Roys of Wroxham Reviews

4.89 Rating 4,054 Reviews
98 %
of reviewers recommend Roys of Wroxham
Merchant Metrics
Customer Service
Communication Channels
Email
Read Roys of Wroxham Reviews
Visit Website

Phone:

01603 782131

Email:

enquiries@roys.co.uk

Location:

Roys of Wroxham NorwichNorfolk

The cardboard packaging on the pans I received was ripped/broken and was sellotaped back together so when I opened the box it looked like I had purchased second hand goods. which they probably were, sent back by someone else. you wouldn't buy items like that from a shop. very disappointed to say the least
Posted 3 months ago
Came 2 weeks late when paid for express delivery (was told would arrive before Christmas). Item arrived completely bashed and ripped open.
Posted 4 months ago
I’m still waiting for it
Posted 4 months ago
APPALING customer service. Goods not received & despite numerous emails ... not one response. I will be taking further action to recover the £40 I am now out of pocket. Shame on you Roys
Posted 5 months ago
Good afternoon, Thank you for your review. As previously said in emails to you, DHL have not had any scans of your parcel since the 16th. We had opened a case regarding your parcel and yet still to hear their response. As requested we have refunded your order in the meantime and asked DHL to return the parcel to us if found. Kind regards, Roys Customer Service Team
Posted 5 months ago
Parcel delivered late after 4 emails stating times 1 day no correspondence at all I ordered & paid for 2 items & only to be told only.one available Very poor service
Posted 7 months ago
Good morning, Thank you for posting your recent review. We are sorry to hear of your disappointment however, this was due to an internal stock error on our system. We unfortunately did not have the 2 in stock you ordered which is why you received a refund for the other. In relation to your late delivery please accept our sincere apologies on DHL’s behalf and we will pass your comments onto them. Again we apologise for the inconvenience caused. Kind regards, Roys Customer Service Team
Posted 7 months ago
Very third rate
Posted 8 months ago
Good afternoon, Thank you for posting your recent review. We are sorry to hear of this. It seems you placed two orders for the same item. Please see below the order numbers and times the orders were placed. 1. 000028491 - 23 Aug 2020, 08:58:12 2. 000028698 - 26 Aug 2020, 11:23:28 We will of course accept your return and refund this once we receive it back. Kind regards, Roys Customer Service Team
Posted 8 months ago
I repeatedly contacted customer services to find out when the delivery would be, as the tracking code did not work. I was unable to narrow down the window of delivery to smaller than 7 days! In the end, it turned up by surprise quicker than expected, and as a result was left unattended in a open corridor of my building for a couple of days. This is what I wanted to avoid, hence my approaches to customer service.
Posted 8 months ago
Hi! 1) I purchased this radio because the reviews said great reception, I could get 4/5 DAB channels before, still the same! I could get decent FM broadcasts but now there’s to much interference even if I hold the aerial. 2) thorough the night when I try switching from iPod to FM the buttons are too complicated and now the on/off button goes into search mode! 3) the iPhone docking station is not made for iPhones, a) it’s hard to insert iPhone and it’s going to damage it very soon as I have to force it in. B) when docked I’m only able to access the top of the iPhone on/off button! I’ve persevered with this radio as you were good enough to replace it before when the buttons didn’t work correctly but I think this one is going same way, I’m not happy at all with the reviews as when I look in google at reviews they are completely opposite to yours for this radio which makes me think they are doctored! Can I please return this radio and get my money back, I don’t think a third radio would be any different? Gordon Burgess
Posted 8 months ago
Good morning, Thank you for your review. We are sorry to hear you are experiencing issues with your replacement radio. We will of course be happy to rectify this further. We will email you directly to get this sorted. Kind regards, Roys Customer Service Team
Posted 8 months ago
Both saute pans were damaged, one very badly so. Since they had no original packaging, it is clear these were previous returns. Roys asked for photos then agreed to swap these out. Next day was told all the replacements for one of the pans were damaged, so they would swap out one and refund the other but they would be collected at different times. Since I only had one set of packaging, I requested that they collect both together and refund my money. I am still awaiting collection. Knowingly sending out faulty goods is a disgrace and they have no empathy with the customer. I will never deal with Roys again. I just hope I get my money back!
Posted 9 months ago
