR MONEY - SHOP ELSEWHERE!!! They also remove some reviews as my initial one was removed. Wish I read the reviews beforehand as it seems ALOT of other customers feel the same and have receieved the same terrible service.
Posted 10 hours ago
Tower Air Fryer developed a fault requiring a replacement part. Received an automated reply but no response for over two weeks (despite 2 reminders for me) so I was left totally unaware of whether they would help me and eventually in desperation had to buy a new one. Response now (an obvious "cut and paste" reply) is that they will pass on my fault details to their quality assurance team to consider in the next iteration of redesign! Am I seriously supposed to be comforted by that?!!!!
Posted 11 hours ago
Is just good not perfect
Posted 12 hours ago
One-star for now, as I feel that these issues need highlighting to warn people. I'll edit, as things progress. I ordered on July 3rd. According to section 3.1 of their T&Cs: "3.1. Before delivering your goods, one of the seller’s representatives will confirm the delivery address and other details" Section 3.2 states: "3.2. The seller will attempt to deliver your goods within seven days of you placing your order." I did not hear from them, so sent an email on July 7th asking for an update. It was then that I noticed that they had also charged delivery, so I sent another email that day asking for a refund, as my order was over £40. I heard nothing. So I sent a follow-up email on July 14th. The phone line simply stated that they could not take calls as everyone was working from home. I eventually heard from them on July 20th, with a number of a logistics partner to ring. Tower did process a refund for the shipping fee (received on July 28th - thank you). I rang the logistics partner on July 20th. They were excellent, and arranged delivery for July 22nd. The logistics partner commented that the PayPal checkout had not given them contact details for me (to arrange delivery), so they had requested that off Tower. Tower had not responded to them. Tower blamed me for not leaving my phone number (it was a PayPal checkout - works elsewhere, but not for Tower, it seems), despite section 3.1 of their T&Cs stating that they would confirm details (they had my email address). The item (a BBQ) arrived on July 22nd, but was scratched in places, dented in other places, and - critically - several manufacturing issues and missing parts that made it impossible to assemble. I suspect they sent me a previous customer return of a faulty product, but can't be sure. I sent two emails on July 23rd, with photos to document the problems and request a replacement or refund. I heard nothing. I sent a reminder, asking for an update, on July 29th. I have heard nothing. I suspect that they are overwhelmed, but communication could be clearer, and for a high cost item I would expect better. The service I received has been in breach of their own T&Cs, and in breach of The Consumer Rights Act 2015, which is a minimum standard that can be expected, even in Covid times. As Tower have no complaints process, and a customer service department that is overwhelmed and/or non-responsive, it is a gamble to buy from them... one that I am regretting. I would therefore urge caution - if you can the product elsewhere, or if customer service is valuable to you, then I would avoid Tower... I'll edit with updates, but for my first order from Tower, I struggle to understand how they have managed to get a decent review rating.
Posted 13 hours ago
Great coffee maker... Easy to use
Posted 16 hours ago
Itook delivery on the 28th July of a Digitai Microwave model No T24019 Can you supply me with a n instruction book in bolder print I Am Partially Sighter And i cannot read it
Posted 2 days ago
No microwave yet Awaiting exchange
Posted 2 days ago
Hello. Thank you for your review. We're sorry to hear that your microwave has not yet arrived to you. We have looked into this further for you and can see that your microwave was not allocated. This has now been allocated and will arrive to you within the next 3-5 working days. We hope this helps. 😊 Take care. Carina @Towerhousewares
Posted 1 day ago
Great product, arrived well packaged. Bit of delay with customer services replying to my email although this wouldn't stop me ordering from them again
Posted 3 days ago
Hello. Thank you for your wonderful review! We are extremely bust at the moment but we do thank you for your patience and we are happy to see that your parcel has arrived to you. 😊 Take care. Carina @Towerhousewares
Posted 1 day ago
Ordered from you on the 20th july for next day delivery, we are now 29th july still no item. E mailed numerous times told i cant cancel because its already with the courier. Teacking has no update. Sent me a returns label to return it for a refund. Still no item to return and no refund. How long do you want to hold my money for? Customer service is shocking. Dong use this company.
