Justmylook Reviews

4.7 Rating 76,427 Reviews
92 %
of reviewers recommend Justmylook
4.7
Based on 76,427 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.1 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Could Be Better
Just My Look - WAHL Balding Clipper Review Collected By Reviews.io
Read Justmylook Reviews

About Justmylook:

Justmylook - free delivery on your favourite beauty essentials

Visit Website

Email:

customerservices@justmylook.com

Good value items, fast delivery
Helpful Report
Posted 7 hours ago
Absolutely shocking customer service. Placed an order for two products (shampoo and conditioner set), only one arrived. I have sent numerous emails with little response and VERY slow response back. It’s been over 7 weeks and I’m still waiting for the missing item.
Helpful Report
Posted 2 days ago
Hello, Thanks for your review. We are terribly sorry to hear that. We can see that our customer care team have reached out and actioned a refund for the missing item due to stocking issues. Sincere apologies for the inconvenience caused. Justmylook x
Posted 1 hour ago
Placed my order on July 14th, took a while to arrive, and arrived badly damaged and unusable. Contacted customer services and was told to return for a refund, which I did. FIVE WEEKS on and I am STILL waiting for a refund…..and NOBODY has bothered replying to any of my emails!!!!. I have sent many emails, all of which have gone unanswered!! My patience is running out. Will NEVER buy from this site again!!! Have the decency to contact me and arrange my refund ASAP!!!!🤬🤬🤬
Helpful Report
Posted 2 days ago
Hello, We apologise that you were sent an damaged item and for any inconvenience caused by this. We can see that our customer care team has sent you a pre-paid label to return this with. Upon receipt, we will either refund/replace the goods as per your preference. Justmylook x
Posted 1 hour ago
My order was placed on 19th July and I have just received the correct item today 16th August. I have exchanged numerous emails and had to chase customer services at every stage of the process of returning the incorrect item and receiving the correct product. Would not recommend the company
Helpful Report
Posted 3 days ago
Hello, We apologise that you were sent an incorrect item and for any inconvenience caused by this. We can see that our customer care team has sent you a pre-paid label to return this with. Upon receipt, we will either refund/replace the goods as per your preference. Justmylook x
Posted 1 hour ago
Very unhelpful. The cream for sensitive skin madee come out in spots and Just My Look said they couldn't refund me without a doctor's certificate.
Helpful Report
Posted 3 days ago
Hello, Thanks for your review. We are terribly sorry to hear that. Unfortunately, we are unable to issue a refund or replacement for used items as per the terms and conditions. Sincere apologies for the inconvenience caused. Justmylook x
Posted 1 hour ago
Instead of continuously begging for a review, please spend more time on ensuring your parcels arrive within the specified timeframe!
Helpful Report
Posted 3 days ago
Hello, Thanks for your review. We are terribly sorry to hear that. Please email customerservices@justmylook.com and we will work to resolve this for you. Justmylook x
Posted 1 hour ago
Good quality. Quick delivery. Highly recommend.
Helpful Report
Posted 4 days ago
Great value on opalex
Helpful Report
Posted 5 days ago
Very prompt delivery
Helpful Report
Posted 6 days ago
Great product for my curly hair. Prompt delivery and a good price, I definitely recommend.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Quick delivery and great prices
Helpful Report
Posted 1 week ago
I haven't received my straighteners and no work has contacted me
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hello, Thanks for your review. We are terribly sorry to hear that. Please email customerservices@justmylook.com and we will work to resolve this for you. Justmylook x
Posted 1 week ago
Disappointed that the goods arrived damage, then I returned the goods, but have never received the replacement, that was over 10days ago. Have emailed but have not received a reply. Very poor customer service. Does not look like i will shop here again !!
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hello, We apologise that you were sent a damaged item and for any inconvenience caused by this. We can see that our customer care team has sent you a pre-paid label to return this with. Upon receipt, we will either refund/replace the goods as per your preference. Justmylook x
Posted 1 week ago
Great goods. Easy to order and quick free delivery. What’s more to like?!
Helpful Report
Posted 1 week ago
Quick and efficient delivery , packaging was good
Helpful Report
Posted 1 week ago
Great service
Helpful Report
Posted 1 week ago
So pleased with my purchase as I had trouble finding anyone who sells it. It arrived safely and quickly.
Helpful Report
Posted 1 week ago
used this site for the first time for shopping and the impressions are positive, I ordered Nivea hand cream on sale for a few pieces and it arrived in 3 working days! The good thing is that you only need to spend more than £10 and then the postage is free!
Helpful Report
Posted 1 week ago
I love Justmylook. This website has everything I use daily in my hair care routine and I love that there’s free gifts specials also!! ;) 10/10 would recommend and I will be back in the future!
Helpful Report
Posted 1 week ago
Quick delivery and will you you again as very reasonably priced
Helpful Report
Posted 1 week ago
Justmylook is rated 4.7 based on 76,427 reviews