Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

The Real Flower Company Reviews

4.4 Rating 1,481 Reviews
84 %
of reviewers recommend The Real Flower Company
4.4
Based on 1,481 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
100%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 94%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Read The Real Flower Company Reviews
Visit Website

Phone:

01730 818300

Location:

The Flower Packing Shed,
Hinton Ampner,
Alresford
Hampshire
SO24 0LF

Write Your review

“Used the Real Flower Company after seeing them at RHS Chelsea. Was for my mother's 80th, and they forgot to send the flowers! Seemed more concerned about their systems, rather than ruining my nice surprise. Upgraded the order and sent a lovely bunch at a later date. Regret not using a local florist!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“I was deeply disappointed by the condition of the flowers. They blooms were beautiful, but had not been cared for or put in sufficient water for transit. A number of the David Austin roses were squashed. Others were wilted. Very disappointing as an anniversary gift to my wife. Not really acceptable. Please call me.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Having read this review we have immediately contacted the customer and will be arranging a replacement bouquet.
Posted 7 years ago
“Beautiful flowers and excellent customer service - what more could you want?”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Beautiful sweet peas, in a great range of colours, arrived on the day agreed, in great condition, and with helpful instructions. They smell amazing too!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Beautiful sweet peas, arrived fresh and bright, thank you”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Beautiful, scented, fresh flowers arrived promptly in excellent condition and protective packaging. The second bouquet I ordered was Sweet Peas for my Mum. Oh how lovely and nostalgic they are, reminiscent of the scent of the gardens in my childhood.As for the dark chocolate floral creams, they were so pretty just to look at we took photos of them and they tasted exquisite. A very classy company. Thank you.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Helpful, kind and caring service. Thank you to Chrissy who I placed my order with.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Beautiful flowers and excellent customer service”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“It took awhile for me to send in my order, my own fault,but I was very happy with the service and I know the flowers arrived at their destination ,date and time as stated. The receivers were very happy with the beautiful flowers. . Thank you”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Excellent flowers and delivered on tiem”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Mum was delighted, beautiful flowers”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Although the flowers were fine on delivery they only lasted 3 days. The herbs faded after 2 days and the roses followed soon afterwards This is not nearly good enough for a bouquet costing over £100 and it compares unfavourably with those of other suppliers which cost significantly less”
Helpful Report
Posted 7 years ago
We guarantee our flowers for 5 days, please see our website for further information. Should our flowers not last there is a procedure to follow, also on our website. Having spoken with Martin, he will be receiving a beautiful fresh replacement bouquet to enjoy tomorrow. RFC.
Posted 7 years ago
“Fantastic quality”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Flowers are beautiful but arrived tired looking because although despatched on 28th they didn’t arrive in Edinburgh till the afternoon of the 30th which sadly was too late for the presentation to staff planned for the morning of 30th I had asked for delivery on 29th. I didn’t want to complain because I know how busy Chelsea must have made you. The sweet peas have revived so I am enjoying them but it wasn’t the plan! So I rate your flowers as lovely but maybe Edinburgh is too far away.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
So sorry to hear that the flowers didn't arrive on time. Please contact us, if you haven't already, so that we can make up for it. Unfortunately, despite our best efforts, we do sometimes get let down by our couriers. Kind regards, RFC
Posted 7 years ago
“Such beautiful flowers presented in the most gorgeous green box.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for your review, so pleased to hear you have enjoyed our flowers. RFC
Posted 7 years ago
“Beautifully scented flowers but sad to see that on delivery the roses are already turning brown and the sweetpeas are limping. Shame as the flowers smell stunning but quality isn't as expected from The Real Flower Company.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Sorry to hear that your flowers have been bruised in transit. Please contact us, if you haven't already, so that we can try to help. RFC Customer Service Team
Posted 7 years ago
“Fantastic service”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for your review, so pleased to hear you have enjoyed our flowers and our service. RFC
Posted 7 years ago
“Excellent service and flowers”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for your review, so pleased to hear you have enjoyed our flowers and our service. RFC
Posted 7 years ago
“Just received the bouquet which is beautiful. It really has the ‘wow’ factor!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for your review, so pleased to hear you have enjoyed our flowers. RFC
Posted 7 years ago
“Flowers arrived recipient loved them”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for your comments, so pleased to hear you have enjoyed your flowers. From the Customer Services Team - RFC
Posted 7 years ago
The Real Flower Company is rated 4.4 based on 1,481 reviews