Good morning. Thank you for your review. We are very sorry about this however we have now arranged the collection of these for Monday 27th July. We will of course refund you in full once we have received these back. Kind regards, Roys Website Team
Posted 9 months ago
Pole broke immediately after erecting. Pretty poor really. Will call customer care.
Posted 9 months ago
I ordered 4 bags of weber briquettes over 1 month ago and I have still not received 3 bags. There should be a 2-3 day delivery. I was told this had been resolved and more would be sent but they haven't been. I have emailed again today.
Posted 11 months ago
Sorry I can’t receive my order still can you short out please
Posted 11 months ago
Good afternoon, Thank you for your review. Could you please email in with reference to your order number as to why you cannot receive your parcel and we can rectify this for you. customer.services@roys.co.uk Kind regards Roys Customer Service Team
Posted 11 months ago
I am a regular buyer on on line. This is one of the hardest purchase I have made I think in few years. More than 11 days since I purchased still I didn’t get my item. Seems like no one cares. Even no bother to properly communicate with the client. More over as a customer I am trying to chase where is my item gone. Poor very poor service. Thanks
Posted 11 months ago
Products turned up damaged and some broke on 1st use , no response when emailed regarding the issues. Very very poor customer care would not recommend
Posted 1 year ago
Good afternoon. Thank you for leaving your review and apologies in the delay in getting back to you. We are experiencing high levels of emails at the moment so please accept our apologies for this. Could you please send in a photo to enquires@roys.co.uk of the damaged items on your order so we can rectify this straight away. Many thanks Kind regards Roys
Posted 1 year ago
I ordered Westland Aftercut Patch Fix 30 Patch Box online but received a different product. I have since tried to contact Roys to discuss my order but all my calls have gone unanswered. Very poor.
Posted 1 year ago
Good Morning, Unfortunately due to the COVID-19 pandemic, many of our customer service staff are homeworking, and as per our website, we are taking online queries, via email, only. If you could please email us with you query we will be happy to resolve this for you. Kind Regards Roys Customer Service team.
Posted 1 year ago
I ordered a new blender last week and when it arrived it was clear it was a used item as it had mouldy food on the cable, damaged packaging, a creased instruction manual and had marks on some of the parts. I sent an email but have yet to receive a response. Poor service all round.
Posted 1 year ago
Good afternoon, Thank you for your review. In regards to this we replied to your email on the 18th of March. The email said: Good afternoon, Thank you for your email. We are terribly sorry to see your order has arrived in this condition. We would like to offer an exchange of this item where our courier will do a “swap-out” this is where they collect the item you have and deliver a brand new one out to you at the same time. We can do this for as soon as tomorrow if this is suitable? We look forward to hearing from you. However we never received a reply. Of course we can still arrange this swap out if you would like us to do so. Kind regards Roys Customer Service Team
Posted 1 year ago
I have not yet received my order from Roy's of Wroxham - I have emailed to ask where it is but to date have received no reply. Mrs S Dalling
Posted 1 year ago
Item arrived marked didn’t replace
Posted 1 year ago
I ordered an item which arrived damaged and not suitable to give as a gift. I then phoned up and spoke to someone regarding this order, I received an apology and was informed the replacement item would be shipped after the bank holiday ensuring it would arrive in time for when I would need it. I appreciated this was very efficient they considered asking for the timing. After the bank holiday I recieved an email stating when it had comes time to send my item that it was no longer in stock. Fair enough I recieved a refund but now didnt have enough time to seek a replacement item from elsewhere. I would have appreciated to have been told on the phone call that there would be no replacement and giving me extra time to find an alternative gift. In the end I was very disappointed from the service I recieved.
Posted 1 year ago
I am still waiting for my delivery a week later. The delivery company apparently can’t carry such a heavy item and wanted me to help with this! Allegedly it is going to arrive on a 2 person delivery this afternoon. If it doesn’t I’ll be requesting a refund! The pool chemicals that arrived were badly packed and the chlorine tablets had fallen out into the box. I breathed in the dust which made me feel unwell. Not planning to order from Roys again I’m afraid, definitely need to review the delivery company.
Posted 1 year ago
Roys of Wroxham is rated 4.89 based on 4,054 reviews