Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Rubberduck Bathrooms Ltd Reviews

4.6 Rating 13,858 Reviews
92 %
of reviewers recommend Rubberduck Bathrooms Ltd
4.6
Based on 13,858 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 88%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Rubberduck Bathrooms Ltd Reviews

About Rubberduck Bathrooms Ltd:

Transform your bathroom into a luxury contemporary or traditional bathroom. At Rubberduck Bathrooms we have a huge range of bathroom suites, bathroom wall panelling, ceiling cladding, taps, brassware, showers, shower enclosures, shower trays, wetroom kits, shower screens, lighting, flooring and bathroom accessories from leading bathrooms manufactures including Roman Showers, BushBoard, MultiPanel, Carron Baths, Abacus Wetrooms and many more.

Visit Website

Phone:

01642 913727

Email:

contact@rubberduckbathrooms.co.uk

Location:

148 High Street,
Redcar
Redcar and Cleveland
TS10 3DH

Write Your review

Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 17th August 2026
Natalie Smith
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 3rd July 2026
James Heaton
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 18th January 2026
Lisa Ferne
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 18th January 2026
Lisa Ferne
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 17th January 2026
Anonymous
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 18th October 2025
Daniel Robinson
Rubberduck Bathrooms Ltd 4 star review on 19th September 2025
Eric Partington
398
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Easy to order and quick delivery. Thank you”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great value, fast delivery”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Product very good but I consider your use of plastic in the packaging to be extremely environmentally irresponsible”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Tap dripping after install. Delayed response, still chasing.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi David, Sorry to hear about the leaky tap. We can see you first contacted us about the matter on Monday last week. Since then we've sent across a video and responded to the manufacturer questions late on Wednesday evening with us now waiting for the manufacturer to come back with a resolution. All matters relating to post installation problems are typically resolved within a few days. In this case the manufacturer has had the necessary info for 2 working days. Unfortunately as a retailer, we cannot do anything further until we receive that response. We understand the frustration while waiting for a response and have requested an update from the manufacturer ASAP. Rubberduck Bathrooms Team
Posted 2 years ago
“Good service and good quality product”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Bought the Halite bath panels , absolutely recommend them .Rubber duck bathrooms delivered the panels very quickly and I would have no problems buying from them again in the future.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Quick delivery and good quality product.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Purchased a Scudo shower. Received quickly and packaged well. Unit looks good but yet to fit so can’t comment there.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Arrived promptly.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“RECEIVED MY ITEM IN TIME BUT THE RETURN PROCESS WAS MUCH MORE DIFFICULT .HAVE TO PAY FOR THE RETURN POSTAGE THEN WAIT FOR THE REFUND WHICH I STILL HAVE NOT RECEIVED 3 WEEKS LATER !!!!!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Perveen, We're sorry to hear the tap wasn't what you were looking for. As with most retailers, we operate the standard UK returns policy. With unwanted items you can return your item to us for a full refund. Once the item arrives in to us a quick check will be made before the refund is passed up to accounts to process. We did not have any indication your item had been returned until you contacted us on the 7th at 10:28am. We reached out to the warehouse team to run a check for any returned items that could not be identified. The item was located quickly and your refund was processed at 10:37am with email confirmation to let you know. Sorry again you feel the service could be improved. Rubberduck Bathrooms Team
Posted 2 years ago
“Customer services did a great job explaining the product and ensuring I got the best price. I am delighted with my shower wall”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very helpful, friendly and straightforward to deal with. Prompt advice and found the best deal for the items I was searching for. As a designer with e several project briefs to fulfill I have come to rely on the service provided and would recommend to clients and friends”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent service. Gary especially was very helpful.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent prices and reasonably acceptable delivery times. However, it was only when I had paid for the order that I was informed that the delivery of mega heavy and awkward items would be kerbside only, that I would need to find someone strong and healthy to help both the delivery driver and me, and getting the items into my house was my problem. A pallet with extremely heavy shower base, shower doors etc was left on my driveway. I am 66 and not in the best of health. My son helped me and he has had 2 craniotomies for a brain tumour. Had I known the ludicrous assumption that every purchaser has a couple of big strong men available, I would have shopped elsewhere. I appreciate delivery drivers aren't insured or trained and Rubberduck is not alone in this. So why the hell can't they provide their own trained drivers to get the items inside the purchasers house, if needed? Charge an extra £30 or whatever and take the stress, worry and physical pain out of it for those of us who need it?”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Jacqueline, We're sorry you found the delivery service less than desired. We do display full info on how items are delivered to customers across the website pre-sale and in any email sent after purchasing too. We also operate a telephone line, so customers can speak to someone in the office to clarify any details before making a purchase too. If we could offer a UK wide delivery service to our valued customers without pricing us out of a very competitive marketplace, we would have done so many a year ago. As with most things in life however, it really isn't that simple unfortunately. It's great to see the item prices were appreciated and that the goods arrived in due course all without issue. Rubberduck Bathrooms Team
Posted 2 years ago
“Happy with the item and very impressed with the fast delivery. Would recommend”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Ordered Abacus backer boards and shower waterproof kit + 20 kg adhesive. Easy to navigate website. Products delivered quickly although needs better packing of adhesive as flimsy box completely tron open on arrival. Fortunatly double bagged adhesive not pierced”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Excellent ordering process conformation updates and prompt delivery”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great range of products, ordering was easy and the order was filled within a couple of days. Will use again.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Good product did the job. Good and quick service.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great prices, huge range (even if it isn't listed on the website it's worth checking with them whether they can supply it), good delivery information, prompt delivery and excellent knowledgable support readily available. All together Rubberduck Bathrooms were a pleasure to deal with!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Rubberduck Bathrooms Ltd is rated 4.6 based on 13,858 reviews