Posted 4 days ago
Hello Samantha, Thank you for your review. We're so sorry to hear that you are unhappy with our service, unfortunately we couldn't cancel your order as it had left our warehouse and was with the courier. We can now see that our colleague has been in touch with you and refunded your order due to Hermes misplacing your parcel. We can also only refund once we get confirmation from Hermes via email to state that parcels are missing. We hope this information helps. Take care. Carina @Towerhousewares
Posted 1 day ago
Ordered an air fryer on 16 July for next day delivery order number 11574. Now 29 July and still waiting for it to be delivered. No one answering phone just told to send email which I did but emails are also ignored. You had no such delay in taking my money though - my account debited 16 July! Absolutely shameful customer service - tantamount to theft - only giving one star as can’t give less! Will be reporting to my credit card company to get my money back. EVERYONE DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY -TOTAL SCAM.
Posted 4 days ago
Hi Katie, Thank you for your review, We're so sorry that your order has not yet arrived to you, this is due to unprecedented demand of our item and as your item wasn't dispatched this is why you didn't get a confirmation email. Unfortunately we have a 24 hour service reply on all of our emails but if multiple emails get sent in to us this pushes your reply time back. I have now refunded you your money for your item and replied to your email. Our apologies again. Take care. Carina @Towerhousewares
Posted 3 days ago
The reason I ordered Tower microwave is that I just bought one of their awesome, super-efficient irons. I asked Tower to rush along my microwave order and to make sure the parcel delivery service didn't hang onto it. They did and I'm happy. This was the exact model I wanted, they didn't have it in the shops, so I had to order it online. Brilliant products. Brilliant prices. Customer Services Carina made sure everything ran smoothly.
Posted 5 days ago
Hello Bridget, Thank you so much for your lovely review! It's so nice to hear that you were happy with my service, and I appreciate your review so much. 😊 Take care. Carina @Towerhousewares.
Posted 1 day ago
No belt after order
Posted 5 days ago
Great customer service - friendly and personable. Awesome products! Some parts missing on an order, emailed and they sent them out no hassle! Couldn’t ask for more
Posted 5 days ago
Our daughter gave us her Tower pressure cooker to replace a damaged pressure cooker. Unfortunately she didn’t have the instruction booklet so I requested one from Tower. Within 24 hours I was sent the correct booklet by email which I printed off. I thought this to be a first class service. Well done
Posted 5 days ago
Hello, Thank you for your lovely review! We are so happy to hear that you have enjoyed our first class service! 😊 Take care. Carina @Towerhousewares
Posted 1 day ago
I forgot to enter a discount code before payment so emailed Tower to see if it could be added in retrospect. They replied very fast and sent a refund for the missed discount! Very impressed with the ease and helpfulness of the customer service department
Posted 6 days ago
Hello. Thank you for your great review! We're so glad to hear that you are happy and very impressed with our service. 😊 Take care. Carina @Towerhousewares
Posted 1 day ago
Ordered a knife block on 19th July, and paid extra to have next day delivery. I received a confirmation email and an order number (12128) Since then - nothing. I have emailed several times - no reply I have phoned - phone line says everyone working from home. So what is the problem????????? Companies that have got staff working at home say how successful it is , And going forward are going to stay this way. No where on your site does it state there are problems and hold ups, So come on Tower get a grip and pull your socks up. At the moment you are not worth the 1 star l have put on. (You have only got this as it will not accept nil star) Customer service is non - existent, and yet you are still taking orders and people’s money. Sharron
Posted 6 days ago
Hello Sharron, Thank you for your review. We're extremely sorry that we haven't been in touch sooner and completely understand your frustration, we do have a service level to answer emails within 24 hours, unfortunately due to you sending multiple emails, this has pushed back your answer time. Please accept our apologies for this. Your frustrations with not having knife sets stating at time of purchase these will not be on NDD have been noted and sent to the relevant department to hopefully prevent this happening again. Take care. Carina @Towerhousewares
Posted 6 days ago
Louise very helpful as u.s wth smartfone and NO.ONE ava to speakj to in office . Plse consider those who di not use technology we are abandoned..this guarantee.had took since 26 June the shop just tell u 2 telephone then.ni one there!!!
Posted 6 days ago
Hello Christine, Thank you for your review. We're so sorry that you had trouble registering the warranty. We can see that Louise replied to your email and has helped you to register your warranty. We will certainly will let Louise know that you are happy with her service. 😊 Take care. Carina @Towerhousewares.
Posted 6 days ago
I purchased my air fryer on the 6th July 2021 T17024 and i find it totally different from the air fryers i have purchased before. I find the handle gets very hot and the button you push in to lift the basket also gets very hot. My wife who is partially sighted could lift the other baskets no problem but with this one she won`t as it is to hot to handle.
Posted 6 days ago
Tower is rated 4.13 based on 2,009 reviews