Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Oliver Bonas Reviews

4.8 Rating 203,985 Reviews
97 %
of reviewers recommend Oliver Bonas
4.8
Based on 203,985 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Very Easy
Returns Process
Easy
Oliver Bonas Review Love their quirky products
Read Oliver Bonas Reviews

About Oliver Bonas:

Oliver Bonas is an independent British lifestyle store, designing our own take on fashion and homeware

Visit Website

Phone:

020 8974 0110

Email:

askus@oliverbonas.com

Location:

Unit F Davis Road Industrial Park,
Unit F Davis Road Industrial Park
Surrey
KT9 1TQ

Write Your review

It is bigger and thicker than I expected.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Pakize, sorry to hear the item wasn't quite what you expected. If you need anything please email us at askus@oliverbonas.com Team OB
Posted 3 years ago
Definitely blue in real life dont order based on how green it looks in the picture. Looks cute in my house! A bit of the weaving was broken but OB gave me some money off.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Chloe, thank you for your review and sorry the colour wasn't what you expected. If you need anything else from us please just get in touch at askus@oliverbonas.com Team OB
Posted 3 years ago
Ok, easy to navigate and buy products
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your review! Team OB
Posted 3 years ago
Bought online. For the price, the bar trolley is not worth it. Poor workmanship, the joints and metal work is not neat but from afar it looks ok, at a closer look it looks cheap and poorly made.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Hadia, we're sorry to hear about your order. Please get in touch with us at askus@oliverbonas.com and we'll have a look into this for you. Thanks, Team OB
Posted 3 years ago
Returned, dress was too long and too much materials also not good value for money!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Michelle, So sorry that you were not happy with your dress, we will be sure to pass your feedback on to our fashion team. Team OB
Posted 3 years ago
Fast delivery and easy navigation of website
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Beth, Thanks for your review! Team OB
Posted 3 years ago
I shopped using the website. My shopping experience was great, and the tray is beautiful, however the order was lost and I had to request a replacement. Customer service was great though.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Chloe, so sorry that your order was lost and a replacement had to be sent, we are glad that you received this in the end though! Team OB
Posted 3 years ago
It worked but not the easiest site to use
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Kevin, Thanks for your feedback, we will pass this on to our team to look into. Team OB
Posted 3 years ago
This u is a strange shape with plant in it
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there, thanks for your feedback. Team OB
Posted 3 years ago
I always love the beautiful items and products from Oliver Bonas. But I had an uncomfortable shopping experience recently. I think I was picking up birthday cards for my friends, my indecisive of the selection took me quite a long time. I feel I annoyed one of the shop assistants. So when I was paying my purchase, I felt very self-conscious when she gave me instructions to check out.
Helpful Report
(Glasgow) - Posted 3 years ago
Hi there, so very sorry to hear about your recent experience in store. Please get in touch with us at askus@oliverbonas.com and we can look into this for you. Team OB
Posted 3 years ago
I purchased online
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thanks for your review - Team OB
Posted 3 years ago
Shopped online, the experience was fine.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thanks for your review - Team OB
Posted 3 years ago
Staff friendly but had to be given a credit note because I paid on PayPal online. John Lewis manage to pay back through PayPal so not sure why Oliver bonas cannot. But staff in store were helpful
Helpful Report
(Edinburgh) - Posted 3 years ago
Hi there, unfortunately, our stores cannot refund PayPal purchases yet but thank you for your feedback this is something we are looking into. Team OB
Posted 3 years ago
My mirror arrived damaged and had two previous customers names and addresses on the packaging which was so dissapointing for me. But upon contacting the company they were swift to resolve and send a replacement item unfortunately no explanation or reasoning why the first item was sent was given. Thankfully the second mirror was perfect and very well packaged to ensure no breakages and the mirror is beautiful and very good quality i love it.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Sharon, we're sorry that you received your first mirror in that condition, it is not the service or quality we expect at all. It may have just been an error by our warehouse team but this would require further investigation. It's great that your replacement was perfect for you but if there is anything further we can do please get back in touch at askus@oliverbonas.com. Team OB.
Posted 3 years ago
Bought online
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Tamesin, thank you for the feedback. If there is anything we can do please let us know at askus@oliverbonas.com - Team OB.
Posted 3 years ago
I shopped online
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, thank you for your feedback. Team OB.
Posted 3 years ago
Easy returns Disappointing to get it so wrong though
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Jacqueline, we're sorry you had some trouble with your order, we know how disappointing this can be. If there is anything further we can do to help please let us know at askus@oliverbonas.com - Team OB.
Posted 3 years ago
I love the store. But I was really disappointed with the quality of the product - I had bought the bracelet for a friends 30th birthday and it broke after a week. When I tried to get a gift receipt so she could return/exchange it, I was told I couldn’t get one.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hiya Alice, thanks for sending this across. We are sorry to hear that this is the case, this is not the service we want you to receive at all. Please don't hesitate to get in touch with us at askus@oliverbonas.com - Team OB
Posted 3 years ago
Ordered online
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hiya Verity, so glad you ordered online with us- Happy Shopping! Team OB
Posted 3 years ago
Great, I am always enjoy shopping here.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Kristelle, Thanks for taking the time to send this across. We are so glad you love shopping with us here at OB, and we hope to see you shopping again with us soon. Team OB
Posted 3 years ago
Oliver Bonas is rated 4.8 based on 203,985 reviews