Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Rubberduck Bathrooms Ltd Reviews

4.6 Rating 13,830 Reviews
92 %
of reviewers recommend Rubberduck Bathrooms Ltd
4.6
Based on 13,830 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 87%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Rubberduck Bathrooms Ltd Reviews

About Rubberduck Bathrooms Ltd:

Transform your bathroom into a luxury contemporary or traditional bathroom. At Rubberduck Bathrooms we have a huge range of bathroom suites, bathroom wall panelling, ceiling cladding, taps, brassware, showers, shower enclosures, shower trays, wetroom kits, shower screens, lighting, flooring and bathroom accessories from leading bathrooms manufactures including Roman Showers, BushBoard, MultiPanel, Carron Baths, Abacus Wetrooms and many more.

Visit Website

Phone:

01642 913727

Email:

contact@rubberduckbathrooms.co.uk

Location:

148 High Street,
Redcar
Redcar and Cleveland
TS10 3DH

Write Your review

Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 17th August 2026
Natalie Smith
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 3rd July 2026
James Heaton
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 18th January 2026
Lisa Ferne
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 18th January 2026
Lisa Ferne
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 17th January 2026
Anonymous
Rubberduck Bathrooms Ltd 5 star review on 18th October 2025
Daniel Robinson
Rubberduck Bathrooms Ltd 4 star review on 19th September 2025
Eric Partington
398
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Haven't used the product yet but everything so far good”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Good company to deal with. No brainer coming back for the second bathroom”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Beautiful tap and excellent delivery. Well recommended!!”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Great quality product and quick delivery”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Very good service from this company, with competitive prices and reliable delivery service. I would certainly use them again.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Placed order kept up to date with shipping time arrived on time .the item worked as advertised and good value”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for your kind review! We’re really glad to hear your order arrived on time and that you’re happy with the value and performance of the item. If there’s anything we could have done to make your experience a 5-star one, we’d love to hear your feedback, it really helps us improve. Thanks again for choosing us!
Posted 5 months ago
“I rang with a query and spoke to Ashley, he was such a great help and with the discount I received on my order of 2 toilets and a vanity unit with ceramic basin, it was a good decision to buy from Rubberduck Bathrooms. Delivery was quick too. I would have no hesitation in recommending this company.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Another replacement toilet seat after the kidult broke it again.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Late delivery, poor backup, poor communication.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you felt your experience didn’t meet expectations. According to our records, your order placed on 25th February was given an estimated delivery window of 2nd–6th March, with a confirmed delivery date of 2nd March. We can see that the order was delivered on 2nd March as scheduled. We always aim to provide clear communication and reliable service, so we’re disappointed to hear that this wasn’t your experience. If there was any specific issue with communication or support that we may have missed, we’d really appreciate the opportunity to understand more and make things right. Please feel free to contact us directly so we can assist you further.
Posted 5 months ago
“Support was good, goods were as described, only think that let them down was the delivery company, had three different times for delivery then they turned up earlier than stated.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“very efficient”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Ordering of item was easy and strait forward. Delivered on date and time as advised. Very good.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Excellent customer service, delivery service and product. Haven’t fitted the vanity unit in place yet but it’s excellent quality and a beautiful colour and I’m sure it’s going to look incredible. I wouldn’t hesitate to recommend this company.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
“Shower seal was exactly as described and has worked very well”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you for your order and taking the time to leave a review. We are glad the seal was perfect for you screen.
Posted 6 months ago
“I prefer to leave positive reviews but afraid I cannot in this instance. Sent faulty and missing parts on shower door. Replied to them on same day about this. They offered an alternate door but not suitable for us and response then on from Rubberduck was non-existent. Emails and contact forms not replied to. Finally only after persistent phone calls did we finally get a refund. Sorry would not order again from this company.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations on this occasion. The shower door purchased was only one part of your order and the door purchased was a clearance, end-of-line range and was listed as opened, with the possibility of damaged packaging. Ad as such was at a very low price, high discount. That said, we do apologise if any parts were missing or mismatched, as this is certainly not the experience we aim to provide. As soon as the issue was raised, we offered a replacement alternative, however we understand this wasn’t suitable for your requirements. Following your request for a refund, we arranged a free collection of the item, and once it was returned to us, a full refund was processed within our standard returns timeframe. We also appreciate you noting that your other items from your ordered were received without issue and delivered in line with your requested dates. We’re sorry again that this particular purchase did not work out, but we’re glad we were able to resolve the matter with the shower door being refunded.
Posted 6 months ago
“ordered several times from Rubberduck from large orders £3K + to small orders - tube of sealant. Always good service, timely delivery and most importantly if something goes wrong they put it right. I highly recommend them. I, also saved £1500.00 on Bushboard for my bathrooms!”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you so much for your kind words and for your continued support, it really does mean a lot to us. We’re delighted to hear that you’ve had a consistently positive experience across both large and small orders. Providing reliable service, quick delivery, and putting things right when needed are all really important to us, so it’s great to know that’s been reflected in your experience. Saving £1,500 on your Bushboard bathrooms is fantastic as well, we’re always pleased to be able to offer great value alongside trusted brands. Thanks again for your recommendation, and we look forward to helping you with your next project.
Posted 6 months ago
“Quality Products at a good price”
Helpful Report
Posted 6 months ago
“Amazing products at a great price with quick delivery. Items are as described on the website and look better in person.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you so much for your lovely feedback. We’re really pleased to hear that you’re happy with the quality, value, and delivery — and even better that the items looked even better in person! That’s always great to hear. We really appreciate you taking the time to leave a review, and we hope to help you again with your future projects.
Posted 6 months ago
“They sent the wrong sink but it was easy to contact them and they gave me a refund with no questions.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
“Good website. Good prices. Well packaged. Easy process from selection to delivery. Two minor complaints: first a lack of communication in the week between order/payment and goods being out for delivery. “They’ve gone bust” did go through my head but I’d purchased from Rubber Duck before so wasn’t as worried as the first time. Second, their 24 hour inspection policy. The shower screens won’t be fitted for some weeks after the shower trays but I have to disrupt their protective packaging in order to inspect them immediately - leaving them more exposed to damage during the period before they’re fitted. No easy solution I guess but it leaves a bit of a sour taste. Overall though. I’m pleased.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you for taking the time to leave such a detailed review and for your continued support — we really appreciate it. We’re pleased to hear that you found the website easy to use, the pricing competitive, and that your order arrived well packaged and smoothly from selection through to delivery. We also appreciate your honest feedback regarding communication between order and dispatch. We understand how this gap can cause concern, and we’ll certainly take your comments on board as we continue to improve our customer updates. In relation to the 24-hour inspection policy, we completely understand your point. The policy is in place to ensure any issues are identified promptly while items are still in transit condition, though we appreciate that this can feel inconvenient when projects are scheduled over longer periods. Your feedback is helpful and will be considered as we review our processes. Thank you again for your order and for sharing your experience. We’re glad overall you’re pleased, and we hope to assist you again in the future.
Posted 6 months ago
Rubberduck Bathrooms Ltd is rated 4.6 based on 13,830 reviews